יהדות  חדשות  דת ומדינה
הרבצ"ר היוצא: איפה התל-אביבים הקרביים?
קובי נחשוני
פורסם: 22.05.10, 22:59
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 371 תגובות ב-221 דיונים
61. בני,קצין בשרות קרבי ועוד 15 מחבריו לשכונה,קרביים בצהל.
אלי אלון ,   צהלה ,תל אביב   (23.05.10)
62. כן אני רוצה שמות של משפחות שכולות
דוד   (23.05.10)
אנא תן לי שמות מגמנסיה הרצליה, או מתיכון אחר בצפון תל אביב של חייל קרבי שמת  ב - 15 השנים האחרונות
63. חיים על סטיגמות יש מלא קרביים בת"א
ברק ,   ת"א   (23.05.10)

מבלבלים את המוח שזה מעצבן אני שירטתי ביחידה מובחרת וכך גם כול חברי..

אז בימקום לאשמיץ שתל אביבים תשמיץ את כול החובשי כיפות והחליפות השחורות שלהם שחיים על המדינה..

בושה וחרפה..

ויש גם מספיק "תל אביבים" שהם חללי צה"ל והקריבו הכול למען המדינה בדיוק כמו שאחינו בגושי ציון או בחברון נתנו אז שיפסיקו לזיין את השכל..

64. 93% מהקבע הם טפילים יונקי מיסים
rubi ,   רמת גן   (23.05.10)
טול קורה מבין עיניך, טפיל מסובסד עם תום ימיך. תשאל למה יש טפילי קבע שמסכהים את חייהם בחוד העט. ילדיי  לא יתגייסו עד שיפוטרו עשרות אלפי טפילים שגוזלים את מיסיי אביהם. בלעם.
65. מגיב בשקל. רוצה סטטיסטיקה?
איתן   (23.05.10)
יש הרבה עובדות באתר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה..תל אביב נמצאת כמה מקומות טובים מתחת לממוצע.
הלשכה גם ערכה סטטיסטיקה על אחוז המשתמטים משלושת הסיבות הבאות-
תלמידי ישיבה| בריאות| אחר.
נחש מי מוביל?..."אחר" כמובן.
נחש איפה נמצאים רובם?..אכן בתל אביב.

בדבר אחד אתה צודק- זכותו של מנהל במדינת ישראל להפעיל את שיקול דעתו ולהחליט לשים דגשים על פיזיקה ומתמטיקה לעומת יהדות וציונות.
אחרי הכל..מה זה משנה איזו אדמה כובשים? הרי זה לא שבאנו לארץ הזאת מאיזו סיבה..יצא ככה שזאת במקרה הארץ ההיא מהספר ההוא..נו של הפרימטיבים האלו..תנך קוראים לו..רב מכר רציני.

"כשהוא יגיד להם שצריך להתגייס לצה"ל - והוא הרי יגיד - הם ידעו שהוא אמר את זה ממקום שיודע שזה נכון. לא מתוךאמונה עיוורת."
תקרא שוב את המשפט הזה שלך..דבר עם ילדים חילונים בני 13-16 מתל אביב.
אני במקרה עובד עם כמה עשרות כאלו.
שאל אותם מתי הפעם האחרונה שהמנהל שלהם אמר להם משהו בסגנון ומה בדיוק "הם ידעו" לגבי המקום שממנו הוא אמר את זה.

בוקר טוב ישראל.

66. אני לא מבין מה התל אביבים מתייחסם לנחותים האלה?
תל אביבי   (23.05.10)
הרי ידוע שהטוקבקים האלה הם אספסוף העם.
נחותים עם רגשי נחיתות שגרים באיזה פריפריה זניחה ועלובה ואין להם את היכולת לגור בתל אביב אז מוציאים את תיסכולם פה.

שיתפוצצו עד מחר.

אין מה לתל אביבי איכותי לחפש בקרבי. אני תל אביבי ושירתתי במודיעין, וכן, אני לא מתבייש להגיד שאני ממשפחה מבוססת , או מה שקוראים "אליטה" ושלא היה לי מה לחפש בקרבי מבחינה חברתית, לפחות לא קרב של גולני גבעתי, כי הוא מורכב מחומר אנושי לא אכותי מבחינה אנטלקטואלית. מעולים חדשים מרוסיה, אתיופיה, דרוזים דתיים, סתם טיפשים מהפריפריה וכו' - שלא תבינו לא נכון, אני מעריך מאוד את מה שעושים, אבל עם כל הכבוד בנוגע לאנטלגנציה שלהם והחומר האנושי שם עוד לא ראיתי יוצא גולני שהוא מדען אטום.

קראתי מחקר מעניין שיש המון עולים חדשים ודרוזים בקרבי כי הם מרגישים שהצבא הוא מה שיכול לחבר אותם לחברה הישראלית שהם לא מרגישים חלק ממנה.
ודתיים בסך הכל פועלים מאג'נדה דתית, לא לאומית. הם לא פועלים למען המדינה, אלא למען האמונה והרב שלהם. ברגע שיגידו להם משהו שנוגד את הרב הם יסרבו פקודה(לא כולם כמובן, חלק).

אז מה לי ולהם?
להם אין מוח, אז טבעי שיעשה תפקיד שדורש כוח.
לי יש מוח, אז אני תורם בתפקיד שדורש זאת כמו מודיעין.
במודיעין למשל יש הרבה תל אביבי ו"אליטות""(כמו טייסים למשל).

אין לי מה לחפש עם האנשים שמשרתים בגולני וגבעתי, ואני לא מתבייש להגיד זאת. שישמע מתנשא וגזעני, אבל זה נכון. סורי...
67. לחימה בשם הדת זה משהו שקיים בארגוני טרור
(23.05.10)
יש להרחיק סממנים דתיים מצהל(לא חיילים דתיים, סממנים דתיים) מצהל לפני שזה יהפוך לארגון טרור שמשרת אמונה משיחית.

תודה...
68. באמת אין הרבה לוחמים מת"א מהניסיון שלי
מתן- מושבניק נוב2005   (23.05.10)

מכל המחזור שלי בגדוד של הנח"ל היו שני תל אביבים.

בשירות שלי ראיתי שרוב הקרביים באמת באים מהפריפרייה, זה לא נכון ללכלך על כל אזור המרכז כי יש המון לוחמים מהאיזור אבל ספציפית על תל אביב נכון מאוד ללכלך ולהכפיש, הכל אמת.

 

 תל אביב העיר הכי גדולה בארץ ורק שני לוחמים אצלנו בגדוד?! עזבו את זה שלכל אורך שירותי פגשתי המון לוחמים מיחידות אחרות ולא זכורים לי תל אביבים, יסכימו איתי הקרביים של ימינו שבצבא נראה כאילו העיר תל אביב לא משתתפת במשחק הזה שנקרא צה"ל, רק הפראיירים משתתפים.

 

פשוט ביזיון של אנשים גרים בעיר הזאת וייסלחו לי כל המעט לוחימים שכן גרים שם, כולנו יודעים שאתם לא הרוב, אז תפסיקו להגן על עירכם המשתמטת.

 

רק מהשיכבה שלי בבית הספר היו במחזור נוב2005 של הנח"ל לפחות 10 לוחמים ועוד לוחמים ביחידות קרביות אחרות.

 

אני חילוני דרך אגב...

69. במקום שבעלי תשובה עומדים, צדיקים גמורים לא
עומדים: בגלל הסרחון. ,   סדום   (23.05.10)
70. אחד מהאנשים היותר מסוכנים שהיו בצה"ל בשנים האחרונות
ברוך שפטרנו   (23.05.10)
הוא ודומיו יהפכו את הסכסוך פה מסכסוך על אדמות למלחמת דת.
71. אוסף של סטריאוטיפים ודעות קדומות. די לקשקש!
אניקה ,   נווה אמירים   (23.05.10)
72. לכבוד הרב מלוחם תל אביבי "שמאלני"
יותם   (23.05.10)
כנראה שרבינו שכח שרוב האוכלוסיה היא מגוש דן
מזל שהוא לא יצא גם על הקיבוצניקים
כנראה שכבוד הרב לא יודע להעריך בני אדם
וכנראה שהוא גם לא מבין פציפיזם ומחאה
אחרת היה מעריך טיפה יותר את יושבי מרכז הארץ.
כנראה שאינך דוגל בקירוב לבבות ! אתה איש מלחמה
"כבוד" הרב
אתה מערבב צבא אלוהים ופוליטיקה במיש-מש הזוי
הכשרת רב שעומד במחסום ?
אם אתה לא רואה את הבעייתיות הערכית פה אז אני מרים ידיים
תזכור מדוע לא המלך דויד בנה את בית המקדש. ועל מה אותו בית נחרב.
יש לקחים .לך ללמוד תורה.
73. הפסיקו לשטוף את מוחנו כמו במדינה טוטאליטארית
חנה חורש   (23.05.10)

הגיע הזמן שיפסיקו לשטוף את מוחנו עם "לחתור למגע"  "להסתער"  "כל העולם נגדנו" וכל שאר התבלינים מסוג זה

הגיע הזמן שמדינה הזו תתבגר ותהיה ככל מדינה דמוקרטית שתבטיח את עתיד אזרחיה, שתשאף להעלאת רמת החיים ולשיפור באיכות החיים הירודה שלנו.

הגיע הזמן להשתחרר ממנטרות של מלחמת השחרור. אנחנו לא שם יותר. אלמלא נתקענו עם ההתנחלויות הבזיוניות היינו כבר יכולים לפרוח ולהתפתח וצעירינו לא היו חולמים לברוח מכאן

אלא שעל המדינה השתלטה חונטה ימנית קיצונית שיונקת את לשד עצמותיה כאשר עיתונאיה ברובם משמשים שופר לממשלות קיצוניות ימניות שלבד מפיטום המתנחלים  יש להם רק דאגה אחת בראשם - הישרדותם והתעשרותם האישית

74. "פראייר" תל אביבי
דניאל ,   תל אביב   (23.05.10)

גם אני לוחם בתל אביבי,

ומה תגיד על זה מר רונצקי "תא"ל" עלק, אני שמאלני וגר בצפון תל אביב.

לוחם בגולני וגאה לשרת בצה"ל. נכון שיש משתמטים ונכון שיש להוקיע אותם ולמזער את התופעה הכל כך נגועה הזו. אבל הסטיגמה הזו שתל אביבים משתמטים פשוט לא נכונה, לא יודע מה היה פעם אבל היום זה לא ככה.

גדלתי בתל אביב וכל חבריי תל אביבים ובאמת שלא יצא לי להכיר משתמט תל אביבי, אמנם לא כולם קרביים אבל כולם משרתים שירות מלא גם אם ג'ובניקים בקיריה וגם אם בכל סיירת אפשרית.

מי אתם המלומדים מהישיבות שלא תעשו צבא?

מי אתם שתקבלו תקציבי ענק מהממשלה?

מי אתם שתהיו נטל על המדינה?!

אתם השפיץ של המיץ של הזבל.

אני גאה במדינה וגאה בצבא אבל מתבייש להיות שייך לאותו לאום של אותם בני-ישיבות משתמטים!

יש להפסיק את התופעה של דתיים לא עושי-צבא!

מי אני שיהיה הפראייר שישמור עליכם בישיבות בזמן שאתם "שומרים" על המדינה תוך לימוד תורה- תתבישו!

 

תא"ל רונצקי, באמת שכדאי שתפשוט את המדים, שלא נשמע יותר את הזיבולי שכל שלך.

 

דניאל, לוחם תל אביבי, גולני- 51.

75. לא ראוי לתגובה.
חיים ,   תל אביב   (23.05.10)
76. בתל אביב אין משפחות עם ילדים גדולים.
שמעון ,   מרכז   (23.05.10)
77. אולי לא רוצים להשאר נכים בשביל מדינה שעוד 10ש יהיו אצלה יותר
פרזיטים ערבים וחרדים   (23.05.10)
78. איזה גיבוב של שטויות
רונן   (23.05.10)
ת"א היא עיר גדולה מבחינת האוכלוסיה, אבל זה כמו להגיד ש"אין ירושלמים קרביים" יחסית לאוכלוסיה שלה. כולם שוכחים שאוכלוסיית ת"א כוללת גם את יפו, על שלל הציבור הערבי, שאינו מתגייס באופן אוטומאטי. תוסיפו לכך את התפשטות החרדים בצפון העיר וכבר קבלתם סיבה מספקת.

למי שלא יודע, בקרייה אין כמעט תל אביבים, יש המון אנשים מאזור השרון, מחיפה ומכל מקום, אבל תל אביבים כמעט לא משרתים שם. זאת לא אשמתינו שהיא ממוקמת לידינו. חוץ מזה, מר רב יקר, יש אנשים שיושבים בקרייה ועושים תפקידים לא פחות חשובים מהלוחמים, ממה שאני זוכר כל האלופים יושבים שם, הרמטכ"ל יושב שם, וגם שר הבטחון, כך שמה יש לך להגיד בנידון?
79. גם אני תל אביב קרבי ותעזבו אותנו כבר במנוחה
בוגר פלס"ר ,   209 שנה במילואים   (23.05.10)
האם כבוד הרב בדק סטטיסטית?
כמובן שלא.
כמו כל משך כהונתו, הוא שולף ויורה בלי אבחנה.

בתור מי שאחדות העם לנגד עיניו, הייתי מצפה ממנו לקצת יותר מתינות וענווה.
80. לא כל שליח פיצה בת"א הוא תל-אביבי
עושה סדר ,   ת"א   (23.05.10)

אז מספיק עם התגובות הקשקשניות.

הרב צודק בהחלט.

 

81. דברים נכוחים, טוב שיש אנשים כאלה לדאוג לרוח שלנו
שריונר ,   מרכז   (23.05.10)
82. בשכונה שלי יש שני לוחמים בשקם גולני. תתביישו!!
תל אביבי   (23.05.10)
83. אדם גדול - לחץ לי את היד כשיצאתי מעזה
לוחם יחידה מיוחדת ,   בעופרת יצוקה   (23.05.10)
ופגשתי אותו עוד כמה פעמים בשירותי הצבאי.
בשביל חייל פשוט לפגוש מספר פעמים תת אלוף זה נדיר..
והוא בא בכל הזדמנות לדבר לספר ולעודד.
אדם באמת גדול חבל שהוא עוזב.
אבל ינחיל את אהבת הארץ בכל מקום שילך.

הא , ולכל המתלהמים - אני חילוני :)
84. בקשר לקרביים בת-א. במקום להשמיץ, להתנדב!!!
אלי ,   רמת גן   (23.05.10)
85. אני תל אביבי קרבי, באיזו זכות בדיוק אתה מבקר אותנו??? חצוף!
אורי   (23.05.10)
86. תפקידך לספק שירותי דת למעוניינים, וזהו! כדאי לקרא:
אורי, מילואימניק   (23.05.10)
אז שירתת במלחמת הכיפורים, יופי, גם אבי וכל חביריו התל אביבים.
אני שירתתי בשטחים וסיכנתי את חיי בשביל מתנחלים קיצונים וכפויי טובה באיתמר, יצהר והר ברכה. ועכשיו אתה ברוב חוצפתך בא ומבקר את ביתי?

הציבור החילוני, הקרוי בפיך "מדינת תל אביב", הוא זה שהקים את המדינה, מה"הגנה" שהפך לצה"ל, בן גוריון ומפלגת מפא"י שהקימו את כל הפרויקטים החלוציים הראשונים.

הסתדרנו יפה מאד בלעדיכם, לפני הקמת ישיבות ההסדר (אגב - למה הם משרתים שנה וחצי בזמן שאני משרת שלוש שנים?).
87. השמאל משתלח בחרדים!!"ההגנה הכי טובה זה התקפה"
אלי ,   פתח תקווה   (23.05.10)
הם יודעים שהם לא משרתים בצבא ורוצים שהאצבע לא תהיה מכוונת אליהם אז הם כל דבר מאשימים את המתנחלים והחרדים שהרי הדתיים הם אלה שנותנים הכי הרבה למדינה מבחינה צבאית והולכים ליחידות הכי מובחרות.
88. כבוד הרב צודק ..
אילן   (23.05.10)

אי אפשר לקחת   קוקסינלים מבוגרשוב

 ולהפוך אותם לקרביים  נו באת :))))))

בקריה יעשו חיים ... קל"ב לגן העצמאות .

89. ארבעת אלפים שמות בגן הבנים בתל אביב
קרבי לשעבר ,   מדינת תל אביב   (23.05.10)
תגיע לגן הזכרון בתל אביב יש שם כארבעת אלפים שמות בגן הבנים בתל אביב
עוד הרבה לפני שהדוסים נזכרו שיש צבא ומדינה להגן עליה .עוד הרבה לפני שחובשיהכיפות נזכרו שיש יחידות קרביות . כך גם בתנועה הקיבוצית שמספר חלליה הגבוהה ממספרה היחסי. הייתי ביחידה קרבית חובשי כיפות ניתן היה לספור על יד אחת
נשבר לנו לשמוע את ההתבכינות שלכם
90. האיש מחא נגד פרסום כתבה על קצין דתי הומו ב"במחנה"
אישמאל ,   המרכז   (23.05.10)
לכן הוא לא ראוי להילקח ברצינות.
למה הוא לא נשאל על כך בראיון? אני מניח שהטיל ווטו הפחדן
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה