כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
הסוף לצפיפות ולבלגן הכרטיסים? מכרז חדש להפעלת הרכבת הקלה בירושלים
יעל פרידסון ואולפן ynet
פורסם: 10.06.18, 20:42
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 69 תגובות ב-49 דיונים
31. הרכבת הקלה פתרון גרוע מאוד וחבל שבונים עוד קווים
תושב   (11.06.18)
הרכבת איטית בצורה מגוחכת, עוצרת הרבה פעמים למכוניות והולכי רגל ברמזורים בגלל בעיות תזמון, רועשת מאוד לתושבים שגרים בסמוך, ועלות ההקמה והזמן שלקח לבנות פשוט בלתי נתפשים ומופרכים. כל כך לא שווה את זה יחסית לפתרונות פשוטים בהרבה כמו נתיב תחבורה ציבורית עם אוטובוסים חשמליים למשל, שזה נראה ממש חלם שאישרו דבר כזה. מי שאישר את זה צריך ללכת לכלא.
צריך היה לבנות רכבת תחתית אמיתית. אם זה מסובך / יקר מדי (לא נראה לי, יחסית לרכבת הקלה...) היה עדיף לא לבנות כלום עד שיהיו מספיק משאבים.
32. אני נוסעת כול יום
נועה ,   ירושלים   (11.06.18)
כנוסעת קבועה כל יום פעמיים ברכבת אני מוכרחה לציין שתמיד צפוף באופן שממש לא נעים עומדים ממש אחד על השני
וגם שכתוב 2 דקות זה יכול להיות 8 דקות
רק לאחרונה חל קצת שיפור ביחס של הפקחים שעד ממש לא מזמן התנהגו ללא רחמים
33. להכניס לכלא את הפקחים של סיטיפס
חתולי   (11.06.18)
אלימים, בורים, ועלוקות
34. אין עוררין על כך ששום דבר בארץ לא מתפקד
(11.06.18)
ככה זה נראה כשנותנים לחברי מרכז הליכוד לנהל את המדינה
35. ל31. את שיא השיאים
שפויה   (11.06.18)
את הזויה ברמות על. אולי תצמיחי כנפיים ותעופי מפה עד המאה הבאה ותחזרי כשכל הארץ תהיה חרושה בכבישים. טמטום כזה קשה לפגוש. אוטובוסים חשמליים? אולי גם כרכרות עם סוסים? רכבת תחתית? מהמיסים שלנו? יאללה יאללה.
36. לפחות הרכבת באה בזמן ובתדירות סבירה
יפה   (11.06.18)
בניגוד לאוטובוסים של אגד שהרבה פעמים פשוט לא מופיעים והרבה פעמים אני צריכה לחכות שעה וחצי לאוטובוס אגד שאמור להגיע כל עשרים דקות
37. רק לא סיטיפס, חברה רעה
נפתלי   (11.06.18)
מאחל להם שיעופו כמה שיותר מהר
38. מעניין אם באמת מדובר באכיפה אגרסיבית...
גיא   (11.06.18)
או פשוט התנהגות ברברית של קהל הנוסעים אשר מצריכה מהפקחים להתנהל בצורה שכזו. ידוע לנו שההתנהגות של הישראלים במרחב הציבורי היא לא בדיוק דוגמא ומופת ולכן הייתי מצפה שהכתבה תתייחס גם לאפשרות זו כדי לאמת או לשלול אותה
39. תגובה ממומנת... למה לא רכבת תת-קרקעית כמו גוש דן?
רכבת תחתית טובה יותר ,   מרכבת קלה   (11.06.18)
אם כבר השקעתם במכונות חפיר, יכולתם להשקיע בתעלות ומנהרות עם רכבות קלות תחתיות (או אפילו אוטובוסים ארוכים, יפים וזולים יותר)
40. אכיפה אגרסיבית נגד נוסעים ששילמו עבור את הנסיעה
אורי   (11.06.18)
רק בישראל
41. "רכסת הסרדינים "
ירושלמי   (11.06.18)
בושה.יש להם האמץ להגיד על השירות הזוועתי שלהם . בהמות מובלות יותר טוב.
42. יחס הקנס / נסיעה הכבד ביותר בארץ - פי 20. בשום תחבורה אחרת
FS   (12.06.18)
אין יחס קנסות שכזה. מראה על 'השוחט' בייגה שוחט.

43. הרכבת הקלה תוכננה באופן גרוע
גיא   (12.06.18)
לקחו את הרחוב הכי ראשי בעיר (רחוב יפו) ופשוט סגרו. ועכשין כולם מתלהבים שאיזה יופי שאין פקקים ברחוב יפו והוא הפך למדרחוב! אה כן? ומה עם כל הרחובות הסמוכים? מה עם הפקק הקבוע באגריפס?? איזו בעיה הרכבת בדיוק פתרה?
44. רכבת קלה
דינה   (12.06.18)
צפיפות ברכבת . פקחים אנטיפתים. גם אג"ד צריכים לעשות שיפורים נהגים גסי רוח . איחורים רבים . הגיע הזמן לעשות תחרות בונה . לא רק אג" ד .
45. הצלחה??????
(12.06.18)
איך אפשר לומר הצלחה אם נעשה הכל כדי שיוכלו להשתמש רק ברכבת וביטלו קווי אוטובוס. ורח הרצל נוסעת בו רק רכבת!!!! וכך גם המרכז העיר....
46. "אכיפה אגרסיבית" = לקוחות ברברים
סמי   (12.06.18)
47. שטויות הקנס אותו קנס בכל אמצעי התחבורה וטוב שכך
סע בתשלום   (12.06.18)
48. הרכבת הקלה רעה לירושלים
יוס   (13.06.18)
כלי תחבורה שמפורק בהרבה מערי אירופה עקב חלופות טובות יותר, לא הביא פריחה בשום מקום בעיר רק עוד סרבול לתושבים, במרכז העיר הביא הרבה נזק, אוטובוס שהיה נוסע בנת"צ כמו הרכבת היה מסיע מהר יותר וכיום יש אוטובוסים בעלי קיבולת של 200 נוסעים חשמליים (שוה לקרון רכבת), עם טעינה פשוטה ,בהפרש העלות בין הקמת נתץ לרכבת המסתכם בכמה מיליארדי שקלים היה אפשר לעשות המון למען הציבור הירושלמי, שיפוץ והקמת בתי הספר, שיפוץ כל הגנים הציבוריים ועוד הרבה דברים למען התושבים
49. רכבת תקלה
יו   (14.06.18)
צפיפות בלתי אפשרית.חנוקה ולא תוכננה לגמות האנשים הנמצאים בירושלים ומחוצה לה..בלתי אפשרי לעלות עליה בשעות היום ..הצפיפות מסכנת ..
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה