|
שר התחבורה הגרוע בהיסטוריה של המדינה וראש הממשלה שלא מחליף אותו כי הוא מקורב ... ב ו ש ה
|
|
|
|
|
93. איך זה שעל עזה שפכו 2 מיליארד בגלל 3 הרוגים כשכל שנה נהרגים
|
|
|
94. הסיבה ברורה...אין ניידות על הכבישים!!!
אפשר לעשות הכל על הכביש...לנהוג על 160, לסמס תוך כדי נהיגה וכו'... אין מי שיעניש
|
|
|
95. מספר תאונות בלי לעדכן מספר נהגים?
איזה משמעות בכלל יש למספר האירועים והנפגעים? לא שמעתם על גידול באוכלוסיה? אולי הצטרפות של עוד נהגים לכביש? נראה לי שזה די הגיוני שהמספר יעלה, אבל מבחינת אחוזים של נפגעים מתוך הנהגים/ מספר תושבים זה נראה לי דווקא בירידה
|
|
|
96. אז דבר ראשון חברים שיחזירו תכסף
שלקחו לנו על הוצאת רישיון נהיגה על עלויות של טסטים על קורסי ריענון על דוחות עם סכומים מופקעים.. דבר ראשון שיחזירו כי הרי זה לא הוכיח את עצמו כנל אור ירוק שנהפך לאדום שיסגרו אותו כבר אחר כך שיחשבו על פיתרונות אחרים
|
|
|
97. את ישראל כץ זה לא מעניין בכלל
|
|
|
98. כמה מצלמות מהירות היו ב-2012 וכמה יש כיום?
נתיבי ויקטור בע"מ |
|
|
(18.12.16) |
עוד הוכחה שהמצלמות הללו הראויות לכינוי "מצלמות הכסף", שבד"כ מותקנות בכבישים ישרים ובטוחים [ולא בכביש 66 למשל], אינן תורמות להורדת מס' ההרוגים בדרכים אלא רק להכנסות המדינה.
|
|
|
99. זה מה שקורה שמשטרת ישראל מתרכזת בהצבת מצלמות לטובת הכנסות
במקום להתרכז במלחמה בתאונות!
|
|
|
100. זה נתון קשה ומעציב, כשהתנהגות הנהיגה אצלנו היא הגורם העיקרי.
י. , |
ישראל מערב |
|
(18.12.16) |
תרובות נהיגה היא מסורת משתנה ככל תרבות אחרת, וניתן לחזות את כיוונה, לכן חייבים המוסדות הממשלתיים למצוא דרך לשנות את כיוונה. יחד עם זאת לנתונים הנ"ל (מספרים אינם משנים תרבות),מן הראוי לתת גם נתוני ייחוס נוספים כדי להבין את המצב (תמונה) במלואה, וזה היחס בין מספר התאונות לשינוי באורך ואיכות הכבישים למספר כלי הרכב הנע עליהם וצפיפותו במשך היממה. אם היחס הזה לא השתנה משמעותית אז המצב בהתדרדרות, אם כן השתנה אז אולי אין לראות בשינוי מספר ההרוגים מתאונות החמרת המצב, ובלי כל קשר לצורך להילחם בזה.
|
|
|
101. זה לא השר זה לא המשטרה וזו לא התשתית
חברים הפתרון הוא אחד ולצערי הוא ארוך טווח. לא יהיה כל שיפור אלא להפך , כל עוד וכמות המכוניות עולה וכמות הנהגים עולה לא יהיה כל שיפור אלא להפך בכמות התאונות- סטטיסטיקה. הפתרון היחידי הוא חינוך חינוך וחינוך..... החל מגן הילדים ולאורך כל הדרך. והחינוך מתחיל בהחזקת דלת כניסה לחבר המגיע לגן שני מטרים מאחור. החינוך שלא להידחף לתורים ולא להגיד בדואר יש לי רק שאלה... סבלנות סובלנות והרבה חינוך יראו את אותותם עוד 25 שנה. שינוי חברתי זה הפתרון היחידי.
|
|
|
102. שר התחבורה כץ מלך התאונות הקטלניות רוצה להיות ראש ממשלה
|
|
|
בתור אחד שחי בצרפת תקופה ארוכה בצרפת אני יכול להתרשם כמה פה נוהגים כמנהגי מרוץ ממהרים ועושים עורות גבוהים בשביל לעצור כמה מטרים ברמזור הבא, עוקפים בלי להתחשב פשוט פחד לנהוג פה
|
|
|
104. בכל מדינה מערבית אחרת שר התחבורה היה מתפטר ומתבייש
אבל אצלנו מר כץ כסא קומבינה בחיים לא יתפטר, הרי הוא צריך להמשיך לעשות קומבינות ולביתו, בינתיים הכבישים יכולים להמשיך לדמם.
צריך לסגור לאלתר את עמותת אור ירוק שחוץ מלפרנס את עצמם המשכורות ענק ובונוסים שמנים הם לא עושים כלום! מידי פעם מופיע מודעה ליד כתבת תאונה שמטילה אשמה על משרד התחבורה. יופי של פעילות , לשבת בצד ולהאשים מישהו אחר.
|
|
|
105. מי שנוהג .יודע שהתאנות נגרמות.
|
|
|
בזבזו את כל הכסף בשביל להציב מצלמות מהירות.
למרות שכבר בעולם יש מגמה להוריד את המצלמות כי הוכח שהן יותר ..מזיקות מהתועלת שלהם
|
|
|
107. תמשיכו לעבור באדום לסמס ולזלזל בחוקים
|
|
|
108. סמכויות אכיפה לשוטרים המתנדבים
אני מציע לתת סמכויות אכיפה לשוטרים המתנדבים של משטרת התנועה, גם כאשר אינם במשמרת.
|
|
|
109. באמת שאני לא מופתע. תחפשו בטוקבקים, צפיתי את זה
איך? מה? אני נביא? אז זהו שלא. פשוט כל מי שמתעניין בנושא יודע שבכל מדינה בה הגבירו את האכיפה האלקטרונית מספר ההרוגים עלה ולהיפך
לשלוח לכלא את יוזמי פריסת מצלמות המהירות. יש להם דם על הידיים
|
|
|
כל כך הרבה הרוגים יותר מכל מלחמה. אם היו משקיעים 10% מתקציב הבטחון במאבק בתאונות מצבנו היה מדהים.
|
|
|
בהתאם למדיניות הממשלה של להתערב כמה שפחות בכל עניני הפנים של המדינה, כולל חינוך, בריאות ושמירה על הסדר, אין בכלל משטרה. הכבישים הם זירת השתוללות פראית של כל דאלים גבר והם הביטוי הבולט ביותר של המחדל השלטוני הזה. משקיעים בכלי נשק, משקיעים באדמות באזורי קצה כמו בעמונה, אבל בליבת החיים אין כל השקעה. נצטרך לשנות את זה לפני שיהיה כאן ממש בלתי נסבל. וזה לא רחוק.
|
|
|
112. הבריונות הפוליטית ירדה לכבישים
|
|
|
113. נהגים מתפרעים עוקפים מימין , חותכים , פלא שאין אלפי הרוגים
מוישה זיכמן , |
חיפה |
|
(18.12.16) |
|
|
|
114. ס ל ו ל ר י ב נ ה י ג ה
|
|
|
115. לפחות שליש אלה הרוגי הפלאפון.
|
|
|
116. צריך להשוות אחוזים מכלל משתמשי הדרך ולא מספרים מוחלטים...
|
|
|
117. כשהחוק נתון בידי "מתנדבים " .זו התוצאה האיומה.
משטרה איננה חלטורה , |
רק שוטרים מקצועיים |
|
(18.12.16) |
|
|
|
118. איזה אכיפה בראש שלכם?!
כל היום השוטרים האלו מחפשים לחמניות של נוהגים מהר. תתחילו קצת לפעול בתחום יותר של טיפול בעבירות תנועה אמיתיות. * הצבת מצלמות כדי שיצלמו רכבים בלי טסט ורישיון רכב והפקת דוחות דיגיטליים. * עקיפות אסורות * נסיעה בנתיב שמאלי ללא צורך * רכבים כבדים שעוקפים ללא חשבון * מתן דוחות ל"נדחפים" (ראו את כביש מכבית בבוקר).
|
|
|
|
|
120. הרבה ערבים נהרגים דרושה בדיקה
וגם כביש 6 ותאונות א |
|
|
(18.12.16) |
| |