רכב  משפט וצרכנות
חשיפה: כמה עולה המכונית החשמלית לשי אגסי
שחר הזלקורן
פורסם: 24.05.11, 20:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 651 תגובות ב-443 דיונים
331. מוריד את הכובע בפני שי אגסי
קרלו בטוסיק ,   מאדים   (24.05.11)

אבל זה לא מספיק לו...

הוא רוצה שנוריד גם את התחתונים

332. אכזבת אותי שי אגסי. חיכיתי עד עכשיו וכעת הבנתי את המגמה
דוד גלבוע ,   ת"א   (24.05.11)

כל כך רציתי את הרכב החשמלי שנהגתי בו אצל שי אגסי במתחם גלילות שהחלטתי לחכות ולא להחליף רכב בתחילת השנה.

עכשיו זה נגמר.

אם הרכב עולה יותר מ100 אלף שקל חבל על הזמן שחיכיתי.

בעוד חודש כשתפתח קרן ההשתלמות שלי אני קונה רכב מנהלים רגיל (אינני מפרט

כדי שלא יחשבו שאני מייצג יבואן מסויים)

יש לי מספיק כסף לקנות רכב איכותי וחבל שהחלוםשלי נגוז דוקא ע"י בטר פלייס.

שי אגסי בועט בדלי.אין סיכוי שיתמלא חלב.

חבל, אבל זה מה שיקרהעם כל עם ישראל.

ממש חלב שנשפך, כי הרעיון היה טוב.

 

333. מישהו חשב שהם לא חזירים קפיטליסטיים?
ועל חשבוננו!   (24.05.11)
נזכיר גם שלפי החוזה, החברה של שי אגסי תקבל "פיצוי" מהמדינה אם לא ימכרו לפי התחזיות = כלומר יכניסו לכיס לשנו יד ויתנו לשי אגסי מתנה!
זה גאון זה!, יזם שמגלגל את הסיכון כולו על מישהו אחר = על כיסינו שלנו האזרחים!
גם יזמי כביש 6 = כל הסיכון מגולגל עלינו = אם ירוויחו - לכיסם, אם יפסידו - אנחנו האזרחים משלמים!

והכל בחסות הממשלה והאוצר...
מתי נצא כבר לכיכרות ונסגור את המדינה ???


334. מחיר הקנייה של אגסי הוא 35,000 לפני הובלה ! שחיתות
שחיתות   (24.05.11)
335. גם אני ♥ את הירוקים, אבל אני ♥ יותר כסף והרבה, הרבה מאוד
שי אגסי   (24.05.11)

מדינת דיכאון

336. גם לי יהיו רווחים עצומים!!
מור   (24.05.11)
יש לי קוב של חול ים בבית ואני מתכוון למכור כל גרגיר באלף דולר!!! אז תעשו את החישוב לרווחים העצומים שיהיו לי...(בתקווה רק שיהיו לי קונים).
337. אני היחיד ששם לב שעל המאזדה יש יותר מ 100% מיסים?
איתי   (24.05.11)
ישראלים - היינו פראיירים, נישאר פראיירים, ונמשיך לומר לכולם "עלינו אי אפשר לעבוד"...
338. לא נמאס לכם ?
גל ,   השרון   (24.05.11)

לחזור ולטחון את זה ?

תבינו !

שי אגסי לא איזה צדיק או ירוק במיוחד

 

מדובר באיש עסקים, שמטרתו להרוויח כסף וכמה שיותר

שבמקרה בחר בתחום עיסוק שהוא גם ירוק ..

 

נורא פשוט.

לא כדאי לכם ? לא כלכלי לכם ?

אל תקנו.

 

ותראו פלא ...

אם זה לא יהיה כדאי לכולם, או שכולם לא יקנו - המחירים ירדו ...

קוראים לזה הצע וביקוש ..

 

339. יופי להם שהם מרוויחים - זה לא אמור לעניין אף אחד
רביד   (24.05.11)
בטר פלייס אמורה למכור במחיר שבו ימוקסם הרווח שלה עפ"י כללי ביקוש והיצע ולא אמורה למכור בזול בגלל שלה זה זול.
אני אישית לא הייתי קונה , כי זה יקר יותר מדלק,
אבל מן הסתם אלו מחירים ראשוניים שנועדו למצב את בטר פלייס כמותג יוקרתי, וכשיתחילו למכור בפועל יתחילו גם ההנחות מהמחירים הללו.
340. אני מצביע ל...
אני והוא-הושיעה נא   (24.05.11)
מפלגת "ה' אחד". הוא אף פעם לא מאכזב ועכשיו כשאני לא עובד הוא דואג שאעבור את התקופה ללא מחסור. תנסה גם.
341. מי שמאמין למיזם הסרק הזה שיאכל אותה בשקט הרי
עודד הנהג   (24.05.11)
כולם יודעים שאין כאן שום חסכון בחשמל שהרי יצטרכו לייצרו בתחנות הפחמיות וכאן בכתבה המצויינת הזו מסתבר שאין שום רבותא במכונית החיגרת הזו. דבר אחד איננו שנוי במחלוקת- אגסי הנו אלוף בשווק
342. על בסיס המחירים האלה אף אחד לא יעבור לרכב חשמלי
חוגי   (24.05.11)

נשלח מהאייפון שלי
343. קיצר, שוב השתמשו בירוק כדי לחפות על שחור
דובב   (24.05.11)
ושוב האזרחים יממנו מתעשר חדש, כולל עלות הקמת תחנת כח חדשה, שתהיה נחוצה בדחיפות להטעין את כל זה.
ומי יממן עלויות הטמנת הסוללות? "משום מה", הפוליטיקאים נמנעים מלדון בזה.
במדינה עם תקשורת שלא רק מפרסמת פמפלטים של חברות ופוליטיקאים, היה תחקיר רציני על השחיתות שמקיפה את כל הפרוייקט הזה. קשה לדמיין כמה שוחד עבר פה מיד ליד, ואפילו התקשורת ששונאת את הממשלה הנוכחית לא זזה. אולי זורם גם לכיוונם כסף???
344. חברה יצאתם מפורפוציה
locoblanco   (24.05.11)
כמו כל דבר חדש במיוחד בנושא הרכב שצריכים גם לבנות תשתיות(תחנות טעינה) שיהיה כדאי לאנשים לקנות את הרכב ולנסוע עמו. חברה אולי המחיר גבוה ברגע זה אבל כמו כל דבר בעסקים עד שהמפעלים לא יהיו בתפוקה מלא ויהיה ביקוש למוצר המחירים לא ירדו . ברגע זה הבן אדם השקיע מיליונים (וככל הנראה מכספינו שהגיעו מקרנות ובנקים)וכן בסופו של יום אגסי איש עסקים ממולח ורוצה וצריך לראות רווחים שיהיה אפשר להשיג עוד מימון כדי להמשיך לפתח תשתיות. אז חברה אולי המחיר יקר ועוד איש עסקים מעוניין לגזור קופון אבל תחשיבו על זה בלעדיו בתחום הזה היה שממה.
345. הפריירים ירוצו ויקנו....ויכנסו למילכוד!!
משה ר ,   ראשל"צ   (24.05.11)

 

 לך תתקשר לתחנות טעינה/ החלפת מצברים כל מאה ק"מ......

346. תעיפו כבר את הג'וק המעצבן הזה מהמסך !
פרסומת מעצבנת ! ,   ב"ש   (24.05.11)

די כבר !!!!! מי המטומטם שחשב שזה יעזור למכירות ?

הפרסומת הכי מעצבנת עלי אדמות .

347. הבו הבו סולם לאגסי, שיירד מהעץ הגבוה שטיפס עליו
לפני שיתרסק לחלוטין   (24.05.11)
אם הוא לא ימצא פתרון אקרובטי לרדת מההצעה הראשונית הבלתי מתקבלת על הדעת, מעטים מאד יקנו את המכונית והשירותים שהוא מציע.
348. אם
גלוי ,   לוד   (24.05.11)
כבר התדרדרתם ל"הרכב החשמלי מכניס לו יותר מאשר מכניס לי" אז כנראה שייבואני הרכב באמת מבינים שאגסי והרכב החשמלי הולכים לאכול אותם חיים.
349. מה קורה לאחר 4 שנות ההתחייבות?
מיקי   (24.05.11)
מישהו יודע?
ממשיכים בתשלום חודשי, או שאפשר לטעון מהחשמל בבית בלי תשלום חודשי יקר?

ומה קורה עם הסוללה שברשות החברה?

לא ברור הנושא, ולא ראיתי שזה פורסם או התייחסות לזה.
350. כל הסיפור מזכיר לי את המערכון "חכם מיימון" של הגשש
כל כך אקטואלי   (24.05.11)

שורה של חכם מיימון:

 

"קח בחזרה 2 לירות כי העסק מעניין, ותוסיף עוד 7 לירות כי העניין מסובך".

 

ככה בדיוק מתנהל עניין הטעינה והתחזוקה של המכונית הירוקה המעניינת והחסכונית הזאת.

351. עם כל הרצון הטוב. זה פשוט לא משתלם
שאול   (24.05.11)
חבילה בסיסית ביותר מ-1000 ש"ח. זה יותר ממה שאני מוציא על הרכב שלי.
בקיצור, לא כדאי.
352. לא מפתיע
מהנדס שעועית   (24.05.11)
כשכל הבאז של בטר-פלייס התחיל זה נשמע מעניין, אבל בשניה שדיברו על תבילת התקשרות - ידעתי שהכל בלוף אחד גדול והתענוג המפוקפק הזה יעלה לנו ביוקר. וראו איזה פלא - מחיר המכונית זהה אם לא גבוה יותר מרכב משפחתי, מחיר הנסועה לק"מ זהה מעשית לזו שברכב בנזין.

השאלה הנשאלת עכשיו היא, איך היינו מסתכלים על המיזם אם ליטר דלק היה עדיין סביב ה- 4.5 ש"ח? והאם זה צירוף מקרים שמחיר הדלק עלה ב- 50% לקראת ההשקה המתוכננת בישראל? ניראה לי שלא.

בנוסף, הוסר הפיקוח על הסולר והמס תקף גם שם כמובן - סולר להזכירכם היסטורית היה זול מבנזין, ומנועי סולר נחשבים בכל העולם חסכוניים ו"ירוקים" יותר. מנוע דיזל מוזרק ומוגדש קטן נפח תמיד ישרוף פחות דלק.

אבל כולם חיים פה בסרט ירוק. מאיפה אתם חושבים שמגיע החשמל של אגסי, משעועית??? תתעוררו כבר! %%^#!@
353. טעינה ביתית היא חובה במדינה -אסור לתת לבטר פלייס מונופול
רק טעינה פרטית   (24.05.11)
הרש המחירים הוא עצום.
אם ב20 אלף קלומטר משלמים 1900 שקל שהם 158 שקל בחודש.
ובטר פלייס גובה יותר מ1000 שקל -אז ממש גונבים אותנו.
יש היום כבר מכוניות בטעינה פרטית שגם זולות מהרנו של אגסי וגם יעלו לנו הרבה הרבה פחות בכל חודש.
חשמלי זה טוב -מונופול והתחיבות לספק אחד זה ממש רע.
354. רק אם איזה אדיוט יקנה אגסי ירוויח
איזאק   (24.05.11)
355. חרם להורדת מחיר!!!
גרשון ,   מרכז   (24.05.11)

חבל שכל דבר טוב במדינה מתחיל מרצון להרווח הרבה ועכשיו ועכשיו.

 

אני רוצה להיות חלק מהמעבר לחשמל כמו רובנו, אך במחירים כאלה פשוט לא משתלם. ברגע זה ערבים קבלו עוד כמה מיליארדים ממחירת נפט.

 

חייבים להחרים עד הורדת מחירים משמעותית.

המשקיעים יחכו קצת, לא יקרה שום דבר עם הכסף יחזור אליהם כמה שנים באיחור.

 

 

356. השקשוקה החשמלית
דדו   (24.05.11)

הם שכחו לומר שגם את החשמל הם מייצרים

ובונים עוד תחנות כח ואז העלות היא יותר נמוכה מהתחשיבים.....

 

357. חבל ממש חבל
מאוכזב ,   מודיעין   (24.05.11)
אגסי מדבר על סיום התלות בנפט הערבי.
חבל שהמחיר לא מבטא את. הכוונה.
אגסי, תשאר עם המכונית.
הפראיירים אולי נמצאים בדנמרק לא כאן
נשלח מהאייפון שלי
358. יש עוד כמה מפעלים שמפתחים רכב חשמלי
shabis   (24.05.11)
לא למהר לחכות למתחרים
ואם הרכב החשמלי יקלט בארץ ובעולם מחירי הדלק ירדו מחירי רכב בנזין ירד
ותהיה תחרות בריאה
359. על הנייר, בפועל או שהם ימכרו בהנחה של 30% או שלא ימכרו
(24.05.11)
360. סוללה במחיר מכונית - לא יתכן כלכלית
מיכה   (24.05.11)

1.מעבר לקומבינה הנבזית של היזם והמדינה, מחירה האסטרונומי של הסוללה ואורך חייה המוגבל, לא יאפשרו לפרויקט היתכנות כלכלית.

2. אם אין רזרבה מספקת של חשמל שידחו את הכנסת הרכב החשמלי למועד אחר.3. יש לאפשר טעינה מהבית (בקצב שתואם את הרשת הביתית), כמו בשאר ארצות

העולם. אפשר לעודד טעינה בלילה ע"י הוזלת החשמל.

4. מאחר והיזם אינו עומד בהבטחתו שהרכב יהיה חסכוני יותר במחירו ובעלויות אחזקתו, יש לבטל מכל וכל את ההבטחות בקשר לבלעדיות הטעינה, שניתנו לו.

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה