רכב  משפט וצרכנות
חשיפה: כמה עולה המכונית החשמלית לשי אגסי
שחר הזלקורן
פורסם: 24.05.11, 20:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 651 תגובות ב-443 דיונים
91. חרם על אגאסי שקונה בזול מהמדינה ומוכר ביוקר
(24.05.11)
92. איפה מחיר הבטריה בחישוב?
משה   (24.05.11)
93. דמי המנוי נועדו לתשלום עבור הסוללה שנקנתה על ידי בטרפלייס
תומר   (24.05.11)
אם הסוללה היתה חלק ממחיר הרכב, הלקוח היה צריך לשלם 180,000 שקל לקניית הרכב, כמו שקרה עם מכוניות חשמליות בעלות סוללה לא-מתחלפת.
היום הרכב מוצע במחיר נמוך משמעותית, ואת הסוללה שמחירה כ 50,000 שח לפני מסים, קונה עבורו בטר פלייס. אלא שהלקוח חייב לממן את הסוללה בעזרת התשלומים החודשיים שנקראים דמי מנוי. ידרשו לפחות 5-6 שנים של תשלומים חודשיים כדי להחזיר את עלות הסוללה (וההלוואה שלקחה בטר פלייס כדי לרכוש אותה).
שאר המרכיבים של דמי המנוי- מחיר החשמל, ועלות התפעול של חברת בטר פלייס, הם מרכיב קטן.
94. כל עובדי המדינה יקבלו אחד כזה על חשבוננינו
f   (24.05.11)
95. אז מה מיצרים עוד מונופול כמו הסלולר ומחפשים פריארים לניסוי.
אני ואביון   (24.05.11)
96. פושעים בחסות החוק
wil1976 ,   תל אביב -יפו   (24.05.11)
החברות האלה עושקות אותנו ועד שלא נגיב אקטיבית בחרמות לא יעזור כלום
תראו את הדתיים מאוגדים כאיש אחד , אם הם עושים חרם הם מצליחים לכופף את כל החברות , למה לא נלמד מהם מהי צרכנות? הכוח אצלנו לא אצל החברות והטייקונים
המשפט "ישראלי לא פראייר" הוא בדיחה וכל החברות והטייקונים צוחקים עד כאב לשמע משפט זה, הישראלי הוא הפראייר הכי גדול בעולם
97. פראיירים לא מתים - נכון שבעתיים במדינת הקומבינה והשוד
תאגיד אגסי את עופר   (24.05.11)
98. האוצר ומשרד התחבורה נתנו רישיון בתנאי שוד הציבור - מה חדש?
ניר גלעד, מיליארדר ,   פעם החשב הכללי   (24.05.11)
99. בטר פלייס זה לא מל"כר, מה הבעיה? שירוויחו
חיים   (24.05.11)
אם הצרכן חושב שזה כדאי לו, מצויין. למה אסור לחברות להרוויח? מה זה מוסד ללא כוונת רווח?
מה YNET לא מרוויחים? אתם מל"כר?
100. בישראל לאחר בלופ המים ומכוניות חשמל גם על אויר יהיו "חבילות"
במקום צרכן ,   צריך צרחן   (24.05.11)
101. ישראבלוף. שווה המאמץ ובעיות התדלוק בשביל לחסוך מעט אם בכלל?
רוני ,   רעות   (24.05.11)
102. די לבחיינות
ירושלמי   (24.05.11)

מה בעיה שלכם?

יקר - אל תקנו

בקבוק מים אצל גזלן בשטח ואצל גיחון עולה אחרת

 אגסי רוצה להיות מיליונר? לבריאות

כול עוד זה לא באה מקופה הציבורית

כוח לצרכן להחליט

103. אתם פשוט לא רואים מה קורה הא?
הרואה בקלפים ,   מרכז   (24.05.11)

זה הכל עניין של להכניס כסף לקופת המדינה כשדיברתי עם ניסאן בארץ איש המכירות הפשוט וגם המתוחכם לא ידע בכלל על ייבוא של סוג רכב כזה לארץ (ליף) וזה עוד כשבאותה שנה פורסם בקטלוג של ניסאן על ייבוא שלהן לארץ כבר בתחילת 2011 (כבר לא יהיה).

 

מישהו מוכן להסביר לי את השיבוש תוכניות הזה?

למה בחו"ל היא מכונית השנה ובארץ המוכרים של החברה אומרים שאין דבר כזה פה ולא ניראה להם שיהיה אבל יש מיקרה שהיא מאוד נחמדה...

 

 

104. נותנים לך מונופול, לא תיקח? פראייר מי שקונה אצלם רכב
אחד העם   (24.05.11)
105. לא יהיו קונים - הם ירדו מהעץ ויתנו מחיר שפוי.
רומן ,   מרכז   (24.05.11)
אולי הם בונים על הליסינג - אבל גם זה לא ילך להם.

ברגע שחוזה הליסינג שלי נגמר, אני קונה רכב פרטי.
המדינה כבר דפקה אותי פעם אחת והעלתה את המיסים על הליסינג כאשר הייתי באמצע התחייבות ולא יכלתי לצאת בלי קנס גבוהה. יותר אני לא אעשה את הטעות הזאת.

אם ההצעה של בטר פלייס עדיין לא תהיה רלוונטית כאשר יגמר חוזה הליסינג שלי - אקנה רכב פרטי רגיל, כלומר אגסי לא יראה ממני (ואחרים כמוני) שקל לפחות ב-3 שנים הקרובות.

עם כל החסרונות של המכונית החשמלית (חוסר ודאות, צורך לחפש עמדות הטענה ולהחליף סוללות), הם חייבם לתת הצעה שתהיה זולה בעשרות אחזורים מרכב בנזין כדי שהם יהיו רלוונטיים.
106. בהתחשב בחזון של האיש- זה עצוב
א ,   מרכז   (24.05.11)

כמי ששמע את מר אגסי מדבר על עצמו, על החזון שלו בכל הקשור למדינה וכדור הארץ בכלל והרצון שלו לייצר מוצר שהוא שווה לכל נפש- זה פשוט עצוב.

מסתבר כי האיש הוא כאחרון הסוחרים, שזיהום האויר אולי מעניין אותו אך כיסו מעניין הרבה יותר.

מי ירצה לקנות רכב שעולה יותר, ואחזקתו יקרה יותר, וזאת רק בשם השמירה על איכות הסביבה???

לא ברור כיצד הצליח לחקמוק האיש מכל הבטחותיו למחירים אטרקטיביים ובסוף הכל התברר כאחיזת עיניים אחת גדולה.

הוא משווק מכונית לעשירים, עם חבילה חודשית המתאימה לכיסם של עשירים, היכן המעורבות החברתית עליה הוא מדבר בהרצאותיו? היכן ההבטחה לסגירת פערים והפיכת המדינה למקום שטוב יותר לחיות בו?

ניחשתם נכון- הכסף מסנוור ומומסס הבטחות.

כל הכבוד מר אגסי!

תודה על כלום...

107. כי למונופול כנראה מותר הכל... הם שולטים בכל שרשרת האספקה
JR   (24.05.11)
108. פראיירים לא מתים - רק מתחלפים !!!
שי אגסי ,   בטר פלייס   (24.05.11)
109. מחיר ליבואן 64K ??
דג ,   tel aviv   (24.05.11)
64K שקל = שמונה עשר אלף דולר = שלוש עשרה אלף יורו

שכחתם שהיא מיוצרת בטורקיה..
מי אמר ח ר ם ולא קיבל ?
110. אין מצב שהמכונית תצליח! תזכרו מה כתבתי!
אפרים אלון ,   מרכז   (24.05.11)
111. העתיד הוא רכב חשמלי. נקודה.
אזרח לא מודאג   (24.05.11)
חובה לגאול את המדינה (והעולם) מנפט ערבי.
112. אגסי אתה יכול לקפוץ לנו
חשמלאי ,   פריפריה   (24.05.11)
אף אחד לא הולך לקנות את החשמלית שלך. עוד מעט יגיעו לישראל חשמליות יותר טובות ויותר זולות מאירופה. שקל לא תקבל מהציבור. תתחיל לקחת הלוואות, כי המשקיעים הולכים להתעצבן. אפילו את הנשיא פרס אכזבת...
113. להמנע מליפול למלכודת הזאת! פשוט לא לקנות משי אגסי
מגיב ממספר סופי ,   בית הכלא של אגסי   (24.05.11)
לחכות, בקרוב יהיה רכבים חשמליים עצמאיים ללא הכלא של אגסי.


114. למה אני חייב מנוי ולא יכול להטעין מהחשמל מהבית?
יוני כץ   (24.05.11)
זה פשוט מרגיז שהם חוגגים על חישבונינו - יוצרים מונופול - מונעים מרכבים שמאפשרים טעינה משקע רגיל להיכנס לארץ בגלל שהם לא בתקן של בטר פלייס

בקיצור חוגגים על חשבון האזרחים !
115. ומה חשבתם? שאגסי ומשפחת עופר עובדים בחינם?
שמולה ,   ערד   (24.05.11)

ומה עם הכסף שצריך להעביר מתחת לשולחן לכל אלו שבזכותם המיסוי על הרכב הוא חמישית מהמיסוי על רכב רגיל?

יש רק דרך אחת, פשוט לא לרכוש את הרכב הזה.

מצד שני, מי רוצה לרכוש רכב חשמלי שכל החיסכון לעומת בנזין הוא 50 ש"ח/חודש?

ועוד לא דיברנו על טווח הנסיעה הקצר שאינו מתאים כלל למי שלא גר במרכז, על ערך הגרט של הרכב ו... על כך שעוד מעט השוק הולך להיות מוצף ברכבים חשמליים של חברות שבהן הרכב לא יכנס למוסך כל שבוע על בעיה בחיישנים....

(נושא כאוב לכל בעל רנו....)

116. אם שי אגסי היה באמת מתעניין באיכות הסביבה
ישי ,   תל אביב   (24.05.11)

ולא בכיס הפרטי שלו ואם את המדינה באמת היה מעניין איכות סביבה ולא למלא את הכיסים של בעלי הממון היו מתחילים את הפרוייקט הזה עם אוטובוסים עירוניים שבכל מקרה עוברים בתוך תחנת היסעים ויכולים להחליף מצבר אחת לשעה.

 

המדינה העיוורת הזאת שוב נותנת ליזם ליצור מונופול ולהתעשר באופן לא תחרותי.

 

אם היו מסתכלים פה על מדינות אחרות בעולם, לא היו נותנים לאגסי להקים את המיזם אלא היו יוצאים עם מכרזים, נותנים לשתי חברות מתחרות להפעיל שני פרוייקטים במקביל והיו מצליחים ליצור משהו יעיל במקום המונופול המטורף הזה.

 

אם יש מקום בעולם שלא לומדים בו מההיסטוריה זו מדינת ישראל...

במקום להשיק מיזם גרנדיוזי של מכוניות חשמליות, תקימו מיזם גרנדיוזי של רכבות תת קרקעיות שיגמלו אותנו מהתלות במכוניות.

 

אני עדיין חושב שזה מדהים שאגסי הצליח להתניע כזה פרוייקט הזוי בשנה אחת ומצד שני פרוייקטים הרבה יותר חשובים כמו רכבות קלות לא יוצאים לפועל גם אחרי ארבעים שנה.

 

מדנית חלם.

117. אתם רואים הרבנים האלה הרמאים האלה.אה סליחה אלו חילוניים....
רגב   (24.05.11)
זה בסדר מותר להם לעשוק והם לא יקבלו אלפי תגובות אנטישמיות מהמגיבים כאן.....
118. שכחתם את מחיר הסוללה
זאב ,   לוד   (24.05.11)
המחיר שלה ממש לא זניח (כ-12000 יורו)
119. חרםםם לא לקנות מהגנב
שחר   (24.05.11)
120. ראו נתוח של פרופ' דני רבינוביץ
ישראל ,   תל אביב   (24.05.11)
פרופסור דני רבינוביץ מאוניברסיטת תל אביב פרסם לפני מספר ימים נתוח מדוקדק של עלות הרכב החשמלי והגיע לאותה מסקנה כי רוצים לעשות על הצבור קופה לא הגיונית. במקום שיווצר תמריץ חיובי מרחיקים את הצבור. חבל!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה