חופש  תעופה וחדשות
קתאי פסיפיק תטוס חמש פעמים בשבוע בקו תל אביב-הונג קונג
דני שדה ועמית קוטלר
פורסם: 26.03.17, 08:27
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 139 תגובות ב-91 דיונים
61. ברכות!
(26.03.17)
62. שלא כמו אלעל שמפעילה מטוסים ישנים, בזבזנים ואיטיים....
אלעד   (26.03.17)
63. קתאי חברה מצויינת . תוספת חשובה לתחרות .
נוסע מתמיד   (26.03.17)
64. סוף עידן חברת הפח
אחד   (26.03.17)
מתקרב היום לסיום המנופול של החברה הגרועה בעולם גם לשאר היעדים. מטוסים עלובים, שירות מחורבן, איחורים ותג מחיר של מחלקת עסקים בחברות טובות בהרבה. תפשטו כבר רגל מושחתים
65. אל על תצטרך להשתדרג לרמות הרבה יותר גבוהות אחרת היא לא תשרוד
ישראלי ,   ישראל   (26.03.17)
בתור אחד שכן חשוב לו שחברה ישראלית תצליח ואם עומדות 2 חברות שפחות או יותר
באותו רמה גם אם החברה הישראלית קצת פחות טובה בכמה פרמטרים ואפילו קצת יותר יקרה אני יעדיף את החברה הישראלית אבל יש איזה שהוא גבול שגם אותי שובר ואני טס באקונומי אבל מצפיה ביוטיוב
לגבי מחלקת עסקים וראשונה שם ההבדלים עוד יותר קיצונים
ניתן לראות ביוטיוב אם זה מיצג סרטונים שאין לאל-על בכלל יכולת תחרות ברמה הזאת
הם כאילו תקועים אי שם בשנות ה 80 ברמה מאד נמוכה מביכה עד לא קימת (מחלקה ראשונה) כך שלא ברור איך הם ימשיכו להתקיים לאורך זמן בלי להתרסק
חלק ממטוסי אל על הם ממש גורטאות ה 777 יחסית חדיש ועד שיגיעו ה 787 יעבור זמן
ובנתיים יותר ויתור אנשים יפגשו עם טובי החברות בעולם כמו קטאי פסיפיק
קוריאה איר ועוד..
עכשיו אל על תצטרך לעבוד מאד קשה כדי להחזיר את אותם אנשים חזרה אליה
הכל טוב ויפה עם הינו איזה מדינה בלה לה לנד אב אנו במזה"ת
הטיל הראשון שנופל באיזור בן גוריון וכל החברות המיופיפות מפסיקות לטוס ובצדק
ואז אנחנו נשאר מנותקים מהעולם בגלל שלא יהיה אל על כך שחשוב שתיהיה חברה ישראלית חזקה יש פה ענין אסטרטגי אבל היא לא תהיה אם היא לא תצליח להתמודד מול טובי החברות הבין לאומיות בסוגי המטוסים בחווית הטיסה ובשירות
66. בשעה טובה ומוצלחת!
לילי   (26.03.17)
67. בהצלחה - נעניין מתי טייסי "המוביל הלאומי" יתעוררו?
רמי ,   מרכז   (26.03.17)
טייסים מדושנים וחסרי אחריות שבקרוב אולי יהיו עם מלא תנאים אבל עם חברה פושטת רגל. אי אפשר להיות הכי יקר, הכי מזלזל בלקוח הכי חאפרי אהל הי בבית בעולם ולהמשיך להצליח!!!
68. הגיע הזמן ! שיגיעו גם תאי וסינגפור-איכות חיים
דני ,   ת"א   (26.03.17)
69. מתי תבנה עוד כמה שדות תעופה. המטוסים לא ממריאים לך מעל הבית
ל   (26.03.17)
שר התחבורה מוסיף לנו טיסות הוא לוקח את הקרדיט ואנחנו חולים מרעש ההמראות. מעניין אם המטוסים היו ממריאים מעל ביתו גם היה מוסיף כל יום עוד חברות ?!
70. ברוף הבא קתאי פסיפיק, הסוף למשאיות המעופפות שנקראות אל על
פנינה ,   ת"א   (26.03.17)
71. סתם סיפורים אל על חברה ירודה
אור   (27.03.17)
מטוסים ישנים שירות פושר. לא צריך
72. אלעל הכי חרא בעולם
יובל   (27.03.17)
73. כל הכבוד לישראל כץ על פתיחת השמיים!!!
(26.03.17)
נגמר המונופול של אל על חברת התעופה הגרועה בעולם!!!
74. ברוך השם
אלי   (26.03.17)
עשיתם לי את היום
ממש נהנה לטוס בחברה זו.
75. הלואי
רוני   (27.03.17)
אם Catai pacific היו טסים לתל אביב מלוס אנגלס , הם היו שוברים את אל על לגמרי.
טס בהם המון , מאד מבסוט, מחכה ליום שיטוסו, בין תל אביב ללוס אנגלס
76. ואל על ימשיכו עם המזון התפל וההתרפסות מול החרדים
עד קריסה מחוסר נוסעם   (26.03.17)
77. ימות המשיח
יאיא   (26.03.17)
עד לפני 48 שעות טיסה במחלקת עסקים באל על הזוועתיים הללו עלתה באתר החברה 6666 דולר אמריקאי!!! ולפתע החל מאתמול בערב ירידת מחירים דרסטית לרמה של 4800-5100 דולר, מעניין מאוד!!!ועדיין בקאתי פאסיפיק במחלקת עסקים הכרטיס עולה 3800-4100 דולר . אל על יא דפוקים תתעוררו!!! אתם לא עומדים בשום פרמטר של קאתי פאסיפיק, אתם רחוקים שנות אור בשרות, במקצועיות, במטוס ואיכותו, במזון, בכסאות, ובעיקר במחלקת העסקים. כמי שטס שנים עם קאתי פאסיפיק האקונומי פרימיום שלהם קרוב למחלקת העסקים באל על! ימות המשיח, סוף למונופול! תתעוררו אל על, ״הכי בבית שבעולם״ ישאיר אתכם בקרוב מובטלים בבית, וטוב שעה אחת קודם. ולכל הטמבלים שעדיין אומרים ״ אין כמו הבטחון של אל על״ ו ״ אין כמו הטייסים של אל על יוצאי חיל האוויר״ בולשיט , תמשיכו לטוס אל על, מגיע לכם לסבול! בכבוד רב נוסע פלטינום לשעבר באל על! חברה למען עובדיה.....
78. ניסנקורן! איך אפשרת את זה?איך? זה לא דמוקרטי. לא מצביע עבורך
חיים   (26.03.17)
79. ואני עדיין ממתין 35 דקות למענה טלפוני בנוסע המתמיד של אל על
לקוח מתמיד   (26.03.17)
כשאתה עולה על המטוס של אל על זה דווקא די בסדר. חרף כל המגבלות הצוותים משתדלים מאד. אבל עד שאתה עולה למטוס, החברה הזו עושה כל מאמץ בשביל למרר את חיי נוסעיה בכלל ואת חיי לקוחות הנוסע המתמיד בפרט. חוקים דרקוניים, לטלפון לא עונים, חוסר התחשבות ולבסוף המחיר בדולרים לאחר תוספת הנקודות, זהה ולפעמים אף יקר יותר ממחיר טיסה רגילה. אני הפסקתי את החברות שלי בנוסע המתמיד של אל על. זה תמיד עלה לי בסוף יותר מהאלטרנטיבות ואפילו שילמתי לפעמים יותר מנוסעים אחרים שטסו איתי באותה הטיסה.
80. סוף סוף מטוס אחד של איירבאס נראה כמו מטוס.
צ'יקו   (26.03.17)
אחרי כל המתקנים המתנפחים המעופפים של איירבאס, כולל המפלצתי והפלצני ביותר, A350 באמת נראה כמו שמטוס צריך להיראות. ולא במקרה, כי יותר קל להעתיק מדרימליינר מאשר להמציא משהו לבד.
81. אל על לפח, וחסל!
ירושלמי   (26.03.17)
82. יללה. לשנס מותניים
חגי   (26.03.17)
עכשיו, צריך לדאוג שגם קוואנטס יגיעו ארצה.
בינתיים, הם מגיעים עד עמאן .
ומה זה גלישה של עוד 20 דקות עד נתב"ג?
83. אל על -- שלום ולא להתראות -- סוף סוף בא הגואל
משה   (26.03.17)
חברה מגעילה עם שרות קרקע נוראי ומושבים צפופים בטיסות להונג קונג
שמח שלאחר 15 שנים שאני טס למזרח מישהו לקח יוזמה ושילב חברה איכותית
לטיסות לישראל

כמו כן סוף לגזל-- שילמתי לא פעם 1700 דולר ( בחגים ) על מנת לטוס הביתה במחלקת תירים

בהצלחה לקאטאי שיעשו בית ספר לעל אל
84. Now let Thai airways fly BKK-TLV!!!
(27.03.17)
85. שכל הדיילים של אל על יטוסו איתם, אולי יכנס להם משהוא לכלבסה
אורי   (27.03.17)
לפחות לא נראה את הפרצוף החמוץ של הדיילים של אל על
86. barbareem
serge ,   savyon   (26.03.17)
i want chocolate. where is my chocolate. bring me my chocolate.
87. מסלול הטיסה המוזר זהה לזה של אל על ועוקף מדינות עוינות כמו ס
יודע דבר   (27.03.17)
אל על חששו שאם מסלול הטיסה של קתאי יהיה קצר יותר הם יאבדו לקוחות ותיווצר תחרות לא הוגנת. זה היה התנאי של אל על להסכים להפעלת הקו של קתאי לנץהונג קונד
88. בקשה לחרדים וערסים ופטריוטים בשקל אנא השארו נאמנים לאלעל
אוסטרלי   (27.03.17)
ותנו לי לטוס בשקט עם קתאי
89. רק איך אני אגיע מ/אל נתב"ג?
רפי   (26.03.17)
90. רק לא אל על
(29.03.17)
תודה תודה שבאתם עוד טיסה שאני והעובדים שלי לא נטוס בחברה הגרועה ביותר אל על
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה