|
|
|
|
|
33. רק אנחנו יכולים לייצר, בדרום שום דבר לא עובד
עובד במחלבת טרה |
|
|
(16.05.13) |
|
|
|
34. הברירה הטבעית בחסות קולה קולה
מוזר שלחברה יש אינטרס להיפטר מהצרכנים שלה, אבל בסדר, הם כנראה מחליפים את הפראיירים הקיימים בחדשים.
|
|
|
שאנשים יתחילו להתעסק בעוד שטויות תוך כדי נהיגה, כאילו לא מספיקה כל חוסר האחריות והנהיגה הירודה בארץ.
|
|
|
36. מי שותה את פותח הסתימות הזה?
|
|
|
37. עוד מישהו רוצה לכתוב שקולה זה רעל???
פשוט לא הבנו במאתיים פעמים הראשונות
|
|
|
38. וואו איזה טמטום זה. מה זה השטויות האלה...
הנהג מאחור עכשיו יודע איך קוראים לנהגת מקדימה. מה זה השטויות האלה שמות על הקולה???? גם ככה אין את כל השמות וגם ככה זה ממש טפשי ודבילי............................לחלוטין!!!!!!!!!!!
|
|
|
39. בשביל קולה זה בסדר להתעסק עם הטלפון תוך כדי נהיגה
אלון , |
תל אביב |
|
(16.05.13) |
קמפיין מאד בטיחותי וחשוב באופן כללי. יאללה רוצו כולם להוריד את האפליקציה :-)
|
|
|
40. חקיינים אופל עשו את לפני כמה חודשים עם הקורסה והשם על הרכב
ברקאי , |
תל אביב |
|
(16.05.13) |
חבל שקוקה קולה לא יודעת לייצר עיונות לעצמה ולא חיקוי לפעילות שכבר הייתה
חבל יש לכם כל כך הרבה כסף לא יכלתם לחשוב על משהו מקורי יותר
|
|
|
|
|
42. ממש מרגש לי את הביצה השמאלית
|
|
|
43. השמות של הלקוחות החכמים בכלל לא יופיעו על השלטים של קוקהקולה
יודעים מה הכי קטע? |
|
|
(16.05.13) |
בכך המתבוננים החכמים בשלטים החכמים יוכלו להבדיל בין חכמים (שכפי הנראה איןם לקוחות) ללקוחות טיפשים.
|
|
|
44. מגניב שימו רנאל עם השלט!
|
|
|
45. יותר מדי אנשי שיווק ופחות מדי בני אדם..
|
|
|
46. הטכנולוגיה מתחילה להיות חולנית ובלתי בטוחה!!!!
שימו לב , |
לא רק קוקה קולה |
|
(16.05.13) |
כל אחד יודע בדיוק היכן אתם נמצאים בכל רגע!!!!
|
|
|
47. למה אין את השמות:מוחמד,פאטמה,מסעוד,סעיד ? למה?
|
|
|
באנגליה קוקה קולה עים הלוגו של המעצב העל גאן פול גוטיה
|
|
|
49. הכי שטויות שיכול להיות!!
|
|
|
50. ואוו מגניב! עוד אנשים יסמסו ויצלמו בנסיעה באיילון
|
|
|
לשתות רק מים קולה לא בריא
|
|
|
קוקה קולה משקה האלים וזירו הסגן שלו....
|
|
|
53. וואו איזה קמפיין מגניב
|
|
|
54. עכשיו כל דביל שיראה את השם שלו - יעצור לצלם.
היכונו למתקפת תמונות , |
בפייסבוק |
|
(16.05.13) |
|
|
|
55. מנהל השיווק יקבל ביושר את פרץ הטיפש של העשור
ג'ניפר (לא לפרסם על |
|
|
(16.05.13) |
וואו,איזה בזבוז כסף על מנת להשיג תגובות עויינות למוצר שאתה משווק.
האיש הצליח בקלות לעשות את המהלך השיווקי הכי שגוי שקוקה קול עשו אי פעם (וכבר היו כמה "הברקות" כאלו).
|
|
|
לראות את השם שלי על לוח אלקטרוני, עלוב
|
|
|
57. השם שלי ״ pepsi מרענן ״ זה יעבוד ?!
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
58. אני! אני ! אני ! שימו אותי
|
|
|
|
|
60. רבותיי קוקה קולה עושה שמות במדיה! מדהים!!!!
אפשר לומר , הרעיון שהשם של כל אחד ואחת יופיע ע״ג בקבוק הם רעיון כל כך פשוט ועם זאת גאוני!!! שלא לדבר על שכלול הפרסום באמצעות שלטים אינטראקטיביים .
בבית ספר לשיווק ופרסום עוד ילמדו על המהלך שקוקה קולה עשו כאן.....
פשוט רעיון ענק שיגדיל את המכירות בעשרות אחוזים. שטיפת מוח גאונית.
| |