|
1. מבדקים לא אמינים עם אינטרסים סמויים.
|
|
|
2. למה תמיד מתעלמים מניסאן?
|
|
|
3. ולנו יש פלאפל ומובילאיי נגד ריסוק, אשרי המאמין בהם.
התיקונצ'יק עם הפלייר , |
חוט-ברזל ואיזולירבנד |
|
(01.03.17) |
|
|
|
4. פיאט פשוט חברה גרועה ולא אמינה.
יש דברים שלא משתנים.
|
|
|
5. מעניין למה בצד יש פרסומת של טויוטה chr ומיצובישי ספייס סטאר
מישהו שילם כדי שיפרסמו כמה פיאט 500 לא טובה וכמה כדאי לקנות את המכוניות שבפרסומת
|
|
|
6. יש הפרש בין רכב ששוה חצי מיליון לרכב בחמישים אלף.
|
|
|
7. לא מתעלמים המיקרה החדש שטרם הושקה בישראל לא נבחנה
וזו שנמכרה עד כה נבחנה לפני 7 שנים וקיבלה ארבע כוכבים
|
|
|
חסכונית בדלק, מודרנית, עירונית ועולה רק חמישים אלף!!! וגם נשאר הרבה כסף להשקעה בנדלן קברים איכותיים!
|
|
|
9. לחקור מידית קשר בין יבואני מובילאיי
לבין משרד התחבורה! לא יתכן חובת התקנה על דרעק מסין ששוויו 50 שח במקרה הטוב לכל רכב משנתון מסוים!!לנו זה יעלה אלפי שקלים והצעצוע הזה שווה אולי 100 שח עם ההתקנה! שימו לב קומבינה ישראלית מובהקת!
|
|
|
10. נראה לי כל המבחנים הללו חרטא...
לא מאמין באובייקטיביות המבחנים. הין נפגעי תאונות יש מכל סוגי הרכבים... ברור שרכב קטן יהיה פחות בטוח
|
|
|
נבנות באותו מפעל בפולין, למעשה מדובר במרכב זהה .
|
|
|
12. טגידו הטכרפנטם? מה זה השטויוט האלה?
|
|
|
13. פיאט 500, NHTSA מבחן התרסקות - היא העניקה לו 3 מתוך 5 (ב 62
DANY - דני , |
TORONTO - טורונטו |
|
(01.03.17) |
פיאט 500, NHTSA מבחן התרסקות - היא העניקה לו 3 מתוך 5 (ב 62 קילומטר - תאונה טיפוסית בצומת), אבל קיבל תואר של שיא בטיחות (הכי גבוה - Top Pick) ידי המוסד לביטוח לכבישים מהירים \ ראשיים. במבחן NHTSA איני רואה כל נזק ל -2 הבובות, מסגרת התכתית של המכונית, הדלתות. אני רואה קריסה של החזית, עד החלון הקדמי. אני רואה כריות אוויר פרוסות. למעשה הבובות לא נוטות קדימה כמו אצל האירופאים ! במבחן NHTSA אני לא רואה את המכונית עפה לצד והבובות נשענות מאוד קדימה וזקוקות להגנה מכריות האוויר, כמו במבחן יורו NCAP. לכן אני לא יודע, גם 4, וכולם צריכים להחשיב איך נעשות בדיקות אלה באירופה, לפני שאתם פותחים את הפיות שלכם ...
|
|
|
14. לא יעזור כלום מכוניות קטנות מסוכנות לנוסע ולהולך הרגל!
|
|
|
15. הרי מכונית על ג'ק במוסך לא מעורבת אז בתאונות!
סטטיסטית , |
המכוניות בטוחות |
|
(02.03.17) |
|
|
|
16. פיאט נשארה דרייק כמו תמיד, העיקר נוסעים על רכב נחות במחיר
מופרז, מרוצים ומשוויצים. ככה זה הצרכן הישראלי, טיפש בלתי נלאה.
|
|
|
17. הכל בלוף, כל המכוניות עשויות מנייר..
ומי שרוצה מכונית שלא קורה לה כלום שיקנה מוריס 1000 ישנה משנות החמישים. זו מכונית עבה מאוד שאם במקרה או בטעות קורה לה משהו והיא זקוקה לפחחות, העבודה עליה קשה ביותר. כל המכוניות של היום עשויות מנייר, יש שעפות ברוח ככה ויש שעפות ברוח אחרת.. אמרתי כבר שהכל כסף? עוד לא? אז עכשיו: הכל כסף רבותי. ולהיזהר בכביש זה הכי חשוב. ועוד יותר חשוב זה להישאר בצד ימין, לעקוף משמאל ולחזור תמיד לימין... בארץ זה לא כל כך מקובל לנהוג נכון אז היגיע הזמן לעשות את זה...
|
|
|
18. בכמה קמש נערך המבחן? כנסו
אתם רואים מכוניות מרוסקות וכל זה המבחן נערך ב60 קמש!!! תאונה ב90 קמש לא ישאיר זכר למכונית וגם לא לכם!! סעו בזהירות!
|
|
|
19. כי לרוב הם קונים זבל קוריאני במבצע
|
|
|
20. לא נכון פיאט של היום טובה בעשרות מונים מזו של לפני עשור
|
|
|
21. כן אבל לא כולם נולדו עם ממון רב
|
|
|
22. מובילאיי לידעתך היא פרי פיתוח ישראלי
|
|
|
23. האודי והלנד רובר עולות פי 6 מהסיטרואן
הלנדרובר והאודי טסות באוטובאן, כשהפיאט והסיטרואן משמשות את האמא להביא ולקחת את הילדים בתוך העיר... זה כמו להשוות תפוחים ותפוזים
|
|
|
24. צריך לרסק אאודי Q5 בשביל לדעת שהכל בסדר?
מיכאל , |
רמת השרון |
|
(02.03.17) |
אין צורך לבדוק את כלי הרכב הגדולים במבחנים האלה צריך ליצור מדד חדש של אגרסיביות הרכב כלומר, כמה הוא יכול לפגוע בנוסעי הרכב בו הוא מתנגש וליצור תקן מתאים שלא יאפשר פגיעה מסוג מסויים ומעלה וזה יוביל בהכרח להקטנת המכוניות הגדולות ולבטחון של נוסעי המכוניות הקטנות שהולכים למגמה העולמית של חסכון ונסיעה במכוניות קטנות
|
|
|
חשיבה פרימיטיבית ומוטעת.
אם לא עלינו מישהו יעשה תאונה במוריס הזאת שלך, במהירות גבוהה, בגלל שמדובר ברכב כ"כ נוקשה, כל האנרגיה של ההתנגשות תעבור אל הנהג.. לא סביר שהוא יישאר בחיים גם מתאונה יחסית קלה.
מכוניות מודרניות שמתקפלות כמו אקורדיון בתאונה מצילות חיים..
|
|
|
26. שיתקינו נוקיה 3310 בגריל הקדמי של הרכב במבחני ריסוק
הכל יתרסק והמכונית תישאר שלמה
|
|
|
27. לא לאשר יצור רכב ללא 5כוכבים וללא כל מערכות הבטיחות המשוכללו
כל העולם בוכה על עליית תאונות כלי הרכב הקטלניות, שנגרמת בעיקר בגלל גידול משמעותי של יצור כלי הרכב של כל החברות, וכמוכן הבטיחות של כל כלי רכב שעולה על הכביש, הגיע הזמן שיחיבו את כל חברות כלי הרכב, להקטין את יצור כלי רכב על דלק וסולר, באופן משמעותי,וליצר יותר חשמליות והברידיות,,,,, ובעיקר חוק שכל כלי רכב שמיוצר ,יחויב אך ורק בבדיקת ריסוק שתגיע ל5 כוכבים, ותהיה חייבת להתקין את כל מערכות הבטיחות החדישות הייתי רוצה להיות אופטימי, אבל בנושא שכזה, זה לא יקרה, בעיקר בגלל הקטנת רווחי החברות הגדולות
|
|
|
אל תשכח בתאונה חזיתית כששתי המכוניות נעות ב60 קמ"ש מהירות הפגיעה היא 120 קמ"ש.
|
|
|
29. מאז פיאט 127 יצרן הרכב הזה מייצר רק זבל,
|
|
|
ה-c3 החדשה אמורה להיות זהה לפיז׳ו 208 שקיבלה 5 כוכבים...
| |