רכב  משפט וצרכנות
חשיפה: כמה עולה המכונית החשמלית לשי אגסי
שחר הזלקורן
פורסם: 24.05.11, 20:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 651 תגובות ב-443 דיונים
121. אגסי גדול
משה ,   חיפה   (24.05.11)

אגסי גדול אנחנו קטנים שוב שוב הציבור מגלה איך מוכרים אותו ביוקר יש בארץ פקידים ושרים בשירות המדינה שלו מבינים כלום ויש אני עסקים שיודעים איפה החמאה נמצאת .

רוצים מכוניות חשמליות לצריך לפתוח  את השוק .

התשתיות צריכה להיות של המדינה או לחילופין של העיריות .

יבוא של המכוניות ע"י סוכנים .

 

122. זו רק ההתחלה. סבלנות
יוסי   (24.05.11)
ברגע שהשוק יפתח לתחרות כולם ירוויחו. המחירים ירדו. גם עלות יצור המכוניות ירד כאשר יותר יצרניות יתחילו לייצר רכבים חשמליים. בקיצור זו מהפכה ושווה להמתין בסבלנות.
123. שי אגסי פשוט אכזבה גדולה!
אביב ,   הרצליה   (24.05.11)
אני מעדיף להמשיך עם בנזין ולא לתת לו לעשוק אותי!
124. אגסי חתיכת חוצפן. קיבל מימום מהמדינה ודופק אותנו..
(24.05.11)
125. חבל, מאוד רציתי מכונית חשמלית, במקום לנסות לשפר את העולם...
(24.05.11)
אגסי מנסה לסחוט אותו עד טיפת הכסף האחרונה. בהתחשב במצבנו ומצב שכנינו, אנחנו המדינה שצריכה להוביל את העולם בנושא האנרגיה החלופית. ועם זאת אנחנו המדינה ששמה את תג המחיר הגבוה ביותר בעולם על הזכות הזאת. איזו אירוניה עצובה.

ולחשוב שניסו למכור לנו את הסיפור הרומנטי על אגסי ופרס. מסתבר שהאיש הוא תאב בצע מהזן הנחות ביותר שיש.
126. מה אפשר לעשות עם רכב שלא ניתן לנסוע איתו בכביש 6 ?
נועם ,   גבעתיים   (24.05.11)
טווח הנסיעה המקסימאלי של המכונית של בטר פלייס הוא 150 ק"מ ואין לה תחנה להחלפת סוללות בכביש 6, מה שאומר שלא ניתן לנסוע בה בכביש 6.עד שזה יהיה אפשרי המכונית לעולם לא תוכל להוות תחליף מלא לרכבים שמונעים בבנזין.
127. שום דבר חדש תחת השמש
מעמד ביניים, ז"ל   (24.05.11)
המדינה ממשיכה להעביר את ההון המצומצם של מעמד הביניים ל20 משפחות של אוליגרכים מטונפים.ֿפשוט אגסי "התחתן" עסקית עם משפחת עופר.
מתי שהוא הציבור יתפוצץ, ואז כדאי שהאולגירכים יבקשו מקלט מדיני ממובארק.
128. לא מיזם - מזימה
לא קונה   (24.05.11)
129. מה מונע מאיתנו להוריד כבל ולהטעין מהבית?
איציק ,   תל אביב -יפו   (24.05.11)
אני שואל ברצינות. האם ישנה אי תאימות במתחים? בסוג הזרם? כי ניתן לפתור זאת בקלות באמצעות שנאי כזה או אחר, ובטח ובטח שיהיה שוק לממיר פיראטי שיכול לחסוך לנו כל כך הרבה כסף. ומה ימנע מבתי עסק לפתוח תחנות הטענה פיראטיות מהחשמל של בית העסק שלהם? דיס איז ישראל חביבי!
130. רק פראייר יתקרב לרכב כזה במחיר כזה ובכאלו תנאים.
(24.05.11)
131. אגסי, לך תאכל תפוח וחפש לך פראייר אחר
בני   (24.05.11)

לדחוף לו את המיזם שלך.

עם ישראל לא פראייר, לא בנזין לא נוגע,

חסכוני אלק. חצי תא מיטען + הגבלה ל 100 ק"מ + מחיר מופקע על הסוללה.

מה אנחנו טמבלים?

132. הוא השקיע 5 שנים ומיליארדים מכספו וכספי המשקיעים
worst place   (24.05.11)

חשבתם שייתן את הרכב בחינם?

 

133. המודל העיסקי: חברות התקשורת. קהל שבוי ופוליטיקאים בכיס.
סתם אזרח טיפש   (24.05.11)
134. אם החישוב נכון, נראה לי שבטר פלייס יתקעו עם כל המכוניות...
אביב   (24.05.11)

מההתחלה, כל עסקת בטר פלייס לא היתה מציאה גדולה. אם ההפרש החודשי בין חשמל לבנזין הוא רק 400 שקל - אז מי צריך מכונית חשמלית שלא יודעים אפילו בכמה נמכור אותה?

 

אז מיסטר אגסי, לך תכין עוד שיעורי בית ותחזור אלינו כאשר ההצעה שלך תהיה מעניינת.

ובינתיים נמשיך לנסוע על בנזין...

135. המכונית של אגסי
אודי   (24.05.11)

אין סיכוי שמישהו ירכוש את המכונית של אגסי במחירים האלו

136. מה חדש?.יהודים צריכים להתעשר ומהר.הגויים צודקים.
מאיר ,   חדרה   (24.05.11)
137. במילה אחד
דניס ,   צפון   (24.05.11)
ג נ ב
138. ניסן ליף$32000+ מטען ביתי$2750=$34750, סבסוד $10250=$24500
Eyal ,   Miami   (24.05.11)
139. חשבתי לקנות והתחרטתי
דוד ,   ירושלים   (24.05.11)
לשלם כזה מחיר גבוה (יותר ממה שאני משלם היום על דלק) על מוצר נסיוני שיכול לנסוע בקושי 160 ק"מ, (למשל אי אפשר לנסוע על כביש 6 וגם לא מתוכננת אפילו תחנת החלפת סוללות שם).
לך תדע אם תצליח להשיג קונה כשתרצה למכור את האוטו.
לך תדע מה קורה לך אם נגמרת הסוללה באמצע הדרך.
המכונית טובה רק מהבית לעבודה, לטיולים היא כבר לא מספיקה.
לדעתי הם היו צריכים להוריד לפחות 40000 ש"ח מול מחיר של מכונית רגילה, במיוחד עם כל ההטבות שקיבלו מההממשלה.
גם השירות החודשי היה צריך להיות מקסימום חצי ממחיר בנזין.
צריך גם לזכור שמחיר הדלק מאוד גבוה היום, אבל הוא יכול לרדת ואז בוודאי שהעגלה החשמלית הזאת לא תשתלם.
140. לא כדאי,לא שווה,לא קונה,,זאת מדינה של מונופולים
כך גונבים את הציבור ,   ת"א   (24.05.11)
141. רנו והשירות - מי צריך את הכאב ראש הזה
יוסי א   (24.05.11)
142. בטרבלוף בדרך לכשלון
(24.05.11)
הליסינג יחזיק אותם בחיים 3 שנים ואחרי 3 שנים אם לא ימציאו סוללה חלופית נטענת בבית רכבים בני 3 שנים יצברו אבק במגרשי הליסינג
143. כתבה לא נכונה ומטעה ראיתי כתבה בחו"ל
חיים   (24.05.11)
שם הרכב עולה 14 אלף דולר לצרכן
רכב חשמלי הוא זול כי אין בו מערכות של רכב מונע דלק נוזלי.
הרכבים החשמליים זולים בגלל שהם נעים טווח קצר יחסית גם .
הרווחים שעושה פה אגסי וממשלת ישראל הם עצומים .
אל תקנו מהם . שיחפשו פראיירים גם ככה דופקים אותנו בכל
144. אם כל השקשוקות
עופר   (24.05.11)
145. שכחתם את חלקה של המדינה
רמי   (24.05.11)

ככה זה כאשר יוצרים מונופול.

כל המיזם של בטר פלייס הוא שערוריה. כמה רשתות טעינה לרכבים חשמליים מדינת ישראל תאשר? הרי אם יבוא יזם אחר וירצה להביא רכבים חשמליים גם הוא יצטרך תשתית, אז כמה רשתות של עמדות טעינה כאלו יהיו בארץ?

 

נראה לכם שמדינת ישראל תפסיד 7000-8000 ש"ח מכל רכב שעובר לחשמל? חלק מהדיל שמחייב עמדות טעינה וכל המודל העיסקי של בטר פלייס מבוסס על דיל שהם עשו עם המדינה - תנו לנו מונופול ואנחנו נשלם חשמל + מס חשמל לרכב או איך שיקראו לו.

דבר נוסף - בטר פלייס הולכת להגדיל את צריכת החשמל של המדינה שכבר היום נמצאת בקו האדום, מי מממן את בניית תחנת כוח חדשה, סיבסוד ייצרני החשמל הפרטיים - אנחנו הציבור, ז"א אנחנו ממנים את אגסי

מי יממן את הטיפול בסוללות שהגיעו לסוף חייהן, סוללה כזו היא מקור זינום אדיר

ודבר נוסף? קניתי רכב זה, עברו 4 שנים. כמה תעלה לי חבילה חדשה - אני בידיים של בטר פלייס, בלי ה"שרות" שלהם הרכב שקניתי ב 122,000 ש"ח יכול לשמש רק כעציץ לא כמכונית

דבר אחרון המודל של בטר פלייס מעודד ביזבוז, קניתי חבילה של 20,000 ק"מ אז אני אסע 20,000 לא פחות. מה אני פראייר

בקיצור - אני חושב שיש כאן הרבה חומר למחשבה לפני השתעבדות למר אגסי

146. בסוף החודש שי אגסי הוא ישראלי - חושב ונושם כמו ישראלי
הישראלים באים   (24.05.11)
147. יבואני הרכב הם ממצאי השיטה
חולה הגה   (24.05.11)
כבר שנים הם מגלגלים את ההנחות שהם עושים לציי הליסינג על הגב של הפרטיים
148. הגנבה הזאת בחסות נשיא המדינה שנתן ודחף
ש.ש   (24.05.11)

את הפרוייקט הזה תמיד הישראלים נדפקים לא משנה יש נפט או אין גז או לא גז

תמיד יש שודדים בחסות המדינה עד עכשיו שטראוס עלית תנובה עכשיו תוסיפו אגסי.

אין שום נציגות לציבור

149. מונופלופ
ערן ,   קריית אונו   (24.05.11)
גם מונופול וגם פלופ
150. גועל נפש של פרויקט, הם רוצים להרוויח מהנאיביות הישראלית
אנחנו כאלה מטומטמים?   (24.05.11)

אנחנו כאלה בורים

שכולם מנסים למכור לנו מוצרים

יקרים פי 10 ממה שהם מוכרים

במדינות אחרות

 

ראוי לציין שבארה"ב גם מרוויחים פי 10 מישראל

כך שההבדל הרבה יותר גדול

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה