רכב  משפט וצרכנות
חשיפה: כמה עולה המכונית החשמלית לשי אגסי
שחר הזלקורן
פורסם: 24.05.11, 20:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 651 תגובות ב-443 דיונים
151. "לא עשינו את זה בשביל כסף"
הגשש החיוור ,   מגרש השדים   (24.05.11)
אוי כמה אנחנו פראיירים , ופראייר מי שיקנה את הרכב הזה. לפרוייקט בטר פלייס היו 3 סיבות עיקריות 1. שמירה על איכות הסביבה , יופי ! 2.חסכון בעלויות הדלק , יופי ! 3.לעשות כסף, יופי ומבורך. אבל אמממה מסתבר שרק סעיף 3 תופס.למה שאני יהיה מטומטם ואקנה רכב שהוא מוגבל עד 150 ק"מ כשעלויות החשמל הן בערך שוות לעלויות הדלק ? מילא עלות הרכב אבל מה שמפחיד ובטוח נקבל זה כאשר יהיו מעל 5,000 מכוניות בכביש יעלו את עלות החשמל לרכב, כפי שעשו עם הדלק "אלק" לטובת איכות הסביבה.לא מאמין להם וגם אתם אל תהיו פראיירים כשאתם קונים רכב שכזה תבקשו מחיר"פיקס" ל-3 שנים עלות החשמל ללא כל עליה. לא יתנו לכם ? אל תקנו. כי אנחנו באמת רוצים "בטר פלייס" ולא "נייבך פלייס" ומי שלא זוכר שיכנס ליוטיוב ויחפש את המערכון של הגשש" מגרש השדים" ציטוט של גברי "לא עשינו את זה בשביל כסף" אתם מבינים את זה קלראשו?
152. גנבים עם רשיון מהמדינה
ron ,   yahud   (24.05.11)
קיבלו הנחה על המיסים על מנת למכור טכנולגיה חדשנית בדול ורוצים לגנוב את ההנחה לעצמם.
המדינה חייבת לעצור את התרמית מיידית.
153. לא מפתיע
- ,   -   (24.05.11)
כנראה שאנשים היו נאיבים וחשבו שיקבלו משהו בזול,אחרי הכל מדובר על אנשים שיודעים לעשות כסף על גבם של (פרייארים) אחרים.אחרי הכל אגסי חבר לאחים עופר לכן אי אפשר לצפות למשהו אחר.למרות כל זאת אני בטוח שיהיו הרבה מאוד שיקנו את הרכב החשמלי,למרות שאני מקווה שזה לא יקרה ואגסי ייפול חזק
154. כנסו תבינו
להלהלנד   (24.05.11)
תגידו אתם חושבים שהממשלה פריירים??? הפקידים שאישרו את הפרויטק ופרס בכבודו ובעצמו שמימן את חלקו??? הם גם רוצים להרויח הרי.... והרווחים מחולקים לא רק עם אגסי אלה כל הלוביסטים מסביבו וכל מי שאישר או מימן את הפרויקט!!!
לדעתי אחליה פרויקט ואפשר היה להוזיל עלויות לצרכן, אבל הבוסים רוצים רווחים ועכשיו!!!!
155. ותודה לעוזי לנדאו
א   (24.05.11)

מעולם לא הייתי מאלה שזועקים שחיתות ובוכים על כל דבר שקורה במדינה, אבל הרגולציה שמעורבת בעסק הזה מוגזמת לחלוטין.

הפיכת בטר פלייס למונופול על ידי המדינה, איסור הטענה בבתים והעלאת מסים עצומה על הדלק גרמו לזה שבטר פלייס יכולה למכור חבילת הטענה במחיר גבוה פי 10 משוויה האמיתי.

שימו לב שמחיר חבילת ההטענה מותאם בדיוק להיות תחרותי למחירי הדלק העדכניים והמוגזמים. לפני שנתיים, כשהערך הדולרי של חבית נפט היה גבוה ב 40% מהיום, והדולר היה גבוה ב10% מהיום, מחיר הדלק היה נמוך ב20% מהיום.

156. @@ פראייר מי שקונה מבטר-פלייס @@
לא כדאי ,   לא להתקרב   (24.05.11)

חברה נצלנית שמנסה לחלוב את הנהג הישראלי כפי שנהוג במקומותינו. זה בדיוק הזמן לחרם צרכנים על חבורת ההון שלטון של שי אגסי:

את הסחורה שלכם אנחנו לא נקנה !

157. דחילאק - תנו להרוויח קצת, מה יש?
JOE ,   ביטר - פלייס   (24.05.11)
158. אפשר שורה תחתונה בבקשה. חוסך לי בעליות הדלק או לא ??
שי   (24.05.11)
אני לא מדבר על מחיר הרכב עצמו, אלא על תידלוק מול טעינה.

159. האוזנר 2
מרסלו פודגייץ ,   תל אביב   (24.05.11)
מדהים, איך אפשר להיות כזה חוצפן את חברה  בטר-פלייס !!! מקום כזה, צריך לסגור מייד!!!
160. עד מתי רשעים יעלוזו?
Avangard ,   אילת   (24.05.11)
עוד כמה הון אפשר לגרוף, תורם 10 ש"ח ולו רק בשביל עסקה גדולה אחרת עם המדינה,
161. תוחזר הסובארו לאגסי!
מיקו ,   גבעתיים   (24.05.11)
162. לא רוצים אל תקנו
השופט   (24.05.11)

נכון - המחיר מוגזם, אבל אף אחד לא מכריח איש לקנות את הרכב. עוד שנתיים שלוש יצוצו פה מכוניות חשמליות אחרות ותהיה אפשרות בחירה - עד אז בכל מקרה לא שווה להשתפשף על רכב נסיוני שכזה.

163. מתי תבינו, אין סיכוי עסקי וטכני להצלחת המכונית
brunzel   (24.05.11)

החשמלית.

זה לא ישים ולא רציני!

164. הסיבה היחידה ל'הצלחה השיווקית' של בטר פלייס היא:
ניר   (24.05.11)

הופעתו המצודדת של אגסי, האמינות שהוא משדר והיכולות  והכריזמה שלו. תכונות אלו עזרו לו בין השאר ל"גייס" לעזרתו את עולם הבוהמה והסלבס, שהופיעו בהמוניהם באירועים שאירגן להשקת המיזם וע"י כך עזרו למשוך את הציבור.

לא סתם הוא עומד בחזית המיזם ולא עידן עופר, אותו הציבור תופס כאוליגרך מקומי שדורס כל מה שבדרכו ע"מ להגיע אל היעד.

מעבר לכך מדובר במיזם שנועד להכניס הרבה כסף לכיסו ולעידן עופר. לכן, כל הדיבורים בשלוש וחצי השנים האחרונות על מחיר זול משמעותית ממכונית מונעת בנזין,  תלוש ולא אמין. 

כאמור, אם היה מדובר באדם פחות שרלטן ושנראה פחות 'ילד טוב ירושלים' ממר אגסי, אזי אני בטוח שהבלון היה מתפוצץ ברגע שפורסמו המחירים האמיתיים.

אני רק מקווה שמהר מאוד יקום מתחרה שייגבה את המחירים האמיתיים וישבור את השוק של אגסי ועופר.

165. נניח שזה יצליח, יהיו מעט תחנות החלפה ויהיו תורים ארוכים
יואב   (24.05.11)
יהיה ממש מעצבן

אבל במחירים האלו זה לא יצליח לאגסי. עוד חזיר קפיטליסטי.
166. אל תקנו מה הבעיה פשוט אל תקנו
שחר יפו ,   יפו   (24.05.11)
167. צריך תחרות דחוף
אורי   (24.05.11)
לחייב את בטר פלייס גם למכור טעינה לפי צריכה ולהכניס עוד יבואנים לחשמיות ועוד מפעילים לעמדות טעינה. לפני שנקבל עוד מונופול
168. אני לא קונה את הרכב הזה ביותר מ 90 אלף ש"ח
א   (24.05.11)

אז עלי הם מרוויחים כרגע אפס.

 

169. מרכיב חשוב: חישוב פחת המצבר
צחי   (24.05.11)
עלות המצבר, לטענת ב"פ, כ- $12000. הם מעריכים את משך השימוש בגלגול הראשון ב- 6-8 שנים. אם מניחים שערך המצבר יורד לאפס בתום התקופה, הרי יש לקחת כ- 13% פחת בשנה. אם נניח 5% עלות מימון (ריבית) שנתית, הרי יש להוסיף לעלות של ב"פ כ- 650 ש"ח בחודש.
אולם אם, כטענת ב"פ, למצבר יש לפחות גלגול נוסף משמעותי אחד ואולי אף שניים, הרי יש להפחית סכום זה לכ- 450 ש"ח בחודש.
170. כן. אבל...
עמית   (24.05.11)
בואו נראה את התמונה המלא.
דבר ראשון בטר פלייס היא חברה, וחברה כמו כל חברה צריכה להרוויח, העובדים לא יעבוד בחינם והמשקיעים רוצים תמורה להשקעה.
כל חברה שתסתכלו עושה עלינו הון עתק - סלולר, טלפון, כבלים, לווין.
דבר שני, אל תשכחו שסוללת הרכב היא ברשות בטר פלייס, וזו סוללה ששווה בערך 60 אלף שקל, והיא הולכת פייפן כל 4-5 שנים. מה שאומר שהחזקת הרכב הזה יקרה ממה שאתם חושבים. נכון, אפשר לקנות חשמלית אחרת עם סוללה, אבל עוד 5 שנים תצטרכו לשלם בעצמכם חצי ממחיר האוטו על סוללה חדשה.
בסופו של דבר, נכון, זה יקרה, אבל הם מרוויחים עלינו כמו כל חברה אחרת, והאתר לא מציג את התמונה המלאה.
171. תבינו הכוח אצלנו ,
עידן   (24.05.11)

לא לקנות!!!!!

ואת האמת אני בתקופה הזאת משתדל לא לקנות כלום , רק דברים שאני חייב ודברים בקטנה שהם פינוקים , שוב דבר של מותרות.

דברים של מותרות אני מזמין מחו"ל , חצי מחיר.

הכח הוא אצל הצרכנים , ברגע שקונים במחירים כאלה אין שום סיבה להוזלה.

172. כבר הרבה זמן אני אומר שמדובר במונפול מסריח ומעורר גועל
גדי   (24.05.11)
הם לא פיתחו שום טכנטלוגיה.
הפיתוח היחיד שלהם הוא פיתוח מנגנון מונפוליסטי לשדידת הציבור.
173. קוראים לך דנה
סחבק   (24.05.11)

כמו שקוראים לי אבו דארטה

 

כל המערכת של בטר פלייס היא פשוט עלובה ומנותקת מהמציאות.

 

 

174. למישהו היה ספק? האיש לא בא לסייע לאיש
מלבד לעצמו!   (24.05.11)
175. אם הם לא היו מונופול זה היה מצחיק
(24.05.11)
מונופול שקם בחסות המדינה... מבקר המדינה עוד יכתוב על זה ספרים.
176. ריד מי ליפס: פרייר מי שקונה מאגסי רכב
שי לוי ,   נתניה   (24.05.11)
177. חכו חכו עוד לא דיברו על הקרינה שזה עושה 1000 שח לביצים קשות
MIKO   (24.05.11)
178. שיעור בעסקים למתחילים..
איניגו   (24.05.11)

מאזדה-3 , נמכרת ב103 אלף ש"ח +מע"מ, ועולה ליבואן 88 אלף בערך..

ככה ,שהרווח כביכול הוא- 14.5% וזה לפני הוצאות אז מה זה אומר?

שהיבואן, אותו לא מעניין בכמה הוא מוכר... מה שבאמת מעניין אותו אלו, מוסכי השרות ושוק המשומשות שירכשו אביזרים...פה הכסף הגדול!!! אז מי שרוכש מכונית חדשה..אפשר להתמקח. זאת עיסקהלכל החיים[של המכונית]

>
179. תחילתה של ידידות נפלאה - שי אגסי והכסף...
(24.05.11)
180. הכל תלוי בנו הצרכנים
צרכן   (24.05.11)
אם נרצה - כל החישובים שלהם יפלו. כי אנו פשוט לא ניתן שיעבדו עלינו.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה