רכב  משפט וצרכנות
חשיפה: כמה עולה המכונית החשמלית לשי אגסי
שחר הזלקורן
פורסם: 24.05.11, 20:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 651 תגובות ב-443 דיונים
181. לא משתלם לא קונה
רמי   (24.05.11)

 

182. שכחו לציין את הבלאי, מחירה ליד שנייה-והאם פריארים מתים או רק
מתחלפים? ,   כן.השאלה אליך ברוך.   (24.05.11)
183. החישוב לא נכון - המכונית החשמלית לא עולה ככה, וזה כן חוסך כס
ערן   (24.05.11)
אני קונה!!!!!!!!!!!!!
184. מפחידה התעמולה בטוקבקים המגוייסים - לא לקרא כלום!!
שי   (24.05.11)
185. מומלץ להשקיע בגררים,עוד מאט נראה הרבה כאילו תקועות בצד הכביש
ללא טעינה   (24.05.11)
186. זה פרוייקט שיקרא בסוף "מודו 2"-יותר מדי דיבורים=פחות מכירות.
ישראלים לא פרייארים!   (24.05.11)
187. אגסי, עוד אחד שעושה הון ע"ח טיפשות העם
פראיירים   (24.05.11)
188. בחיים לא תתפסו אותי במכונית של בטר-פלייס
עוזי ,   ראשל"צ   (24.05.11)

זה הבית-ספר ליישום המלא של חיבור הון ושילטון.

* היזם, שי אגסי, זיהה את פונציאל ההפסד הכספי של עידן עופר -בז"ן) מירידת מכירת תזקיקי נפט לשוק הרכב ה"מתחשמל" והדליק אותו.

* ואז בא החיבור שלו לאנשי שילטון שהצטלמו איתו מחויכים וכבר התחייבו לרכוש ציי רכב ונתנו קדימה לפרוייקט.

* ואז באו השרים הרלוונטיים ושמו הגבלות לטעינה בבית של מכוניות סמי-חשמליות כמו טיוטה פריוס.

בקיצור - קומבינה מארץ הקומבינות.

 

אידיוט מי שיפול למלכודת הזו! זו התחייבות לשנים! לא יהיה קונה למכונית יד-שניה כזו (עם התייבות לספק החשמל)! לעולם!

 

ובכלל.... מי רוצה להחליף מצבר בתחנות דרך 3 פעמים בכל פעם שירד מת"א לאילת ו-3 פעמים בדרך חזרה.

189. do you know anyone who is going to buy?
I don't   (24.05.11)
190. מדוע קיבלו הטבת מס? על מבקר המדינה לחקור את הנושא
ואיך המחיר התיישר ? ,   הממונה על ההגבלים יש   (24.05.11)
191. מבית היוצר של ד"ר שקשוקה
יובל ,   שרון   (24.05.11)
192. ככה זה שהמדינה מחליטה לעזור לאחים עופר
למי היא תעזור ,   לאזרח הקטן?   (24.05.11)
193. מילא היו באים עם מותג, אבל לבוא עם רנו??
אריק   (24.05.11)
194. ומה עם סוללה שעולה 40000ש"ח מעניין איך במקרה שכחתם אותה
אדיר בן-גוב   (24.05.11)

חלק זניח מעלות הק"מ זה החשמל, בעלות הק"מ יש גם את עלות הסוללה (שבאורך פלא נשכחה לחלוטין בחישוב העלויות), עלות הקמת תשתיות יקרה, עלות שירות דרכים מורחב מאוד ושירות לקוחות 24 שעות ביממה כולל חיבור בלתי מוגבל לאינטרנט. וכן הבטחה לא לעלות את המחיר גם אם המדינה תגבה מס על הק"מ.

כשכל שנה סין, הודו, ברזיל ועוד מצרפות עוד עשרות מליוני מכוניות לכבישים ויותר ויותר קשה למצוא נפט מישהו יודע מה יהיה מחיר הדלק בעוד שנה?

 

ד.א הפלואנס החשמלית בשתי המדינות הראשונות שהיא תמכר בהן: דנמרק עולה 138 אלף שח בסוכניות של רנו ובצרפת 26 אלף יורו (130 אלף ש"ח) והמדינה מסבסדת ב5 אלף יורו.  בשתי המדינות הסוללה לא כלולה במחיר. תעשו בדיקה פשוטה בגוגל

 

כתבה מטעם ממש לא אובייקטיבית.

אני לא עובד בבטר פלייס, בטר פלייס לא משלמים לי ואני אפילו לא מקבל\אקבל  מהם הנחה או אפילו תודה. מה שכן אני עוקב אחרי הרעיון ומאמין בו.

195. מבקרים ומגיבים פשוט טפשים..
jonjon500 ,   ירושלים   (24.05.11)

1. קודם כל, תמחיר BetterPlace יקר בגלל העמסת עלויות כל נושא ההקמה והתשתית - תחשבו שעד עכשיו עסקו בפיתוח ללא קבלת שקל אחד.

 

2. קחו כדוגמא התמחיר היקר של פלאפונים ראשוניים - כמה הם היו יקרים

 ברגע שנושא המכונית החשמלית ותשתיות הטעינה יהיו נפוצים, המחיר ירד פלאים

 

3. לכל המבקרים של הפרוייקט - ברגע שתראו איזה שינוי יהיה פה כש 50% מהמכוניות יהיו חשמליות, בהיבט של - זיהום אוויר, רעש והמולה מהכבישים, תלות בנפט ערבי וכדומה - אז תבינו מי האידיוט.

 

4. מי שמבקר את שי אגסי, מוטב שימשיך לעבוד בעבודה האפורה והלא חשובה שלו, ויחזור לחיים המשעממים שלו - האיש חולל מהפכה.

196. אבל עם הלוביסטים שלו מנהל הרכב הממשלתי יקנה כמה אלפים ....
mik776   (24.05.11)
לאזרח מן השורה רצוי כמובן להתרחק מהשוד ההזוי הזה.
197. לא אתפלא אם כסף סעודי עומד מאחורי הטוקבקים בישראל ..
אבי   (24.05.11)
198. אגסי זה חברת הסולולר של ענף הרכב
1 במאי ,   גוש דאנס   (24.05.11)

יפתה אתכם בשם איכות הסביבה

יתחבר לכסכם בשם איכות חייו

199. התעלמות מוחלתת מה עם הקרינה מהרכב - המחיר לא משנה
סובלימציה   (24.05.11)
200. שימשך לתמחר במחיר השערוריתי הזה וימצא את עצמו פושט רגל....
דוד   (24.05.11)
201. ברור כי המדינה הדפוקה הזאת
(24.05.11)
אישרה שחייבים עמדות ייעודיות
לא כמו בכל העולם שניתן לטעון ישירות מרשת החשמל

למה שאגסי לא יגזור קופון ענק של אפלי אחוזי רווח מול המחיר האמיתי של החשמל?
202. יותר נזקים מאשר תועלת
אקולוקו ,   נמשיך למלא את כיסי ה   (24.05.11)

האנשים שמיצגים את הקפיטליזם החזירי,

אנו נמשיך למלא דלק יקר ולא ניתן יד לזיהום כדור הארץ ע"י תחנות כח חשמליות וסוללות שיגרמו לנזקים סביבתיים לאחר השימוש.

203. אגסי - כמה חבל
(24.05.11)

בתחילת הדרך ניסו לצייר אותך כאידיאליסט שנטש משרה נחשקת על מנת ל,לעשות קצת ציונות".במיוחד כשזה קרה לאחר ששמעון פרס קרא לך לדגל.

 

אבל מסתבר שעולם כמנהגו נוהג - וכל מטרתכם היתה להשיג את הרווח הגדול ביותר שניתן להשיג.

 

ואם כך אכן הדברים , ואכן המחירים די זהים לעלויות השימוש ברכב רגיל(נראה שזה נעשה בכוונת מכוון) כל שנותר לי להציע הוא לחייב אתכם באותו המיסוי שחל על רכבים רגילים ואולי בדרך זו יוחזר קצת מהכסף בחזרה לציבור.

 

ולא, אין חשש שזה יעלה את מחירי המכוניות משום שאז כוחות השוק יעשו את שלהם.

 

204. "חבילת הטענה" איך לא חשבתי על זה...
אדיסון   (24.05.11)
205. לא אקנה אף מכונית שיוצאת ממפעלו של אגסי
י.   (24.05.11)
עצוב לראות שגם במיזם שאמור להקל על הכיס שלנו - גונבים אותנו
באור יום.

שי, אני נשאר עם האופנוע ואוטו הבנזין, ואתה.. לך חפש את מי לעשוק
(רמז: לא אותנו).

כל טוב
206. דחוף אתה את הבנזין!!
קובי   (24.05.11)
207. על מה בדיוק 123 אלף שקל? כולה מנוע חשמלי!!
לא פרייאר ,   תל אביב   (24.05.11)

נניח מנוע חשמלי הכי טוב בשוק 8-9 אלף שקל, תוסיפו מצבר ב 15-20 אלף שילדה ופח עוד 20 אלף. וזהו חוץ מזה אין כלום באוטו, במקרה הכי גרוע נניח 60 אלף (ואני מגזים).

שי אגסי שייך לחזירון העליון, החיוך היפה שלו לא עובד עלי!!!

208. האחים עופר רגילים לחלוב את המדינה אגסי פשוט הצטרף
להלאים ,   בחזרה   (24.05.11)
מה אפשר לצפות. האחים עופר רגילים לנצל את המדינה (מפעלי ים המלח, בתי הזיקוק וכו') כאשר שי אגסי חבר אליהם היה ברור שהולכים לדפוק את האזרחים שוב
209. העיקר לייצר כותרת
אנונימי ידוע ,   נתניה   (24.05.11)
לשי אגסי יש להחזיר עלויות פיתוח והשקעות בהיקף של קרוב למיליארד דולר. הוא עוד לא מכר מכונית אחת. כך שבחישוב פשוט הוא יתחיל להרוויח רק לאחר מכירה של בערך 200 אלף מכוניות (אם מביאים בחשבון עלויות תפעוליות נוספות וכ"ו). סוכנות מאזדה מרוויחה כמעט מהרכב הראשון שהיא מכרה במדינה. אין לה עלויות תפעוליות כמו אלו שצפויות לאגסי והמקום שלה בשוק בטוח.

באחוזים, הרווח הגולמי של אגסי למכונית הוא קרוב ל50%. זה נשמע הרבה אבל זה לא. תורידו מזה 20% מס על רווחים לחברה, עלויות של החזקת חברה וכן הלאה ותגיעו לרווח נקי של 10% במקרה הטוב. זה לא הרבה מאוד, זה טוב, וזה מה שחברה צריכה כדי לשרוד.

מעבר לכך, בטר פלייס היא חברת הרכב הישראלית הראשונה שעושה משהו ברצינות. נכון, בשיתוף פעולה עם רנו, אבל עדיין זה ישראלי ומאזדה יפנית.

אם בטר פלייס תצליח בעולם זה יהיה טוב לישראל. ההצלחה של מאזדה לא משפיעה עלינו כהוא זה לטובה.
210. שתי סיבות למה המחיר כ"כ גבוה ( בעצם שלוש )
אזרח   (24.05.11)

1. כשנותנים בלעדיות ואין תחרות - חוגגים ( ומה יותר קל מגב הצרכן )

2. הצרכן הישראלי פראייר והחברות יגלגלו זאת על הוצאות (גב הקהל)

3. אנחנו בישראל - לא יכול להיות אחרת

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה