יהדות  חדשות  דת ומדינה
הרב פרומן: "לשבת שבעה על בת לסבית"
קובי נחשוני
פורסם: 14.02.10, 16:41
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 242 תגובות ב-136 דיונים
61. לשבת שבעה על בן רב...
יהונתן   (14.02.10)

כמה טיפשות מאפשר התואר הזה?

רוע לב, שנאת אדם, חשכת ימי הביניים במסווה של שליח אלוהים עלי אדמות.

מי שמך ?

62. לשבת שבעה על בת שמעדיפה נשים? על בת שהתחתנה עם גוי זה בסדר
אור לי   (14.02.10)
תגובת הרב פרומן מוגזמת. התורה אוסרת משכב זכר, לא יחסים בין בני אותו מין שאינם כוללים מין אנאלי, SODOMY ואינה מתיחסת לנשים לסביות. הרב פרומן גם מאמין שאנשים צעירים בוחרים להיות הומוסקסואלים ויש להם גם אופציה סטרייטית. אשאל אותו איך היה מגיב להצעה לקיים מגע מיני עם גבר. כנראה שזו בדיוק התחושה של בעלי נטייה הומוסקסואלית שמנסים להציע להם לקיים יחסי מין עם בן המין השני. אבל החמור מכל הוא שגם הרב וגם הלסבית רואים בהתאהבות בת ישראל כשרה במי שאינו יהודי את הרע המוחלט. מוזר שצעירה דתית שהיא לסבית וחיה עם בת זוג ואינה מבינה מדוע הרב כה נוקשה ביחסו להתנהגות לסבית  מתיחסת לנישואים בין דתיים כאל התועבה המוחלטת. 
63. לפי דעתי, לא מספיק.
(14.02.10)
לשבת על הבת הלסבית 10 ימים מינימום.
64. בור כל אדיוט חושב שהוא רב
רונן ,   רעננה   (14.02.10)
הרב פורמן תלמד סובלנות מה היא
65. מנת המתינות שלו תמה עם הערבים
שאול א.   (14.02.10)
לא נותרה לו מתינות לגבי יהודים החורגים, שלא באשמתם, מדפוס המשפחה האידיאלית על פי מצוות היהדות.
66. רב תקוע בהחלט.
(14.02.10)
67. כמה שטיות !!!!!!!!!
אושרי   (14.02.10)
גם אם נגיד שההלכה אוסרת על יחסים חד מיניים (משכב זכר) אישה אנה נכללת בהלכה זו משן שיחסים לסבים אינם אסורים מהתורה .
בנוסף ההלכה קובעת שיש לשבת שבעה על אדם חי רק בדבר יחיד אם הוא מומר שזה לעצמו די מפגר משום שכאשר אדם שומע לצו ליבוללכת אחרי הבנותיו ואינו פוגע באחרים(רצח אונס גניבה הכה וכוד') יש לו את כל הזכות ללכתאחרי ליבו שהרי הבחירה היא שלו , וזהו כלל יסודי בהלכה היהודת
68. כמה אידיוט יכול בן אדם להיות?
אבי ,   דרום   (14.02.10)
מסתבר שהמון. מאיפה הביא ה"רב" הזה את הקביעה הזאת? טוב שהסתפק בזה ולא הציע לשרוף אותה על המוקד. באמת, כמה טיפשות גלומה באנשים האלה המתיימרים להיות "מנהיגי דת"? הפרימיטיבי החשוך הזה והרבבודיה עם המילמולים, הקללות ולחשי הוודו שלו. מדהים. וכל זה במדינה שמתיימרת להיות מדינה נאורה במאה ה-21. בושה וחרפה!
69. הרב לא מבין - זו לא בחירה להיות גיי
הומו1   (14.02.10)

ככה נולדנו וככה נמות

אם הרב היה מסוגל להבין שאין זו בחירה אולי הוא היה עונה תשובה פחות מזעזעת

 

אם הוא טוען שמדובר בבחירה להיות חד מיני הוא פשוט חושב שאפשר להתגבר על זה ומי שלא מתגבר - חוטא.

70. ואם אישה היא סטרייטית רווקה - מה אז יאמר ??
(14.02.10)
71. לשבת שבעה על "חוכמתו" של הרב פרומן.
אופיר   (14.02.10)
לעת זיקנה התפסח האיש....
72. תשב אתה כבוד הרב על הבת שלך, למה מי מת?
משה ,   הרצליה   (14.02.10)
הבנות הלסביות מביאות לעולם ילדים שהם בפוטנציה אנשים יותר טובים מהרבה אחרים. זה לא נוגד את ההלכה.
73. אני אגיד לך על מה צריך לשבת שבעה...
תושבי נס ציונה   (14.02.10)

צריך לשבת שבעה על תאי המוח שלך שמתו ....

צריך לשבת שבעה על החזרה למאורות ימיי הביניים החשוכים,

צריך לשבת שבעה על הבינה שמתה (אולי לא היתה שם מלכתחילה?)

74. הרב בני לאו כל הכבוד!!!
(14.02.10)
75. חוץ מלגדף, יש לך אמירה בכלל?
ומה אתה אמרת?   (14.02.10)
גם לא נשמע נאור במיוחד.
76. לא כל אחד ראוי לזכות בצאצאים
(14.02.10)

ממי קיבלה את הגן ללסביות? מההורים! ומחר ישבעו שבעה על ילד אוטיסט או נכה.

כל הכבוד באמת. במה בדיוק מאשימים אותה?

77. פשוט דביל . אין מה לאמר ... טוב שאין עוד רבים כמוך...
(14.02.10)
78. כמה קל ללכת עם הזרם, כמה קל לא להראות חשוך
ד"ר טוקבק ,   חיפה   (14.02.10)
כמה קל.
79. לא מתאים לרב פרומן. וזו גם לא הלכה!
(14.02.10)
80. הרב פרומן, על שייך יאסין ישבת שבעה?
דודי ,   פ"ת   (14.02.10)
81. הרבנים הללו אינם טפשים. הם יודעים היטב שהומוסקסואליות
דודי ,   פ"ת   (14.02.10)

ולסביות אינן רצוניות ובודאי אי אפשר לרפא אותן בהמרה.

 

אבל הם לא יודו בכך, כי זה יעמיד אותם במצב מביך.

 

אזי הם מעדיפים את דרך השקר והמרמה.

 

 

הומו אחד בעל תשובה נאיבי פנה לרה"ג משה פיינשטיין, פוסק הדור הקודם,  בעצה מה עליו לעשות.

 

והרב הגאון בחוסר טאקט משווע הסביר לו את גודל עוון כרת ואיסור סקילה

ועד דברים קשים הצפויים לו בגיהינום. וגם פלפל פלפולים ארוכים ומשמימים

לשמחת ליבו של השואל.

 

 

להלן תחילת התשובה:

שו"ת אגרות משה אורח חיים חלק ד סימן קטו

 

 

תשובה לנכשל במשכב זכור ר"ל א' דר"ח אדר ראשון תשל"ו. מע"כ הבחור

הנכבד שליט"א שלום וברכה לזכות לתשובה גמורה.

 

 

הנה אף לטרדותי המרובות מכיון שחז"ל אמרו כמה דברים מפני תקנת השבים

כ"ש שמוכרחין להזדקק להשיב לבעל תשובה בין שהוא להשיב להלכה בין

שהוא לחזוק שאל יפול רוחו ולהתרשל בדבר שצריך חזוק גדול להנצל מעצות

היצר הרע, שלכן פניתי מעט להשיב לו על מכתבו, והנה איני רואה שאלה

להלכה במכתבו כי אף שבמכתבו שהוא איסור כרת מסתמא יודע שמשכב זכור

הוא גם איסור סקילה כי בתורה בפרשת קדושים נאמר יומתו דמיהם בם

וילפינן ג"ש מאוב וידעוני שהוא בסקילה כדאיתא בסנהדרין דף נ"ד ע"א

עיי"ש וכרת כתיב בסוף פרשת אחרי ונכרתו הנפשות שקאי על כל הא דלעיל

עיין ברש"י ריש כריתות, ונמצא שאתה רוצה שאכתוב לך דברי חזוק להנצל

מיצר הרע ואיזה עצה.

 

 

והנה ראשית הידיעה דחומר האיסור דסקילה וכרת וגם שנקרא תועבה והוא

מחטאים המגונים ביותר ואף בני נח נצטוו ע"ז הוא כח גדול לעמוד כנגד

היצר הרע, ושנית שהוא דבר שלא מובן שיהיה ע"ז ענין תאוה דבבריאת

האדם בעצם ליכא תאוה מצד טבעו להתאוות למשכב זכור, שלכן אמר בר

קפרא לרבי על תועבה זו שנאמר באיסור דמשכב זכור דפירושו תועה אתה בה

בנדרים דף נ"א ע"א ופי' הר"ן שמניח משכבי אשה והולך אצל זכר, וכוונתו

דהוא על לשון תועבה שנאמר במשכב זכור יתר על לשון התועבות הנאמר ד'

פעמים בסוף פרשת אחרי שקאי על כל העריות דעל קרא דתועבות לא הוקשה

לו משום שאין צורך לבאור שפירוש שהם דברים מתועבין ומאוסין מצד

איסורי התורה, אבל הוקשה לו על לשון תועבה הנאמר בזכור שני פעמים בפ'

אחרי כשנאמרה אזהרה בלאו ובפ' קדושים שנאמר העונש מה שלא נאמר כן

בשאר איסורי עריות דאם מצד האיסור מ"ט לא נאמר זה בשאר עריות, וע"ז

תירץ בר קפרא שהוא תביעת הקב"ה בהקרא להרשעים, שלעבירה זו דמשכב

זכור הרי ליכא כלל תאוה מצד הטבע שבראתי שיהיה להם תאוה למשכב

הנשים דבלא תאוה לא היה אפשר לקיום ישוב העולם כדאיתא בגמ' בשני

מקומות ביומא דף ס"ט ע"ב ובסנהדרין דף ס"ד ע"א, ולא אפשר שיהיה

פלגא שיהיה לו תאוה לאשה המותרת ולא יהיה לו תאוה לעריות כמו שאיתא

שם שפלגא מרקיעא לא יהבי ע"י תפלה שהוא מהטעם שלא נברא בתחלת

הבריאה פלגא, אבל למשכב זכור ליכא שום תאוה מצד הבריאה וכל התאוה

לזה הוא רק תועה מהטבע לדרך אחר אשר גם רשעים בעלי תאוה שלא

נמנעין מצד חטא ועון אין הולכין לשם שיצר הרע זה אינו אלא מחמת שהוא

דבר אסור שהוא כמו להכעיס ח"ו, והחלוק הוא דהרשע הרי איתא ביומא דף

ל"ה ע"ב שמתרץ עצמו נאה הייתי וטרוד ביצרי הייתי ומחייבין אותו רק מצד

שיוסף מחייב את הרשעים, אבל על עבירה דמשכב זכור אין להרשע העובר

על זה שום טענה לתרץ את עצמו כי לא היה שייך להתאוות לעבירה זו. והוא

פירוש המדויק והנכון.

 

 

וזו רק ההתחלה...

 

 

ולאחר שקלא וטריא מפולפל וארוך עם הרבה הפחדות ואיומים הוא מגיע אל העצה.

 

 

 

 

לא יכולתי להביא את התשובה במלואה. יש בה דברים מאלפים המראים איך הרבנים הללו משכנעים את עצמם בדברי הבל ובלבד שלא לומר את האמת העירומה והלא נוחה.

 

המעוניין יוכל לקבל ממני את התשובה המלאה. 

82. תגובה ל--73
משה ,   צפון   (15.02.10)
ל-73  אתה גדול.
83. הרב לאו - כל הכבוד על קול השפיות
מרשים ביותר   (15.02.10)
84. דברי הרב לאו, של דתי מחמד - לא יותר מזה.
אני חילוני שאצטער ,   אם יקרה לביתי כך!   (14.02.10)

ומה יעשה מי שנדלק מזואופיליה (משכב חיות?)

ומה יעשה מי שמדליק אותו לראות חתול נשרף ?

ומה יעשה מי שמדליק אותו סמים?

ומה יעשה

דחילכום, יש בן אדם. והוא גדול מכל אוסף האילוצים האלה

85. כל הכבוד לרב פרומן סוף סוף משהו אמיתי במדינה הזאת!
בחור קטלני   (15.02.10)
86. אם זו הייתה לסבית מחמאס פרומן היה נפגש עמה
ידיד   (15.02.10)
87. בוקר טוב אירן
אנני   (15.02.10)
88. הרב פורמן הנכבד, התחת אלהים אתה? מי שמך להתערב בחיים הפרטיים
אביבה   (15.02.10)
של זולתך. לעניין גברים אני עוד יכולה להבין שעמדתך - המוטעית לחלוטין - נעוצה בספר שאתה (אני בשום אופן לא) מקדש ומאמין שנכתב באצבע אלהים. אז זה לא מצדיק להתנגד להומוסקסואליות בין גברים אבל זה לפחות מסביר אותה ואפשר למחול ולהמתין להתפכחות שבוא תבוא. אבל על לסביות אין איסור בתורה. אז מי אתה שתשדרג את התורה ותוסיף לה איסורים על חשבוני ועל חשבון בחירת לבי ואהובת נפשי?
89. זאת ההוכחה שדת היא פרמיטיביות
ממש ימי הביניים   (15.02.10)
90. האיסור על שבת הוא כרת בדיוק כמו משכב זכר
אבי   (15.02.10)

אז למה נטפלים להומואים??? הבת שלי מעשנת בשבת - לשבת עליה שבעה?

נמאס כבר מכל הרבנים האלה, הם עם העסקונא, אנחנו עם החרטבונא. איפה אלוהים ואיפה הם...

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה