תרבות ובידור  מוזיקה  חדשות מוזיקה
הראל סקעת לנוער הגאה: "קורא לכם לא להתגייס"
רן בוקר
פורסם: 17.07.17, 10:59
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 934 תגובות ב-655 דיונים
61. מי כן צריך להתגייס?
(17.07.17)
אם אתה חילוני אז אתה מקופח ביחס לחרדים שמתוקצבים ללא כל פרופורציה, אם אתה גבר את מקופח ביחס לנשים הן באורך השירות והן בקושי להשתחרר ממנו (האם גבר שרוצה להיות עקר בית יכול לבוא ולומר תשחררו אותי כי התחתנתי?). הוא צודק, הקהילה שלו סובלת מאפליה, כמו כולם, אז אולי זו לא כזאת אפליה, על המשקל של הבדיחה 'אני לא גזען, אני שונא את כולם בצורה שווה' מדינת ישראל אומרת 'אני לא לא שוויונית, אני מפלה את כולם ללא יוצא מן הכלל'. וסתם על הדרך, אני לא יודע אם הראל סקעת מבין איך מיסים עובדים בישראל, אבל כאן זה לא אמריקה, אתה לא משלם מיסים בצורה עצמאית, לוקחים לך את זה מהתלוש אוטומטית. אבל בואו נהיה כנים, הוא לא רשם את הפוסט בשביל הדיוק, הוא רשם אותו כי כשאתה אמן בינוני הדרך היחידה שלך להתקדם היא להתחבר לאיזו א'גנדה (ראו ערך הצל).
62. צודק!!! תומכת ב 100%. פשוט בושה שיש אפליה כזו בוטה
רוני   (17.07.17)
63. פונדקאות כן ואימוץ לא?! מדינה מטורפת וחשוכה
(17.07.17)
64. אין צדק במדינתנו, יש רוב קואליציוני זה הכול !!
(17.07.17)
וכל עוד החרדים ייתנו את הטון , לא יהיה שינוי. ביבי ממשיך לחבק חזק את החרדים רק בגלל שזה משאיר אותו בכיסא ולא משום סיבה אחרת
65. פוסט מטומטם ולא אחראי
עברי גאה ,   ירושלים   (17.07.17)
צריך להילחם על זכויות שוות אבל זה לא קשור בכלל לשירות צבאי ותשלום מיסים. צה״ל הוא אחת המערכות בישראל שהכי מקבלת להט״בים. ויותר מזה, למה לערבב בין זכויות לאימוץ ילדים לבין בטחון המדינה? יש כאן הרבה קבוצות שנלחמות על זכויות בכל מיני מישורים (לאחרונה גם היהדות הפלורליסטית), אך אין זה אומר שהם לא אזרחים ושלא כדאי להם לשרת בצבא ולהגן על המדינה. מה, בגלל שלמדינה לוקח זמן להכיר בזכויות של להט״בים, אז צריך לשרוף אותה? ביזיון.
66. ברור שצודק. למה לתרום למדינה שחושבת שאתה לא זכאי לילדים?
שי   (17.07.17)
67. תומך בך למרות הקושי
אסף ,   זכרון-יעקב   (17.07.17)
ככל שקשה לי לתמוך בסירוב פקודה כזאת, מדינה אשר מפלה בצורה כזאת אכן לא מגיע לה שאזרחים שומרי חוק ישרתו אותה בחזרה.
מי הם אלה אשר מרשים לעצמם את הזכות הזאת לקבוע האם זוג רשאי או לא לאמץ, לפונדקאות וכו.
חוסר צדק טוטלי וכל כך עצוב לראות החלטות כאלה נעשות ...בושה למדינה ולממשלה!!
68. לא מתקנים עוול- בעוול. הראל חזור בך. דבריך חסרי אחריות
מספיק טיפש אחד שיקבל ,   את המלצתך והנזק רב   (17.07.17)
כבר אמרו חכמים ממני:
אין מתקנים עוול - בעשיית עוול אחר.

העוול שנעשה לגאים- אם נעשה- ועל זה זכותכם להילחם בכל הדרכים החוקיות,
אינה בצורת עוול אחר- של עידוד צעירים לעבירה על חוקי המדינה.

זה נראה לכם סביר? בראיה כוללת, אי ציות לחוקי המדינה (וזה החוק: לשלם מיסים. להתגייס לצה"ל וכו')- יוביל לאנרכיה.

ובאנרכיה-כמו באנרכיה- "איש את אחיו חיים בלעו".

ואז לא יישאר אף אחד, גם לא גאים,
ואז גם לא תהיה לכם-הגאים- הפריביליגיה לקטר, ולצאת בפוסטים זועמים.

חזור בך. קח אחריות. והסתכל על הדברים בראייה רחבה.
התבגרות נעימה.
69. צודק . ואני קורא לכל הנוער החילוני לא להתגייס שהדתיים ישמרו
חיים ,   תל אביב   (17.07.17)
על ההתנחלויות ועל החרדים.
70. מסכים עם כל מילה
רפי   (17.07.17)
ביבי אמר פעם "יתנו יקבלו, לא יתנו לא יקבלו" זה נכון גם כאן. "נאה דורש נאה מקיים".
71. חוק אחד לכל האזרחים
אזרח גאה   (17.07.17)
ולא- החוקים אינם חוקיים. גיוס לכולם או לאף אחד. חתונה שיוויונית לכולם בלי מגבלות דת שאינה רלוונטית, אימוץ אחד. כל זמן שהמדינה פועלת כעבריינית- חובה עלינו כציבור לא לציית לחוק! לצאת למרד!
72. חצוף וצבוע!!!
(17.07.17)
חבר,
הפוסל במומו פוסל....
כשם שישנו מאבק דמוקרטי (עצים מדי לטעמי האישי) למתן לגיטמציה מלאה וקבלת עמדות, אמונות וחופש הביטוי של מי מחברי הקהילה הגאה (בכל רבדי החיים) כך מוטב שידעו בכירי הקהילה לקבל ולהוקיר את מוסדות השלטון והחלטותיהם כם כאשר אין זה עולה בקנה אחד עם השקפות העולם "הנאורות" שלך מר סקעת ושל חבריך.
לא מבין את עוז הרוח להשתלח ככה באיש ציבור שנבחר על ידי העם, עוד יותר לא ברורה לי המתקפה הזו בייחוד כאשר באה מאיש אשר "שרוף על המדינה ומייצג אותה בכל הזדמנות".
סלח לי מר סקעת אבל אם אלו אימרותיך וזוהי דרך הפעולה שלך אז חגיגית אני מודיע לך שאין צורך שתייצג את המדינה מעל שום במה!
הציבור אומר את דברו מדי מספר שנים ושם לו לפה את נבחריו ואינו זקוק לשום אמן שישמש לו כשופר בוודאי ובוודאי כזה שבורר את מילותיו ביחס ישיר לאופן ההתקדמות של אוכלוסיה עליה נמנה (ואני ממש לא נמנה עם הצוהלים על נבחרי הציבור והעומדים בראשם).
ורק משפט אחד לסיכום - לא ממליץ אבל באמת שאם לא טוב לך פה ואינך תומך במאמצי החיים הבסיסיים של אזרח במדינה שלנו (צבא ומיסים) אתה מוזמן לנסוע. אפילו לא רחוק. בטוח ששכנינו מצפון, מזרח ודרום יקבלו אותך בזרועות פתוחות ויאפשרו לך להפיץ את משנתך ולהביע את מורת הרוח.
בהצלחה.
73. איתי סימת!! לא כך מתנהלים בתור איש ציבור. בזיון!!!
יעל   (17.07.17)
74. צודק ב100 אחוז
תמר   (17.07.17)
צודק , כמה אפשר להפלות אותם לרעה , ביזיון , יש הורים הטרוסקסואליים מתעללים ולהם ניתן האישור??? מדוע העדפת מין בן / בת זוג משפיעה על ההורות , מי שם אותכם שופטים לנושא?
75. לא להתגייס? ומי ישמור על התחת שלהם?..הצופים? כל אחד מרים תחת
אברשה ,   תל אביב   (17.07.17)
76. לא להתגייס ?????
אמא ל 2 בנים   (17.07.17)
להתגייס ועוד איך !!! הראל אני מאמינה מאוד במלחמה שלך/כם, אבל להסית לא להתגייס , לא מקובל !!! יש דרכים אחרות להילחם על מה שמגיע לכם.. אוהבת אותך ומאחלת לך ולכם הצלחה בכל מה שתרצו ð゚メユ
77. אם מותר לקלקל את החברה ולהשתלח נגד הכרעת בג"ץ..אז לכולם מותר
(17.07.17)
78. לירות לעצמנו ברגליים
אבישי   (17.07.17)
הראל סקעת. גם אם אתה זועק מעמקי נשמתך תחשוב לפני שאתה מחלק עצות. מה הקשר בין המחאה לגיוס לצבא או לתשלום מיסים? אם אתה שרוף על המדינה אל תשרוף אותה בעצות נבערות מדעת.
79. הראל סקאת
רינה   (17.07.17)
מסכימה עם כל מילה! איפה הדמוקרטיה שעליה ביבי מדבר? למה שהגאים ימלאו את כל חובותיהם אך לא יקבלו את הזכויות שמגיעות להם?
80. צודק. אין חובות ללא זכויות. אין צבא ללא יכולת להקים משפחה.
א. חום   (17.07.17)
לממשלה אין שם זכות להכנס לחיי המשפחה של אף אחד, ולהחליט איזו משפחה נחשבת לא-חוקית.
81. אין חובות ללא זכויות. אין חובות ללא זכויות.
א. חום   (17.07.17)
מה זו בדיוק דעתה של המדינה?
זו דעתם של כמה עשרות חברי כנסת. הם לא בדיוק זוכי פרס נובל.
82. הוא לא צריך להלחם על הזכות הבסיסית להקים משפחה
א. חום   (17.07.17)
הוא יכול ללכת לקרבי וליפול על הגנת המדינה שלא מאפשרת לו את הזכות הבסיסית להקים משפחה?
אז fuck it! שהמדינה תמצא פראיירים אחרים.
83. צודק
גילי   (17.07.17)
84. טיפשי
ג'וי   (17.07.17)
לקרוא לפגוע בביטחון המדינה בגלל חוק.
יש דרכים אחרות לשנות חוקים.
תפסיק לדבר שטויות כדי שיתיחסו אליך ברצינות
85. אז אם אני אוהב ישראל אז הכל מותר לי ?
יוני   (17.07.17)
זה מה שאתה אומר בעצם?
86. הראל צודק. כל הכבוד
אור   (17.07.17)
מדובר באוכלוסיה שלמה שמשרתת בצבא, משלמת מיסים ומופלת באינסוף הטבות ודברים בסיסיים
87. צודק בהחלט!
אני   (17.07.17)

88. למה אזרח שממלא את חובותיו לא זכאי לקבל את זכויותיו?!
צודק!   (17.07.17)

89. בעוד 10 שנים לא יהיו חיילים ולא צבא
חכם   (17.07.17)
90. הגזמת
איריס   (17.07.17)
עלה לך השתן לראש ובילבל את דעתך! עם כל הכבוד למגדר שלך,יש גבול ליכולת הכלה וספיגה של הדרישות שלכם.אימוץ לכשעצמו הוא נושא מורכב וקשה מכדי להוסיף לו אימוץ ע"י הורים גאים.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה