|
31. עוד שטות מבית ישראל כץ...
|
|
|
32. יש כמה נהגים על הקו הזה לא זזים.וזה מעצבן.
|
|
|
33. מתי שר התחבורה נסע בפעם האחרונה בתחבורה ציבורית?!
מה הוא מבין בזה? |
|
|
(10.08.14) |
|
|
|
|
|
35. קו מאוד ארוך הנסיעה בו מאוד מתישה וארוכה ,נסעתי בקו 1 ביום
לתשומת לב השר ישראל כץ
|
|
|
36. הונאה.
רותי , |
תל אביב |
|
(10.08.14) |
כל השיפורים בתחבורה הציבורית בתל אביב , היא הונאת הציבור. ביזבוז כסף ,חובבות,
ווכזבים.
|
|
|
לפחות האוטובוסים לא עוצרים בתחנות ריקות מנוסעים, כך מרווחים איזה רבע שעה עיכוב מינימום.
|
|
|
38. שבענו מהליכוד ומשריו המושחתים, המפלגה הזו הרסה את המדינה
|
|
|
39. גם בירושלים ובחיפה חיכינו אבל לא עזר. האם לא למדו לקח?
|
|
|
40. בי-ם אפשר לפחות לשלם גם במזומן (כשהמכונה עובדת כמו שצריך...)
|
|
|
אין שום אכיפה בנתצים והנהגים נאלצים לתמרן בין משאיות חונות על הנתצ מתי יכבלו את המשאיות לפריקה כמו כול מדינה מתוקנת
|
|
|
42. שר ללא בשורה בכל תחום
לא מבחינים בשינוי בשום תחום רכבת-ביזיון מוילט שממשיך, אין פיתוח במדינה לתשתית במרכזית שנדרשת להיות לכל מקום תעופה-שמים פתוחים ללא מדיניות ורק במקרה החירום האחרון ראינו קהוא פשוט לא שולט בנעשה
רכבת קלה-עדיף שיאכל ארוחה קלה, שום דבר לא מתקדם נמלים-ממשיכים לנהל אוצו שכחנו משהו? חוץ מביאבוקים, הצהרות אין ממש אצל השר המתהדר בהישגים שלא ממש קיימים
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
43. אסור ליסוע בנתצ זה בין 7-9 בלבד
ככה שברור שמכוניות נוסעות שם..כי מותר להם תשימו לב לשלטים שמופיעים מעל הנתיב
|
|
|
יש המון דיילים שנותנים באדיבות שירות. היום ל-99% יש רב קו, ומכלל לא משלמים אצל הנהג. די עם הטרוניות כל הזמן
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
קו איטי עוצר בכל התחנות מה הבשורה. לו לפחות היה עוצר רק בתחנות מרכזיות ומקצר משמעותית את זמן הנסיעה היה בו צורך. לא מוסיף דבר להיפך גורע.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
46. הוא לא חלק כי עדיף כבר להיות גוי
|
|
|
47. אין תחבורה נורמלית , שר התחבורה נמושה.
אין אכיפה של מצלמות , לא שוטרים שמחכים לתקנים. מי שעולה על מסלול ציבורי והוא רכב פרטי עם פחות מ 3 נוסעים, לא עולים , פשוט לא עולים. אחרי כמה קיטורים זה יבוצע. לא לחנטרש. אני נוסעת בתחבורה ציבורית למרכז. הכל נתקע בכניסות לתל אביב , שם צריך אכיפה כואבת. כזו שאזרחים ידעו שעולה להם יקר. רק ככה תהיה שליטה על התחבורה , גם תחנות לרכישת כרטיסים ליד התחנות ועליה מהירה לאוטובוס. עוצר מעלה נוסעים מהר ונוסע. מי שעולה עם כסף מזומן מסולק. ככה כולם יהיו מאורגנים ,רק ככה אנשים יוותרו על הרכב הפרטי כדי לנסוע בתחבורה ציבורית. עד אז, מי שלא צריך שלא יתקרב לעיר הגדולה בשעות הבוקר והערב.
|
|
|
48. כתושב הקריות הסובל קשות מהמטרונית, אל תתנו לדבר הזה להתקיים
עודד , |
קריות חיפה |
|
(10.08.14) |
המטרונית היא אחד העוולות והכשלים שנעשו לתושבי הקריות. עשרות מליוני שקלים ושנים ארוכות של חפירות וסבל לאזרחים....חנכה המדינה את המטרונית שזה בעצם אוטובוס כפול (האקורדיון). זמני הנסיעות התארכן מאוד .וכדי להכריח את התושבים להשתמש בטרדונית פשוט ביטלו כל קו אוטובוס אחר ובכך משרד התחבורה מכריז על הצלחה כי יש אלפים המשתמשים במטרונית רק שכחו להגיד כי אין אפשרות שלא להשתמש במטרונית. היום להגיע מהקריות לאיזה שכונה, בית חולים, אוניברסיטה בחיפה צריך להשתמש בשלושה אוטובוסים לכל כיוון, ותושבי הקריות משתמשים יותר ברכב הפרטי.
|
|
|
בתור אחד שכן השתמש בקו כול הכבוד לשר התחבורה לפחות מנסה להזיז דברים לגבי התשלום לי יצא לשלם במזומן אצל הדיילים שנמצאים בכול תחנה האם הכותב נסע בקו ? כנראה שלא
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
|
|
|
|
52. מה ציפיתם משר שכל מה שמעניין אותו זה...
את כץ מעניינים רק הפוליטיקה והתקשורת (וגם אוכל). התחבורה בישראל מבחינתו נמצאת אי שם במעמקי סדרי החשיבות. הכבישים והמחלפים שנסללים קשורים לתכניות שאושרו עוד בימי מופז וקודמיו. למעשה, כץ לא עשה ולא יעשה דבר - אין לו יכולות ואין לו כל עניין בדהרים שאינם קשורים בו אישית.
|
|
|
ניכר שהכתבה הזו מלאה בשנאה אישית וילדותית, חבל שהיא לא עניינית בעליל
|
|
|
54. ביפן שר התחבורע היה עושה חרקירי..לצערי אין
חרב ארוכה מספיק לבטן המדושנת של ישראל כף הנחשל.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
55. תקעו אותו במעבר בתחנה מרכזית ישנה הפקקוה! מה יצא פקק
|
|
|
אני נוסע מידי יום בקו הזה, דיילים ממש לא חסר, רשום מה התחנות וגם יש רמקול. והקו מקל גם על העומס מיתר הקווים המקבילים שלו שזו אכן בשורה. זו ממש לא רכבת קלה אבל זה שיפור להמון אנשים
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
57. הבעיה העיקרית בקו 1 זה שהנהגים נוסעים לאט!!!
אין דלת לידם , לא משלמים דרכם , אין להם שום גורם מפריע , והם נוסעים כאילו יש להם את כל הזמן בעולם......
|
|
|
58. לא מספיק הניסיון עם הכשלונית
בחיפה והרכבת הקללה בירושלים? למה להשקיע מיליונים בכשלון ידוע מראש? שר תחבורע, מינויים פוליטיים ובליסת בורקסים. גם הפרויקטים שכאילו עובדים עליהם כמו מסילות הברזל הוחלטו ללא מחשבה ותהליך קבלת החלטות מסודר.תוך עלות גבוהה בהרבה (בין פי 1.5 ל פי 3) מהמתוכנן. אולי תתפטר יחד עם כל המפלגה שלך? נבחרתם על ידי עמך וכל שני וחמישי אתם רק דואגים למקורבים מעלים מיסים ומחלקים את הכספים לאותם מקורבים.
|
|
|
כולם בכל אופן מי שמבת -ים מרגיש בשיפור בשעות הבוקר. פעם היינו עולים על קו 40 או 42 צפוף עד כדי כך שאנשים דבוקים לדלתות. שלא לדבר על זה שהאוטובוסים לא עוצרים בתחנות מרוב שהם עמוסים .
כיום קו זה שיחרר את הלחץ מכל האוטובוסי סוף סוף אפשר לשבת בנינוחות.
החיסרון היחידי. שאנשים רוצים לעלות מהדלתות האחוריות והנהג לא פותח בקו 1 את הדלת וממשיך לנסוע בלי להעלות נוסעים.
|
|
|
60. אוטובוס איטי במסווה של רכבת קלה
כתושב קריות, אני מבין את הכותב. אצלנו עשו המון כותרות והשקיעו מיליארד וחצי שקלים תוך טרטור הנהגים במשך עשור, במשהו שלא שינה כלום!! האוטובוסים שנסעו בנתיב התחבורה הציבורי לפני כן, עשו זאת מהר יותר וללא יומרה של חדשנות ובזבזנות. אגב, אני מאלו שמעוניינים בחדשנות... אם היא באמת מחדשת.
| |