רכב  משפט וצרכנות
חשיפה: כמה עולה המכונית החשמלית לשי אגסי
שחר הזלקורן
פורסם: 24.05.11, 20:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 651 תגובות ב-443 דיונים
241. קנו בנזין קטן וחסכוני. אמרו די לאחים עופר.
א. מירושלים   (24.05.11)
242. חחח .בסין כמעט הכל חשמלי ובגרוש וחצי .קטנוע חצי כוח מפואר עם
יגאל סין   (24.05.11)
כל התוספות כולל קסדה ראש.סבל וארג אחורי כולל אזעקת שלט .עולה 2070 יואן סיני ..רוצים לדעת כמה זה? 1200שקל בלבד כולל מיסים כולל הכל .כמה עולה בארץ ?20000שקל ? אולי יותר ?
243. תפנימו: בינתיים הלקוח הפרטי לא מעניין את בטר-פלייס...
אביב ,   חיפה   (24.05.11)

הוא בונוס נחמד והוא המטרה הסופית בעלויות שיהיו נמוכות יותר.

אבל כרגע עיקר המאמץ לצורך כניסה לשוק חייב לבוא דרך ציי רכב וליסניג - לכן כל העלויות שמופיעות פה לא ממש רלוונטיות...

244. גילוח השמנת
רונן   (24.05.11)

ככה עובדת טכנולוגיה חדשה:

קודם כל המחירים גבוהים שמיועדים רק למאמצי טכנולוגיה (מעט אנשים),

בזמן זה יש הרבה בעיות עם המוצרים והחברה משפרת את המוצר,

וזה טוב שיש רק מעט מכוניות, זה מעיין פיילוט. רק אח"כ כשהמוצר משתפר ומפיקים לקחים, רק אז מורידים את המחיר כדי שהרבה אנשים יקנו.

זה יקרה לפחות עוד כשנה וחצי - שנתיים. לא יום פחות.

 

אז נכון שיש להם רווח (אגב, הרווח הרבה יותר נמוך ממה שצויין כי לא חישבו את העלויות האדירות של מיליארדים על פיתוח ועלות סוללה), וקצת מרגיז שחלק מהכסף הזה הולך לאחים עופר שכל מה שמעניין אותם זה כסף, אך בסופו של דבר זה פרוייקט שהוא טוב לעולם, רק צריך לחשוב טוב טוב איך מאשרים את הפרוייקט עם מחשבה על אפשור כניסת מתחרים בעתיד.

245. וכמו שנאמר...
דודו   (24.05.11)
כגובה החוצפה כך כאבי הנפילה... אגסי = מודו
246. זה בסדר הכל יפול בגלל ההשלכות הבריאותיות של החשמלית
מרופט   (24.05.11)

נשלח מהאייפון שלי
247. סיכויי הצלחה
צח   (24.05.11)
יקח זמן אבל בסופו של דבר המכונית החשמלית תכנס לכאן. אני לא בעד בטר פלייס אלא בעד הטכנולוגיה עצמה. בטר פלייס עושים הכל כדי שזה יצליח מלבד המחיר הבמאת גבוה בשביל טכנטלוגיה חדשה שמרתיעה אנשים. הבחירה ברנו פלואנס גם נכונה כי זו מכונית משפחתית שמתאימה למשפחות ולמעשה מתאימה לציי רכב שהם אחד הבסיסים שאליהם בטר פלייס פונה.
248. Danger!! a real estate scam. please read.
jo   (24.05.11)
Mr. Agassi and The ofers have done their homework. They know that the Plug-in hybrids are a major threat to their Renault. I suspect that they are actually counting on that scenario. Once they have tens of thousands of charging spot all over our streets, guess where you will have to charge your hybrid car over-nighti. It is about real estate, , and all they do is to take over the charging infrastructure, knowing that the near future is in hybrids, and later in electric cars which do not require battery changes. . The government is playing right into their hands.
249. מה שהכי הרג אותי זה: עלות טעינת חשמל שנתית! בארה"ב עומדת על
עופרי   (24.05.11)
509 $ , לעומת 13,000 שקל בארץ !!

מה הם נורמלים? מחירים בלתי הגיוניים בעליל..
250. בטר פלייס מהווה מיזם נדל"ן
שקשוקה   (24.05.11)

מדובר באם כל השקשוקות מבית משפחת עופר (בצירוף שי אגסי):

בטר פלייס לכאורה מתכננת לקבל משבצות נדל"ן במקומות מרכזיים עבור עמדות הטעינה. אחרי שהמיזם יקרוס (זה בכלל לא מענין אותם...) עמדות הטעינה במרכזי הערים יהפכו לפרוייקטי נדל"ן. לפיכך,  יש לדאוג שבתנאי הרשיון משבצות הנדל"ן יוכלו לשמש אך ורק לעמדות טעינה ולוודא שעוה"ד רם כספי לא יוכל לעשות 'שינוי ייעוד לקרקע' לטובת לשטחי מסחר ומגורים. יש להניח שהוא כבר עובד על זה....

251. אף אחד כבר לא מאמין לבלופים תוצרת ישראל
וורספלייס   (24.05.11)
חברות גדולות ורציניות עדיין לא בשלות למכור רכבים חשמליים אז בא הגאון הישראלי התורן קימבן רנו מתורקיה בטריה תוצרת המחסן של כאילו וחושב שהוא הכי חכם עקף את כולם המציא את הגלגל הרי ברור שכל התכנית נוצרה כדי להיות ראשון לתפוס כמה בעלי אותה מחשבה שיהיה להם לפני כולם ואז יבואו החברות הרציניות וימחקו כל זכר לבטרפלוף
252. זה קלאסי-שיטת השקשוקה-המיסים על רכבי הבנזין הופכים את רכבי ה
אמיר   (24.05.11)
החשמל לזולים.
המדינה מסדרת לאגסי תחרות לא שיוויונית!!!
מאלצים את האזרחים לעבור לרכב חשמלי ע"י כך שהופכים את הקנייה של רכב בנזין ליקרה!
253. אגסי הינו המקבילה של תשובה - חמדן ונצלן
מתוסכל   (24.05.11)
254. זה בסדר הכל יפול בגלל ההשלכות הבריאותיות של החשמלית
מרופט   (24.05.11)

נשלח מהאייפון שלי
255. שי אגסי נוכל ורמאי - הפסיד כבר 200 מיליון דולר
(24.05.11)
שי אגסי מכר את החברה אך ורק בדיבורים - ובזה עשה עבודה מעולה. לאחר שלקח מכספי המשקיעים לכיסו הפרטי, החלו ההפסדים. שברולט, ניסאן וטויוטה כבר השיקו רכבים חשמליים שנמכרים באירופה ויגיעו לכאן לקראת סוף השנה - ונחשו מה?!
נטענים משקע ביתי 120V, ומשקע 240V במידה ויש, טעינה מהירה יותר.
מה יקרה אז ל"בטר פלייס" כשיגיע רכב חשמלי שאינו זקוק לעמוד טעינה "מיוחד"? כל הכבוד על הכישורים הדמגוגיים שי גסי, אבל להתראות.
256. מקום טוב לכסף שלכם בכיס שלי
בטר פלייס[מקןם ט   (24.05.11)
זו הסיסמה של אגסי והזקן שמעון פרס תמורת מעט כבוד ובייגל'ה נפל בפח מי שקונה את המכונית נחשמלית מפסיד קרוב 15000 בשנה  תיזהרו מנוכלים מי שהנה אלו חברות הליסינג בלבד
257. Weird numbers
Smiles ,   Beit shemesh   (24.05.11)
Your numbers are strange. A leaf costs 35000$ in USA.how could a company in Israel selling a car for 35000$ make 100 percent profit. The question is do you want to finance terrorists by buyin g oil?
Do you want to fill the special air of Israel with flumes?
Be blessed
258. הציבור הטיפש הוא הקורבן, חלם זה כאן.
רמי ,   מודיעין   (24.05.11)

כישראלי ,

אני מתבייש לקרוא איך הממשלה ואגסי משתפים פעולה ומשחקים בציבור. זה מעורר קבס ושאט-נפש.

לא אקנה, וגם אמליץ לחבריי לא לקנות.

מעבר ל"יד רוחצת יד" (לבושתינו, שחיתות הון-שלטון היא הרי לחם חוק במקומותינו), ולרווחים העצומים על גב הציבור

נדהמתי גם לקרוא על איסור הטעינה הביתית.

אז ככה:

לא ברור מדוע ולמה,  ובאיזו עזות מצח תאסור המדינה את הטעינה הביתית. לדוגמא: אם יש לי על הגג חשמל סולארי, וכי מדוע לא אוכל להשתמש בו ?

המצב עדיף עשרות מונים על מה שמציע אגסי. הרי מדובר בנסיעה ללא זיהום כלל. בשונה ממה שאגסי מציע - המשך הזיהום , אבל במרוכז, על ידי חברת החשמל....

בנוסף לכך, תגליות הגז הטבעי בישראל אמורות לשנות את הפוקוס. ענף הרכב כולו בנוי על יבואנים. וכשיגיע הזמן, צריך להביא מנועים העובדים על גז טבעי. והרי אני מכיר את ישראל - כאן יאסרו עלינו את השימוש בגז הטבעי, וימכרו אותו לכל העולם.....

 

לסיכום: . אם יש בחירה להיות "ציבור קורבן" או "לא להשתתף" - אני בוחר "לא להשתתף". מתסכל נורא, אבל המסקנה רבותיי היא: "חלם זה כאן".

ועד שזה ישתנה, אני לא קונה, לא קונה, לא קונה, לא קונה !!!

259. איש פשוט = חישוב פשוט
ירון   (24.05.11)
אני לא יודע מה זו מכונית חשמלית. מצידי שזו תהייה מכונית שנוסעת על שמנים ארומטיים או קליפות בננה.אני רק יודע כמה זה עולה לי ומה הנוחות שלי לתדלק, כמה זמן לוקח לתדלק, אחריות וכו'.כדי להיכנס לטכנולוגיה חדשה עם פרישה יותר קטנה מתחנות דלק, זה צריך להשתלם לי ולקרוץ לי.100 ש"ח הפרש לא מדגדגים לי וגורמים לי לחצות את הכביש.שי אגסי ושות' לא מצאו את נקודת המחיר שתגרום לנהירה. יש שם כשל מובנה בחישובים. יכול להיות שזה טיזינג ובהמשך הם יתעשתו ויפנו לפלחי שוק רגישים יותר למחיר ופחות לסביבה. נכון לעכשיו, אני לא רואה אותם בהקף מכירות משמעותי.
260. מתברר ששי אגסי הוא איש עסקים כמו כולם ולא איש חזון
(24.05.11)
261. ישראבלוף
(24.05.11)
262. שימו לב למס קניה של המאזדה ! מדינה של שודדים
רועי   (24.05.11)
263. שי אגסי וחברת "בטר פלייס" - תרמית השנה.
משה ,   חיפה   (24.05.11)
פראייר מי שיקנה את יצירת המונופול הזו.
264. מה הבעיה יקר יקר לא קונים נקודה
בוזגלו   (24.05.11)
265. זה לא רק מה המוכר רוצה, תלוי מה הפריירים מוכנים לשלם.
יציק   (24.05.11)
266. למה ניטפלים לאגסי? כולם מרווחים על טיפשים.
אברום ,   הכנסת   (24.05.11)
להווי ידוע שהם לא מתים :-)
267. בקיצור: גרידיות בהתגלמותה. אם כך שי אגסי יכול לשכוח ממני.
לא פראירית   (24.05.11)
268. אם רכב כזה תרגישו שהוא לא בדיוק שלכם. אתם תהיו
(24.05.11)
תלויים במונופוליסט אחד בלבד. פשוט שבויים . וזאת למרות שתשלמו על הרכב והנילווה מחיר מלא כאילו הוא שלכם לגמרי.
269. כל כך הרבה יחסי ציבור התלוו לרכב הזה. שאין
גיל   (24.05.11)

להם בררה אלא לדרוש הרבה כסף. ומה עם הרצון והמוטיבציה להיות מיליונרים כבדים . לכן אין להם בררה אלא לדרוש הרבה כסף.

דבר אחד אדון שי אגסי שכח שהציבור לא כל כך טמבל. אולי לפעמים ומעטים אך סך הכל הציבור שונא כאלו שבאים לעשות עליו מנייברות.

270. יופי של כתבה. מדברת לאינלגנט של הקורא בניגוד למפיץ
(24.05.11)
הרכב שלדעתו הציבור חסר אינטלגנציה מינמלית.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה