1.) נאמר שהמטוס צלל בגלל החור שנפער בו.ובכן המטוס צלל בגלל שלטייסים יש הוראה להנמיך במהירות,כדי להשוות את הלחץ במטוס ללחץ החיצוני.(ולהודיע לבקרה ולמטוסים בסביבה על הנמכת החירום).
2.)החברה שזה קרה לה היא אחת החברות הכי בטיחויות בעולם.
3.)737 זה אחד המטוסים הכי מוצלחים והכי ותיקים בתעופה האזרחית אבל !!!
את המטוס הזה ממשיכים וימשיכו לייצר,ורוב ה737 שטסים היום גם באל על אלו
גרסאות חדשות וחדישות של המטוס האלמותי הזה.
4.)יצא לי ל"עבוד" על המטוס הזה.ובסיום של רוב הטיסות היה לי העונג לכתוב
שתי מילים לצוותות הקרקע.!! NO MAINTENANCE .שפרושן 0 תקלות.
5.)יכול להיות שהחברות בארה"ב "קורעות"את המטוסים האלה בטיסות כי רוב הטיסות קצרות והמטוסים האלה עוברים תוך זמן קצר הרבה שינויי לחץ,והרבה נחיתות שלא מוסיפות "בריאות " לגוף המטוס.ולכן עייפות החומר שם מגיעה הרבה יותר מהר למטוסים בקווים הללו.