רכב  בטיחות בדרכים
חייכו! מצלמות האכיפה החדשות מוכנות לפעולה
דניאל פטרי
פורסם: 27.01.12, 09:28
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 878 תגובות ב-477 דיונים
211. לתפארת מדינת ישראל
מיכאל ,   הוד השרון   (28.01.12)
כרגיל, ממשלת ישראל שולחת את השוטרים לגבות מס עקיף מהאזרח הנורמטיבי, במקום להילחם עד חורמה בפשיעה ההולכת וגואה וממררת את חיי אותו האזרח הנורמטיבי. וכרגיל, אותו המיעוט ההולך וקטן של עושי המילואים, משלמי המיסים והעובדים קשה לפרנסתם משלם את כל המחיר. תמשיכו ככה, ובסוף תישארו רק עם הזבל, כי כל הטובים יעזבו.
212. מה המהירות המכויילת ?
ליאור   (28.01.12)

האם כל המצלמות יכויילו ל 120 קמ"ש ?

ישנם ברשימה מקומות שמי שנוסע בהן 120 באמת מגיע לו שיורידו אותו מהכביש

(למשל  כביש 784) אבל אולי שם המצלמות יפעלו על פחות ?

האם יהיה פרסום או שילוט על זה ?

213. בארץ זה הכרחי. יש ברדק שלם בכבישים. טוב מאוד !!!
א   (28.01.12)
214. הראדר הכי טוב שיש בשוק והוא לא מוזכר בכתבה
נהג מופרע ,   מרכז   (28.01.12)
הוא גורם למצלמות לא לבדוק לך את הרכב והוא לא עולה שקל!!!

סעו לפי החוק כך אף פעם לא תקבלו דוח!
215. שמעתי שבאנגליה התחילו לשרוף כאלה - את הלולאות והמצלמות
לכן הפסיקו להפעיל ,   מרי אזרחי כפשוטו   (28.01.12)
216. עדיף היה לו היו את הכסף הזה מנצלים לבניית כבישים טובים.
אלכסנדר ,   תל אביב   (28.01.12)
217. מהירות =חליבת אזרחים
אילן   (28.01.12)
מהירות איננה פרמטר גבוהה בתאונות הדרכים עוד דרך לחלוב כסף מהאזרחים ולגרום למרמור נוסף לחיות במדינה המושחתת הזאת
218. לכל המגיבים הפתרון פשוט הרבה יותר כנסו
ברון   (28.01.12)
לכל אלו שחושבים לשרוף לירות או להזיק למצלמות תירגעו ותקראו שוב את הכתבה ותבינו שהחיסרון הגדול ביותר של המצלמות הוא עצם חיבורן לרשת והצורך בהעברת הנתונים או התמונות דרך הרשת לנקודות המחשב לשם הפקת הדוח ובכן למדנו ואנחנו כבר יודעים שכל האקר מחשבים ברמה בינונית ומעלה יכול לתקוף את החיבור שלהן ברשת ולהפיל להן את מסד הנתונים ולשלוח לפח כל יום אלפי דוחות המערכת הזו אינה חסינה לפריצה ברשת מה גם שמיקומן כבר ידוע מראש רק יקל את העבודה להאקרים
חכו בסבלנות והמצלמות הללו ינחלו מפלה ולא יחזירו את השקעתן
לדעתי הפריצה של החיבור שלהן ברשת רק יגרום להאקרעם עם חוש הומור לשבש את הדוחות ולהפיקם על שם בן לאדן וביבי נתניהו חכו ותראו שבת שלום
219. מדינה מוזרה-תזמינו רכבים עם הגבלת מהירות
Ben ,   תל-אביב   (28.01.12)
עד 120 קמ"ש במקום למקור לנו רכבים שמגיעים ל 280 קמ"ש ,שעולים מעל 260K כולל מיסים הזוים ואחרי זה להרוויח עוד על דוחות מהשמיים בשבילל אוכלי החינם.
בושה וחרפה מה שהולך פה
220. תנו לי להבין, אם מהירות מותרת היא 100 קמ"ש
יניב   (28.01.12)
ונסעתי 101 קמ"ש, אז אני אקבל דוח לאחר 72 שעות???
221. מה עם כביש מס' 1 ?
דני שפר ,   ירושלים   (28.01.12)
למה אין מצלמות בכביש מספר אחד ?

אולי בשביל לא ליתפוס את ניבחרי הציבור שלנו טסים על הכביש לירושלים
בכדי להוסיף לנו עוד גזירות !

מעניין !!!!
222. תסריט פשוט :
איתי ,   ת"א   (28.01.12)

שני נהגים נוסעים אחד אחרי השני במהירות 140, אחד קרא את הכתבה (או שקנה גלאי) והשני לא - הראשון מאט ל 100 קמ"ש כ 50 מ' לפני מיקום המצלמה, לשני אין מושג ממנה...

יואיל אדיוט אחד בדרגת סנ"צ ומעלה להבין את משמעות הדבר?

 

223. למה שכחתם כביש 444? איפה המשטרה?
מרגרט   (28.01.12)
224. מיקום המצלמות לא הותאם למקומות הבעייתים
עידן ,   חיפה   (28.01.12)

הרבה מאד מיקומים בישראל שלא נחשבו כאן כלל וכלל
למשל במעבר ברמזור אדום ?
אם הם רוצים כסף? לפחות היו לוקחים ממקומות נכונים.

1. צומת לב המפרץ חיפה
2. צומת מחלף הסירה
3. כל צומת מחלף המוביל
4. צומת זיכרון-פאראדיס
5. צומת סלמה-ירושלים ביפו
6. צומת עזריאלי

למה לא עושים שם? אולי תחשבו רגע -שלא מחפשים לכם את הכיס!
פעם אחת שייכנס לגולגולת העבה הישראלית שמישהו דואג לחיים שלנו.

המצלמות מהירות לא אמורות למנוע תאונות - אלא מצבים מסוכנים שנהגים מסוכנים עושים על הכביש, בדרך ובצומת.
225. מעניין אם הם חשבו על זה
בעז ,   צפון   (28.01.12)
פרטים טכניים על הדרך בה מתקינים את הלולאה
http://www.marshproducts.com/pdf/Inductive%20Loop%20Write%20up.pdf

מה שמתברר אחרי קריאת הפרטים הטכניים שלפגוע במצלמה זה הדבר הטיפשי ביותר היום מכיוון שהתמונות כבר לא נשמרות במצלמה.
מצד שני איך הם מגנים על הכבל שצריך להיות 2 ס"מ מפני הקרקע?

226. Speed cameras
Lucky guy ,   lala. Land   (28.01.12)
The problems in Israel is roads infrastructure that reminds me third world countries. Your stupid prime minister wants to feeds all his religious people here and you have to pay. In the end as it seems no one will stay here as L.a. Is already full with israelies and if this will continue bib and and his ugly wife will have to close the light here before it will become forbidden to normal young people
227. קשה לי להאמין שיצלמו גם לפי מהירות ממוצעת
שומאכר   (28.01.12)
לדעתי השמועות שהכתב מציין לגבי חישוב מהירות ממוצעת לא נכונות.
בשביל לצלם רכב שעבר "מהר מדי" בין מצלמות צריך:

1. לצלם כל רכב שעובר גם במהירות מותרת במצלמה הראשונה
2. בזמן אמת לזהות את מספר הרכב בתמונה ולשמור את המידע במאגר מרכזי שכל המצלמות בדרך יוכלו לגשת אליו
3. לצלם כל רכב שעובר גם במהירות מותרת במצלמה השניה
4. לזהות שוב את המספר, לשלוף מהמאגר המרכזי את זמן המעבר במצלמה הקודמת ולחשב את המהירות הממוצעת.

זה אפשרי, אבל מורכב ויקר - תקשורת סלולרית לכל מצלמה לכל רכב שעובר? לא בטוח מצדיק את ההשקעה.

אז כנראה שאפשר דיי בביטחון רק להאט לפני מצלמות ולא צריך לנסוע החל מהמצלמה הראשונה עד האחרונה במהירות המקסימלית הלא הגיונית שנהוגה בארץ.
228. מה קשור גזענות??
דה   (28.01.12)

אתה ממש טמבל, ידוע שהערבים נוהגים מהר ואחוז גדול מהתאונות קורות להם אז למה לא לשים איפה שיודעים שיש הכי הרבה סיכוי לתפוס?המטרה היא להפחית תאונות, אם הם מתבאסים שיש מלא נקודות ליד הכפרים שלהם אז כנראה הם מתבאסים שהם לא יכולים לטוס בכביש.

229. מהירות בשטח בין עירוני לא מסוכנת
ג'ק   (28.01.12)
אין הבדל אם תיסע 110 קמ"ש בכביש של 90, והסטטיסטיקה מדברת בשם עצמה.הסיכון האמיתי הוא בשטח עירוני וליד מעברי חציה. אבל משום מה למדינה יותר חשוב לשים מצלמות בדרכים בין עירוניות.
230. אזרחי ישראל! הגישו בקשה להישפט והפילו את המערכת
מומחה תחבורה ,   טכניון   (28.01.12)
מערכת המשפט תקרוס מהעומס.
מדינת ישראל באמת חושבת שכך היא תילחם בתאונות הדרכים?!?

מי יתפוס את אלו שלא שומרים מרחק, אלו שמזגזגים מנתיב לנתיב, אלו שנוהגים מסטולים או שיכורים? אלו שחותכים בעקיפה?

מהירות אינה גורם התאונות מספר אחת וגם לא מספר שתיים! רחוק מזה, אם מנטרלים את הנסיעה בכביש טוב ותוך שמירת מרחק.

מאוד קל להגיד שתאונה נגרמה בגלל מהירות מופרזת, כאשר למעשה התאונה אירעה כאשר הנוהג לא שמר מרחק תוך כדי עבירת מהירות.

מה יותר חמור? המהירות המופרזת או אי שמירת המרחק?
ללא ספק, אי שמירת המרחק, כי עם עבירה כזו, אפשר גם לבצע תאונה קטלנית במהירות 90 קמ"ש.

אבל מדינת ישראל לא מעונינת בעובדות האלה, אלא בהגדלת התקציב, כי הישיבות גדלות כל הזמן.
231. אתם התבלבלתם המצלמות לא מהוות שום איום לנהגים
הנהג המצוי   (28.01.12)

להיפיך הם יקטינו בהדרגה את האיום של נהגים עברינים שנוסעים במהירות מופרזת וחוצים צמתים באדום

אין שום סיבה לחצות צומת באדום או לנסוע מעל 120 קמ"ש

ואני מאוד אשמח אם נהגים עברינים שעושים את זה יעשירו את קופת המדינה במקום שיעלו מיסים לאזרחים שומרי חוק

ואם על הדרך הנהגים העברינים גם יצברו נקודות ורישונם ישלל הנסיעה בכביש לכולנו תהיה בטוחה ונוחה יותר

במקום להוציא 3000 שקל על מכשיר שיגיד איפה יש מצלמת מהירות עדיף פשוט לנסוע מתחת למהירות של 120

אז נסיעה של 50 קילומטר תיקח עוד 2 דקות

232. חבל ש.
זוכמיר   (28.01.12)

חבל שמייעלים רק את האכיפה האוטומטית.

יש כל כך הרבה נבלות שגורמים להפרעה בתנועה, למשל: עומדים באדום לבן כדי לקפוץ לבנקט, או נסיעה בנת"צ, או למשל התופעה הישראלית להישאר בנתיב האמצעי.

נדמה שמדובר יהיה במחלבה של הציבור.

 

233. אפשר להטיל ספק באמינות המכשיר בבית משפט
מר השראות מגנטית   (28.01.12)
המערכת מודדת מהירות ע"י הפרש הזמנים שבין שתי לולאות שמודדות השראה.
ידוע שכאשר לוחצים על הגז ברכב ההשראה המגנטית שלו גדלה.
כלומר טוענים בבית משפט שנסעתי כחוק ובזמן שעברתי על הלולאה הראשונה לחצתי על הגז - דבר שגרם ללולאה השנייה לחשוב שעברת את המרחק במהירות גדולה יותר מהמהירות הנוכחית.
אחר כך יצטרכו לחלץ מתוך התמונות את המהירות של הרכב ואז יצטרכו להוכיח את דיוק השעון של המצלמה...וזה יהיה קשה ברמה של מיקרו-שניות
הקיצר ...בקשו להישפט!
234. הצטרפו לקבוצת פייסבוק להעלאת המהירות המותרת
ערן שורץ   (28.01.12)
http://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA/217555411665112
235. אכיפה על מהירות היא הכי קלה והכי מכניסה - אז למה לא?
רוני   (28.01.12)

כמו שחמישים שנה לא הייתה חובה חגירת חגורת בטיחות למשאיות. גם זה עובדה שלא היו תאונות ששקשורות בכך.

עד שלפני כמה זמן למישהו דיגדג הקטע שלנהגי משאיות מותר לנסוע ללא חגורה וקבע חוק מטומטם שצריך לחגור גם אם אתה על משאית.

עד שלא תיהיה כאן מהפכה רצינית לא יהיה פה טוב וימשיכו לעשוק אותנו!

236. פרוייקט המצלמות ופרוייקט ותאגידי המיים אחלה פטנט להכנסות
איתן   (28.01.12)
עשיתי חשבון שאם מצלמה אחת מסוגלת ל 180 דוחות ביום
אז בממוצע ביום המצלמה תכניס כ 135,000 ₪ לקופת האוצר.
בהנחה ש 50% מציבור הנהגים ירתע וסע בהתאם לחוק אז יש לנו
נתון בהחלט ריאלי של 60,000 ₪ הכנסות מדוחות מצלמה X 300 מצלמות ואז המדינה תקבל הכנסה יפה של 18,000,000 מיליון שקל
מידי יום. מדהים !!! עכשיו בואו ונכפיל את זה בלי לקחת בחשבון
את שבת ואז נקבל סכום דימיוני של 468 מיליון שקל בחודש
שיכנסו לקופת האוצר (זה כסף שנכנס לתקציב האוצר)
למעלה מ 430,000 אזרחי מדינת ישראל יהפכו בין לילה אחד
לעברייני תנועה, סביר להניח שאחוז גבוהה לא ישלמו כי אין להם
מאיפה ו- 750 ₪ זה המון כסף אם הוא נמצא בכיס שלך.
בקיצור המצלמות האלה הם לאנשים עשירים בלבד
וכל השאר יצטרכו לבזבז המון ימי עבודה בלפתור את המכה
הזו שתהפוך ל1500 ₪ + הוצאות ריבית והצמדה והתרוצצויות
בין משרדי הממשלה השונים על מנת להביא לביטול הדוחות.
האוצר והמשטרה יכפילו את את כוח התובעים במשטרה
מרכז הקנסות יכפיל וישלש את מספר העובדים.
רשות הדואר תכפיל ותשלש את מספר העובדים (לא בטוח)
משרדי הרישוי יחזורו למה שהיה לפני 30 שנה בגלל העומס
לא הייתי מתנגד שהמצלמות האלה יוצבו בצמתי רמזורים
וגם בכבישים בעייתים, הפרוייקט הזה לפי דעתי הוא גורף
ואין לו כל הצדקה להכנס לכיס של האזרח הפשוט. האוצר מצא
דרך פנטסטית להעשיר את קופת האוצר, בדיוק כפי שעשו עם תאגידי המיים שהעבירו את הניהול מהעיריה לחברות פרטיות
אזרחי המדינה יצטרכו לשלם 16% תוספת מעמ על המיים.
עד לאן אני נגיע, יכול להיות שפרויקט המצלמות ותאגידי המיים
יגרמו לציבור להתעורר ולצאת למחאה חברתית שיצית אש
בעיקר אצל השכבות החלשות, ולא יהיה להם קשה להביא לכיכר
רבין 430,000 אזרחים ועוד איזה 300 אלף בעניין יקור המיים.
כי נערי האוצר ובראשם שטייניץ הם אטומים ורעי לב וכל מה שיש
להם בראש זה מאיפה לכסות את התקציב.

237. ימח שמם ההולנדים שהמציאו את הכלי הזה,חבל שהילד לא הוציא את ה
שלמה   (28.01.12)
238. יותר זול לשלם קנס על מהירות
אלברט   (28.01.12)
239. יפה!! רק דרך הארנק הישראלי הממוצע ירגע על הכביש.
תפוזינה   (28.01.12)

יופי יופי יופי!!!

240. עכשיו כל ישראלי יגלה כי הכביש הוא לא של אבא שלו!!!!!!!!!!!!!
♫♫♫♪♫♪♫♪♫♪♪♪♪♫♫♪♫♪♫♪ ,   ♪♪♪♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♫♫♫   (28.01.12)
זה באמת יהיה סקופ עבור הרבה נהגים: לא! הכביש הוא לא של אבא שלך!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה