רכב  חדשות
הרכב הנמכר ביותר מתחילת השנה הוא ג'יפון
ניר בן זקן
פורסם: 05.10.16, 17:12
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 155 תגובות ב-92 דיונים
61. יחיו הקנאים ויסבלו, התגובות של אכילת הלב אלו התגובות של אלו
אביב   (05.10.16)
שמחכים שהבועה תתפוצץ עלאק ויושבים על הגדר מ 2008, בתכלאס אין להם שקל על התחת לא לאוטו ולא לבית, כי הם עצלנים מובטלים! שנה טובה חברים, לכל מי שקנה במזומן ובתשלומים, לכל מי שהתקדם לבית חדש או משומש, שנה טובה ומלאה בברכה ואושר. אולי לשם שינוי יפרסמו תגובה שלי? לפחות אחת מעשר תפרסמו..
62. קונים גיפון על מנת לחנות על המדרכה מול הסופר...
ג'ו   (06.10.16)
63. יונדאי-קיא מובילה בפער עצום - פי 2.7 מזו שאחריה במקום 3
קיא זה של יונדאי   (06.10.16)
64. לא רחוק היום שכל המדינה תהיה פקק אחד גדול כל היום
(06.10.16)
איפה יש מקום בכבישים לכ"כ הרבה רכבים חדשים כל שנה?
65. מה אתם צריכים ג'יפון יא צ'וחים
שחר ,   אוטווה   (06.10.16)
כאן צריך (וחובה גם AWD) כי נוסעים על שלג איזה 5 חודשים בשנה.
הדבר היחיד שטוב בישראל זה המזג אוויר....אז מה עוזר לכם ג'יפון? במיוחד שהוא עולה פי 2.5 מכאן. כאן קניתי סנטה פה 2010 לימיטיד (אין בארץ) מנוע 3.5 AWD מושבי עור והכל חשמלי ב 33000 ש"ח. בארץ הגירסה הכי טובה היא הכי מעאפנה כאן ועולה 100 אלף לאותו שנתון.
בישאל, הייתי פשוט קונה ניסן מיקרה. הדלק אצלכם לא 2.5 ש"ח לליטר (כמו כאן), המכוניות האלה שתייניות יותר מאלכוהוליסט !
מי שלא עושה טיולי שטח כל שבוע או נוסע בשלג חצי שנה, אין לו מה לקנות ג'יפון. זה מזהם, בזבזני ואין בו שום תועלת בארץ (חוץ מלעלות על מדרכות כמו שאמר מישהו לפני).
66. הכי טוב סוס ועגלה
סמי   (06.10.16)
67. אין על האוטו לנדר
x6   (06.10.16)
שווה כל שקל
68. ג'יפון זה לגברים ! ולנשים ? ג'יפה ?
צ'ירוקי ,   קרית צ'מונה   (06.10.16)
69. אתה סתם לכלכן
בועז   (06.10.16)
יש לי בבית 2 רכבים טוסון חדש מנוע 1600 אני ממלא פול ביום ראשון נוסע כל יום לת"א הלוך חזור מספיק לי בול ל5 ימים .אתה סתם לכלכן מומו ההומו
70. תגובה 53 צודק. גיפון זה לפרחות כלומניקיות
(06.10.16)

71. ...ולכן הציבור ישלם
חשבון פשוט ,   מרכז   (06.10.16)
תשתיות המדינה אינן ערוכות לכמות כזו של רכבים: 245,000 רכבים ב-9 חודשים... בשלושת החודשים הקרובים יעלו על הכביש כ-80,000 רכבים חדשים נוספים.נניח שכל שנה יורדים מהכביש כ-50,000 רכבים, ולכל רכב נדרש כ-4 מטר כביש במצב סטטי, נותרנו עם פקק אחד גדול שכבר קיים ויגדל בכל שנה בכ- 1,000 ק"מ לכל אורך המדינה ובעיקר במרכזה. כל זאת בנוסף למימון נבחרי הציבור מהכנסת המיסים הבלתי שפוייה מארבעה גלגלים ומזגן. עכשיו נחליט אם להזמין רכב חדש...
72. רכב חדש זה לא השקעה זה בזבוז תשקיעו בבתים המחירים רק עולים
רמי   (06.10.16)
73. לכל המצקצקים האינטליגנטים
משה   (06.10.16)
ג'יפון ב-99.9% אינו מיועד לנסיעת שטח וטוב שכך (תחשבו על כל הקאיות יורדות למכתש).
עם זאת מעבר לפוזה שזה דבר לגיטימי לרוכש רכב (רוצים לקנות אוטו אנונימי או מכוער?) הג'יפון יושב גבוה ומאפשר שדה ראיה טוב יותר וכך יוצר תחושת ביטחון. לנשים זה חשוב במיוחד. וחוץ מזה, זוהיא אופנה כלל עולמית, תראו את המבחר העצום שיש ותבינו זה לא רק ל"פרחות", "צ'וחים" או כל שם גנאי אחר שתדביקו.
קצת פירגון ואהבה לא הזיקו לאף אחד, שתיהיה שנה טובה לכל עם ישראל.
74. גם לליסינג צריך לדעת למכור
יגאל   (06.10.16)
בקרוב תתפרסם שוב טבלה של אחוז הלקוחות המוסדיים (ליסינג, השכרה, חברות וכו') מתוך כלל מכירות היבואנים. כמו תמיד - קיה ויונדאי יככבו במקומות הראשונים. השונה בספורטז' ובטוסון הוא שהם נכנסו חזק מאוד לשוק הליסינג, מה שלא היה בעבר עם ג'יפונים. משם הדרך למכירת מאסות של רכבים קצרה מאוד. חשוב לזכור שללקוח ליסינג לא ממש אכפת 7 שנות אחריות, ורמות הגימור (ואף אבזור הבטיחות) נמוכות יותר ממה שהלקוחות הפרטיים רוכשים לרוב. גם לליסינג צריך לדעת למכור - היבואנים (כלמוביל וטלקאר) הצליחו להביא רכבים "סבירים" שתדמיתם גבוהה ממה שהם באמת שווים, ולהציע אותם גם לשוק הליסינג במחיר תחרותי מול המשפחתיות. דווקא סיאט וסוזוקי מעניינות בהיבט הזה, כי רוב המכירות הן לשוק הפרטי ששם מכלול השיקולים של הצרכן שונה לגמרי.
75. עד תחילת שנות התשעים לא נמכרו בישראל מכוניות קוריאניות
מיכה   (06.10.16)
עד תחילת שנות התשעים לא נמכרו בישראל מכוניות קוריאניות בגלל שהחרימו אותנו עכשיו הם רואים איזה שוק הם הפסידו
76. זה בגלל שיש הרבה גרושות.
גרוש בלי גרוש   (06.10.16)
77. כמה שטויות
עדי ,   חולון   (06.10.16)
הנמכרים ביותר לליסינג זה קורולה אוקטביה ומאזדה 3 מי יקח ספורטאז' חלשה עם מס של כמעט רכב מנהלים
78. צריכת דלק
אלברט   (06.10.16)
לשם השוואה היה לי טוסון חדש אופן סקאי 2015 ההיתי מוציא משהו כמו 1500 עד 1700 דלק בחודש יש לציין שהרכב מצויין אבל צריכת דלק יחסית גבוהה עשיתי איתו טרייד אין רכשתי רנו קאדגר מנוע דיזל היום אני נוסע יותר קמ בחודש קרוב ל2700 קמ בחודש וגומר את החודש עם 500 שח סולר יש לציין שגם מחיר ליטר סולר נירכש בפחות כסף מליטר בנזין אז באמת יש לי אפשרות לחסוך כל חודש משהו כמו 1000 שח לעתיד באמת שווה
79. האמת שאני שקלתי לקנות ספורט'ז מכמה סיבות ואני אפרט...
לא בגלל פוזה   (06.10.16)
פוזה זה הדבר האחרון שהיה חשוב לי ...

מה שהיה חשוב לי, קודם כל הרכב הוא מעין סטיישן, תא מטען 450 ליטר ללא קיפול כיסאות, ועד 1400 פלוס, כאשר הכיסאות מקופלים.

הרכב בגלל היותו גבוהה, הוא מהמרווחים בקבוצה (אם לא המרווח ביותר) במיוחד במושב האחורי, ריצפה שטוחה.

לרכב מזגן ליושבי המושב האחורי, דבר שכמעט אין באף משפחתית (למעט קבוצת פולקסווגן ויונדאי, = יתרון ע-צ-ו-ם !).

הרכב מגיע עם אמצעי בטיחות מתקדמים, סטייה מנתיב, בלימה אוטו' מה שלא קיים באף רכב (למעט אופל אסטרה החדשה).

הרכב נוסע בסדר, הנוחות סבירה לחלוטין (מפתיע), כוח המנוע ב 1.6 סביר אבל לא מעבר, עדיף גרסת 2000 סמ"ק היקרה יותר.

חשוב לדעת, לספורט'ז 3 שנות אחריות בלבד !!! (ולא 7 כמו בסיד, כמה חבל...).

80. טלקאר ביצעו מהלך גאוני עם הכנסת הספורטאז' לליסינג
הוא איטי ומזהם ,   אבל נוח ובטיחותי   (06.10.16)
טלקאר ניתחו את השוק והבינו שאת רוב האנשים לא מעניין 0-100, אבל לנסוע על רכב שונה, גבוה ומכובד, עם מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט ובאותו מחיר של אוקטביה בליסינג, יהיה מהלך שובר שוק. גם את ה-XV, אגב, רואים יותר ויותר בחניה אצלנו.
אצלי הספורטאז' נפל בגלל רוחב הכיסא האחורי - 126 ס"מ בלבד, כאשר הרוחב של הרכב עצמו הוא 186 ס"מ - כך ש-3 ילדים עם כיסאות בטיחות לא נכנסים מאחורה.
בסוף החלפתי ג'טה ב-ג'טה.
81. מחכה בכליון עיניים לקריסת שוק הרכב בארץ.
פסימיסט ,   שרון   (06.10.16)
צריך תחבורה ציבורית יעילה .
82. חחחחחח ערסים.
(06.10.16)
4500-8500 שקל בחודש בעבודה של 10 שעות עבודה (לא מזלזל בכלל, מעריך אנשים שעובדים קשה), אבל חכו רגע, זורקים את הכסף הזה על איזה ג'יפ בשביל האישה הפרחה שרוצה להראות שהם "לא מסכנים". אחרי הצבא עבדתי עם אנשים שהרוויחו משכורות דומות לאלו (בסביבות ה6000-7000 ש"ח לחודש), בואו נעשה חישוב:
בחודש ממוצע כדי להגיע לכזה סכום הם עבדו 190 שעות, 190 שעות במפעל. נניח שנטו הם היו מקבלים 6000 ש"ח בחודש, וקונים רכב ב120 אלף+-(היו מקרים שזה היה אפילו יותר). אתם מבינים בכמה חודשי עבודה מדובר? מדובר ב-20!!! חודשי עבודה, אם כל השכר היה הולך רק לרכב. ברור שלא כך המצב. בהערכה גסה מדובר בחיסכון של 6 שנים של הבעל והאישה רק בשביל שופוני. בזבוז אנרגיה...
83. מעניין
(06.10.16)
כמה מתוך זה זה ליסינג?
84. ספורטז מגוחך
(06.10.16)
את הרכב כבד כטונה וחצי ללא הנוסעים (עם הנוסעים כשני טון) צריך להניע מנוע 1600 ללא טורבו או דיזל של פרייבט קומפקטי. מסכן המנוע תחשבו איזה בלאי יהיה לו ואיזה צריכת דלק מטורפת כי הוא בל הזמן בסל"ד גבוה (אלא אם אתם בפקקים כל היום)
85. לא יאמן, ציבור מטומטם ציבור משלם
נועם ,   תל אביב   (06.10.16)
מכוניות כבדות, פחות יציבות, פחות מהירות, לא יותר גדולות מסטיישן.
הכל שופוני בארץ הדפוקה הזו
שוק היד 2 הולך למות מהשנה המקוללת הזאת, 4 הראשונות לא ישרדו יותר מ7 שנים
86. צריכת דלק
אלברט ,   דרום   (06.10.16)
צודק בגדול הרנו קאדגר אצלי משהו כמו ארבע חודשים הוא עומד כרגע על 8000 קמ בממוצע סיימתי כל חודש עם 500 שח סולר כשבטוסון עם אותה נסועה ההיתי שם משהו כמו 1400 עד 1600 דלק בחודש
87. וואווווו 250.000 מכוניות
אילן   (09.10.16)
נניח ש 50.000 נזרקות... זה אומר סביב 200,000 מכוניות חדשות... וברור שרובן באזור גוש דן.... וצפויים פקקים בשנים הקרובות.
אללה איסור
תקנו קטנועים !!!
88. קיה
לי   (09.10.16)
רק קיה פורטה
89. וזה על כמה 9 חודשים ... יש לך עוד 3 חודים חבוב
(10.10.16)
90. שאודי עציון יעבוד על דיקציה - המשפט הראשון שלו נבלע ולא ברור
להקפיד שהוא מדבר ,   רק תרגול   (10.10.16)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה