חדשות  דעות  מאמרים  חיים משגב
מרגלים תמיד יודעים איך עלינו לנהוג
חיים משגב
פורסם: 09.04.10, 09:37
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 535 תגובות ב-258 דיונים
91. פשיסטים במסווה תמיד חושבים מה טוב למדינה (לטפל בשמאלנים)
אול ,   זבלחמר   (09.04.10)
92. משגב פשוט צודק
עמוס ,   כס   (09.04.10)

שוב מוכיח לי חיים משגב שמעט שפיות נשארה בארץ

ברור לנו ,אוהבי הארץ ושונאי הלקאה עצמית,כי מקומם של מחבלים הוא אחד ויפה שעה אחת קודם[אין הכוונה חס וחלילה למלונות מוקפי תייל ]

החיילת מקומה בבית סוהר ,מהר ולהרבה זמן ,אולם היא לא הבעייה

אלו שחולמים לרגע על זכויות למחבלים ועל פיקוח מוסרי על צהל הם הבעייה

ברדק בלשכות,וחורים בבדיקות בטחוניות אינם עילה להקל בעונשה ,אבל פקחו את עיננו

מקווה שינתן האות ויוגבר הפיקוח על אלמנטים מסוכנים המגיעים לתפקידים רגישים וממליץ על פיקוח שלנו ,בני ואוהבי הארץ ,שבניהם עלולים להנזק מחפרפרות מסוג התולעת שהזדחלה לתפקיד רגיש,פיקוח שמשמעותו הלשנה כן הלשנה על נגועי שמאל המהווים פוטינציאל  לחבלה מסוג זה שגרמה התולעת

החמ מתחיל בפעילות זו ומקווה שעוד שפוים שיצטרפו אליו

93. ההשוואות לא מדוייקות בכלל
בושה למכללת נתניה   (09.04.10)
המרגלים שמציין ד"ר משגב מסרו מסרו מידע לגורם שהוגדר עויין. לענת קם נודע על עבירה על פסיקת בג"ץ לכאורה, והיא הדליפה את המסמכים לעיתונאי כדי שהאמת תצא לאור, אמת שזכותי בתור אזרח לדעת. היא לא הלכה ומכרה את המסמכים לחזבאללה או לאירן, וגם לא שלחה את הדיסק לשגרירות סורית באירופה. היא החליטה שהיא חושפת עבירה על החוק לכאורה בציבור. יש הבדל של שמיים וארץ בין זה לבין העברה או מכירת סודות לגורם עויין, אבל זאת בדיוק שטיפת המוח שאני מצפה לה ממערכת הבטחון וגורמי ימין. עכשיו כולם יטענו שהיא מרגלת ובוגדת, רק משום שהיא חשפה פרשה מאוד מביכה,ואולי אפילו פלילית, שמעורבים בה בכירים בממסד הבטחוני.
94. התנהגות צה"ל היא עניינו של בית המשפט
אור לי   (09.04.10)
חיים משגב כותב "דרכי הלחימה של צה"ל הן עניינו של הגוף הנבחר. במדינה דמוקרטית כך צריך להיות סדר הדברים" אך הוא טועה ומטעה. דרכי הלחימה של הצבא הן עניינו של כל אזרח במדינה, ויותר מכך זהו עניינה של מערכת אכיפת החוק במדינה, כי גם צה"ל אינו מעל לחוק. ברור שלא תפקידה של חיילת בלשכת האלוף לקחת את החוק לידים או להוציא מסמכים ולמסור לעתונאי שיפרסם אותם באישור הצנזורה הצבאית, כמובן, אך כידוע כמעט כל החדשות המעניינות  שאנחנו קוראים בעיתון, שאינן הודעה רשמית מטעם הרשויות,  אלו הדלפות. לכל עתונאי יש השר או חבר הוועדה המדליף הנאמן עליו. ברור שעל החיילת לעמוד לדין ועל העתונאי להמשיך ולדווח לנו. ולא נכון שכל המרגלים משתייכים לשמאל הקיצוני, או שכל השמאלנים מרגלים. הרבה יותר מדויק לטעון שכל הרציחות הפוליטיות ומעשי הטרור במדינת ישראל וגם בתקופת הישוב העברי הן של הימין, כולל רצח ישראל דה האן בידי מייסד האצ"ל אברהם תהומי. מה שנכון נכון.
95. ריגול זה ריגול זה ריגול
דני   (09.04.10)

לצרוב חומר סודי ביותר ולתת אותו לגורם זר, שיתכן ואף העבירו לחו"ל, הכין עותקים נוספים שלו וחשף אותו לסוכנויות ביון זרות זה ריגול.

 

כל נסיון לתת לזה נופח "תמים" "ילדותי" או כל מה שאיש יחסי הציבור שנשכר לשנות את דעת הקהל בנושא יטען.... הינו חרפה וביזוי דמם של החיילים שנלחמים לשמר את אותה דמוקרטיה שהמרגלת מנסה "להציל" במעשיה.

 

96. אנרכיסט הוא הרמטכ"ל שעבר על החוק בזדון
(10.04.10)
קם גיבורה.
97. בשעה טובה כתבה שפויה ב YNET. המדובר בפושעת מסוכנת, מזיקה,
ירון, תל אביב   (09.04.10)

נאלחת ומנודה שרובו המכריע של הציבור היה קורא להעניק לה 5 מאסרי עולם מצטברים כמו בכל מדינה מתוקנת...

 

בארצות הברית, פולארד, על הדלפת מידע רגיש הרבה פחות ובהיקפים קטנים בהרבה, יושב כבר 25 שנים בכלא ולא רואה אור יום.  רק אצלנו עוד נותנים לאבא של הבוגדת להתראיין והופכים את הפושעת בצעדים שקופים ליקירת האומה..

 

זה שהתקשורת מגוייסת למען השמאל הרדיקלי והאנטי ציוני לא אומר עדיין שהיא "גיבורה" בעיניי מישהו שפוי בציבור הישראלי.

 

מאחל לה שנים רבות רבות של ריקבון בכלא ומאחל לעיתון הארץ להיסגר בקרוב.

 

YNET - למרות שתגובתי אינה הולמת את הקו ההזוי שלכם אבקש לפרסם.  בכל זאת, אתם קוראים לחופש עיתונות לא?....

98. דברים נכונים ומדויקים
אזרח   (09.04.10)

הגיע העת להניח מראה מול פני התקשורת

 

מקצוע העיתונות כבר מזמן אינו מונע על ידי תחושת שליחות או אחריות חברתית אלא מתאוות הפרסום , החטטנות המציצנות ומהספורט הלאומי של ניגוח הממסד.

 

 

שבת שלום

 

 

99. ד"ר משגב
שרון ,   דרום   (09.04.10)

אל תטעה ותטעה,

כאלו שיודעים מה טוב למדינה יש בשני הקצוות הסהרוריים: בימין ובשמאל.

בימין היו הרוצחים יונה אברושמי, עמי פופר, ברוך גולדשטיין ויגאל עמיר וכן המחתרות: המחתרת היהודית והמחתרת מבת עין, ואלו רק הרוצחים שקופצים לי לראש בשליפה.

טיפשים יש בשני הצדדים- אל תצביע רק על מי שנוח לך פוליטית.

100. ענת קם היא גנבת!
(09.04.10)
היא שיקרה למפקדים שלה כדי לקבל היתר לצרוב מהמחשב שלה והשתמשה בו בקור רוח כדי לגנוב מסמכים סודיים שסיכנו ועדיין מסכנים אלפי חיילים שנמצאים בחוץ ומיליוני אזרחים!

כל זה בגלל אידאולוגיה!

היא לא לקחה את המסמכים והגישה אותם לבג"ץ, היא נתנה אותם לעיתונאי ובאופן מפתיע זו גם הקריירה שהיא בחרה לעצמה.

ענת קם סיכנה כל אחד מאיתנו! לא מדובר כאן על הדלפה!!! מדובר כאן על בחורה שחושבת שהיא יודעת יותר טוב מכולם ולא אכפת לה שכולנו נמות על בסיס ה"אידאולוגיה" שלה!

חוץ מזה, כמה אידאולוגית יכולה להיות בחורה ששכרה עו"ד יוקרתי ויועץ תקשורת?
101. שמאל=אסון.
just me ,   haifa   (09.04.10)
102. הפיתרון: עונשים כבדים! אנחנו הציבור נטפל בעיתון הארץ
אורי ,   רחובות   (09.04.10)
ונפסיק לקנות אותו עד שיסגר על שנותן גיבוי לבגידה.
103. רק דבר אחד שכח הד"ר הנכבד
(09.04.10)
בלי להגן על דרכה של אותה חיילת לשעבר.
ד"ר חיים משגב, שהוא מרצה למשפט, שוכח משום מה להזכיר כי מפקדיה של אותה חיילת הרשו לעצמם ככל הנראה לצפצף על קביעה של בית המשפט העליון (ואינני זוכר אם בשבתו כבג"ץ אם לאו).
איזה מין מרצה למשפט זה?
"עובדות" צריך להציג ביושר, גם אם במרגלים עסקינן:
קלינברג היה סוכן סובייטי מאז ומתמיד. ממתי קומוניזם אידאולוגי ייצג את השמאל בישראל אחרי שנות החמישים? מה אתה מבלבל את המוח? תחקירי הבטחון שעבר האיש לא מנעו ממנו גישה לחמר ומחקר מסווגים. הם נערכו ע"י שמאלנים?
מרדכי ואנונו היה איש שמאל פעיל? מישהו בשמאל מגן על פעולתו? ואל תביא לי דוגמאות מגדעון ספירו.
אודי אדיב היה מאנשי מצפן, מחנה שמעולם לא אומץ ע"י השמאל הישראלי והיה משולי שוליו. לא זוכר שמישהו מהשמאל קם להגן עליו.
היחיד שהיה איש שמאל ברשימתך הוא אהרון כהן. אבל אז ממשלת השמאל הישראלית, המפאיניקית, השתמשה באנשי הבטחון כדי "לטפל" בשמאל. איך זה קשור לשמאל של היום?
לעומת זאת, יש אחד יוסי שריד, איש שמאל מובהק, מושמץ ומותקף, שעד כמה שאני זוכר הוא נץ בטחוני לא קטן.
יש גם לא מעט גנרלים שהסתבר כי הם שמאלה מהמרכז בדעותיהם, וזה לא הפריע להם להיות אנשי בטחון מובהקים, נוקשים ומוצלחים.
בקיצור, לקשור את בת ה 23 הזו לשמאל זה כמו לקשור את פורעי יצהר לימין.
הנסיון שלך לקשור שעות שמאלניות לנטיה לבגידה הוא מעשה מביש, ואם נעשה בכווה יש בו יותר משמץ של נקלות.
104. כל מלה בסלע - די לאנרכיה שהיא אחותה קטנה של הפאשיזם
אבי   (09.04.10)
105. סוף-סוף משפטן שכותב באופן שפוי
אורנה   (09.04.10)
ולא שמאלני סהרורי. תודה על מאמר נפלא.
106. אדון משגב. למרות השפה היפה, אתה לוקה בחוסר דיוק המונע משנאה
שי.   (09.04.10)
דבר ראשון - ענת קם היא לא אנרכיסטית ובוודאי לא אשת שמאל קיצונית. היא אולי ילדה טיפשה שרצה ליצור קשרים בעיתונות. כמו הרבה אלופים בצה"ל שמדליפים לקראת פרישתם מהצבא מסמכים כדי להתחבב עם עיתונאים שילוו אותם בדרכם הפוליטית.
היא פשעה, ויש להעניש אותה - בהתאם!!! יש לזכור, לא מדובר במרגלת ולא באויבת העם. אלא בילדה טיפשה שביצעה עבירת ביטחון שדה. זה לא מקרה מיוחד, זה קרוה כל הזמן, התקשורת אפילו לא מדווחת על זה.
אם אתה חושב שהיא מהשמאל הקיצוני - לך תקרא מה היא כתבה בגנות סרבנות המצפון מהשמאל

ולגבי אנארכיזם - תשמע, אני מסופק אם יש לך בכלל הכשרה אקדמאית כל שהיא אחרי הדברים שאמרת כאן. אנרכיה היא תיאוריה כלכלית המאמינה בחיים בשוייון תוך הישענות על חברות קטנות סינדקליסטיות. נכון שבורים כמוך נוהגים להשתמש בה כשם גנאי, אני מכיר טוב את הנושא. -
כמו שאתה משתמש במושג אנארכיה לתאר בלאגן ורצון להרע, כך הנאצים השתמשו במונח יהודי כדי לתאר גנב. למרות שאנחנו יודעים שלהיות יהודי אין זה אומר שאתה גנב.

אז בחייאת - אל תדבר על נושאים, אם אתה לא מבין בהם. והכי חשוב, אל תפיל על הבחורה הזו מה שהיא לא . (למרות שגם אני לא מסכים עם מה שהיא עשתה, אבל לי בניגוד אליך יש פרופורציות)
107. הרי זו בדיוק המטרה של השמאל: לשלול את זכותם של היהודים להגנה
שונא שמאלנים ,   ר"ג   (09.04.10)
השמאל יעשה כמעט הכל למען "זכותם" של המחבלים לרצוח יהודים. זו כבר לא ספקולציה זו עובדה.
108. לכלא ל20 שנה.
גל אבן ,   ירושלים   (09.04.10)
לכלא ל20 שנה..
109. יהיה רצון שהשמאל רק ימשיכו ככה!
רובי   (09.04.10)

כל פרשה כזו גורמת לאיבוד מעט התמיכה שעוד איכשהו ובאורח פלא שורדת בציבור כלפי השמאל ובמיוחד חלקיו ההזויים והמשיחיים.

 

זהו חלק מתהליך ההחלמה של העם מאוסלו וההתנתקות.

110. גזען מבקר גיבורה אמיתית!
יובל   (09.04.10)
רק "נוער הגבעות" מסכנים את החוק והסדר וגוררים אותנו לאנרכיה!
111. אתה צודק ד"ר משגב, וההוכחה
המוכיח,מרכז   (09.04.10)

היא בכמות המסמכים שנגנבו. זה נראה לי כמו מבצע "משומן היטב" של העברת מסמכים סיטונאית, ללא התמקדות במשהו ספציפי שבאמת נעשה בניגוד לחוק בצה"ל.

האם הייתה לגב' קם שהות לבדוק את המשמעות המשפטית של כל מסמך שהעבירה? לא נראה לי. מדוע? מכיוון שאותו אדם שבאמת מתכוון לחשוף שחיתויות טורח ובודק כל פסיק הכי קטן וזה דורש זמן. מה גם, שאם אכן בחשיפת שחיתויות מדובר, בוודאי אמור היה להיות איזשהו גוף חוקי שיטפל בהן לפני העיתונאים.

 

מדוע אני אומר את זה? מכיוון שגניבת מסמכים בטחוניים היא עבירה, ולחימה בשחיתות, דבר שהארץ זקוקה לו מאד, לא תוכל להתבצע ע"י גניבות! כך יוצא שהגב' קם גרמה נזק לכל אדם עתידי שירצה ללחום בעוולה כלשהי בדרכים חוקיות.

112. נזכרתי זוכרים את חייל שפיהק בעצרת לזכר רבין ונשלח מיד לכלא?
נוסטר ,   ת"א   (09.04.10)

נזכרתי בחייל שפיהק בעצרת לזכר רבין ונשלח מיד לכלא

השמאל מעל החוק,

אולם חיילת שגונבת אלפי מסמכים מסווגים מתוך מניעים שמאלניים יושבת בבית עם ההורים, מחוברת לאינטרנט ולטלפון, מחזיקה יחצנים ופרקליטים מומחים, ומעשיה מפורשנים על ידי התקשורת כמעשה משובה ילדותי
113. ענת קמה נגד השחיתות
יעקב   (09.04.10)

אם אדם עובד בחברה ומגלה שהחברה מושחתת, האם אין זאת האחריות שלו לדווח על כך למשטרה? ברור שכן.

האם צה"ל, והקצונה הבחירה שלו, אינה מורכבת מאנשים בשר ודם? אנשים כמו כל האנשים - לא צדיקים גמורים?

בצה"ל, להבדיל מחברה אזרחית, חייל או קצין לא יכול להתפטר ולא יכול לפנות למשטרה. מישהו באמת חושב שמצ"ח תחקור את אלוף פיקוד מרכז או את הרמטכ"ל בגלל משהו שחיילת תדווח?

הדרך היחידה לחשוף התנהלות לא תקינה היא באמצעות העיתון. להבדיל ממרגלים, כמו וענונו, קלינברג ואחרים - ענת קם לא "הוציאה את הכביסה המלוכלכת החוצה". כן מחוץ לצה"ל, לא מחוץ לישראל. הכתבות שפורסמו בעיתון הארץ פורסמו באישורה של הצנזורה הצבאית ולא פגעו בבטחון המדינה. ענת קם לא מסרה את המסמכים לאף צד שלישי (ככל הידוע לנו), לא מכרה אותם בתמורה לכסף ולא העבירה לארגון אויב.

כן, ענת קם אשמה במסירת ידיעות סודיות אך ללא פגיעה בבטחון המדינה וללא מניע לרווח אישי ובטח שלא ריגול.
114. מרגלת? בעבור מי היא ריגלה?
אודי   (09.04.10)

ממש ניוספיק של 1984.

הגברת הפרה את החוק ומעלה באמון מסיבות כאלה ואחרות, שבוודאי לא קשורות לסיוע לאויבי החברה בה היא חיה. תרגיעו, פאשיסטים קטנים.

115. אוי למכללה שבה מר משגב מלמד
ישעיהו   (09.04.10)
מר משגב מתעלם לחלוטין מהעובדה, שהצנזורה אישרה את פרסום הדברים.
מעבר לכך:
בניגוד לונוו , כהן , או קליינברג, לא הוכח עד כה ,שהגב' קם מסרה חומר מסווג לידיים עויינות. גם הפגיעה בבטחון המדינה טרם הוכחה. רק הפגיעה בבטחונו של מר נווה, שהחליט לחרבן על בית המשפט העליון , ושקקצין בכיר גם נמנה עם מי שנשאו באחריות לפריצות באבטחת המידע בצה"ל ( שאיפשרו את פעולותיה של הגב' קם), היא עובדה מוכחת.
אמנם סביר להניח שמר נווה מחזיק בדיעה ש"המדינה זה הוא"
אבל זוהי דעה שלגיטימי לחלוק עליה
116. ענת קם העבירה פרוטוקול של החלטה על אירוע שכבר התרחש לעיתונאי
נועם ,   כלשהו   (09.04.10)
מרקוס קלינברג העביר מידע על הנשק הכימי והביולוגי שבידי מדינת ישראל לסוכנים סובייטיים, תמורת כסף.

מצא את ההבדלים. עצם ההשוואה מגוחכת. ומה יש לך להגיד על זה שבכירי צה"ל מתעלמים מהחוק ומהחלטות בית משפט? זה בסדר לדעתך? לא רק שענת קם לא פעלה *נגד* הממשלה, היא פעלה *בעד הממשלה*. היא חשפה את העובדה שצה"ל מתעלם מהממשלה ועושה כרצונו.

כנראה שכל מי שחושב שצה"ל לא צריך להיות הסמכות העליונה במדינת ישראל הוא שמאל קיצוני, בוגד ואנרכיסט. נכון?
117. באיזה מדינה אתה חי
דוד ,   דרום   (09.04.10)
אלוף המפר הוראת בית המשפט העליון !!!???
118. תסתכל במראה
(09.04.10)
זו לא אנרכיה זו הגנה על הדמוקרטיה ושלטון החוק. מר משגב אתה פשיסט כמו שאר המדינה שאוכלת עצמה לדעת.
119. חוץ מלטעון שזה לא הצדקה מספקת
זיו   (09.04.10)
לא אמרת כלום...
לדעצתי כן יש פה דילמה מוסרית .. מורכבת ולא פשוטה.. ואין אני בא להצדיק את מעשיה של קם, אבל נניח שמדובר היה ברצח עם , גם אז היית אומר שזה החלטה של דרך מדיני.. אני לא בטוח זה פשוט כלכך למצוא את הגבול.. לא הייתי רוצה להיות במצב שדילמה מאין זו עומדת לפני..
120. השמאל הוא חלק בלתי נפרד מאש"פ,חמאס,חיזבאללה ואיראן.
ד   (09.04.10)
מנטלית הם כבר שם,חבל שלא גם פיזית.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה