|
31. סלקום קנתה את הום סלולר ושינתה את התעריפים בלי ליידע!!!
לפני כמה חודשים סלקום קנתה את הום סלולר ושינתה בניגוד לחוק את התעריפים ל- 20,000 מנויים בלי ליידע אותם כלל. כל מי שהיה מנוי בהום סלולר, עבר אוטומטית לסלקום, בלי קשר לתעריף הקודם שהיה לו. חברה בריונית.
|
|
|
32. מתוך 250 תביעות, הראשונה שהתייחסתם אליה היא מכשיר כשר
האג'נדה שלכם ברורה!
|
|
|
33. זמן המתנה ממוצע לבנקאי בלאומי-קול, הינו 40 דקות ומעלה!!!
ראו הוזהרתם!!! |
|
|
(15.05.18) |
|
|
|
למה אי אפשר להתחבר לנותני שרות ממדינה אירופית?
למה אנחנו תלויים בנבלות הללו?
|
|
|
35. לדאבוני כל הפרטים בכתבה אכן נכונים אך אין מי שיעצור את המבול
|
|
|
36. לדאבוני , מצבנו רע מאוד ואפילו קריטי : הרי למה גונבים?כך!!!
אהרון , |
בית דגן |
|
(15.05.18) |
|
|
|
37. לא להחזיק מכשיר נייד!!
שאני צריך להתקשר אז אני מבקש שיחה מעובר אורח שנפל קורבן לחברת סלולר ויש לו שיחות בלי הגבלה. ואני מקבל שיחות לטלפון הציבורי שנמצא ליד הבית.
|
|
|
38. תביעה יצוגית חיבת להיות במחיר עממי שכל אזרח שנפגע יוכל לתבוע
השלטון שומר , |
על המושחתים |
|
(17.05.18) |
|
|
|
39. ב"מגה" אין תיאום בין המחיר על המוצר לבין מה שגובים בקופה.
ב"מגה" מעדכנים מחירים במחשב המשרד מבלי לעדכן את המחיר על המוצר או על השלט. מתרגלים. כבר אין טענות.
| |