כיצד אפשר לייצר שגרה תקינה לצד מגפה? מי האנשים שמנווטים את המדינה בעת משבר בריאותי? איך מצילים חיים ובמקביל עובדים במשמרת של 26 שעות? ואיזה טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך עשויות להפוך אותנו לאנשים בריאים יותר?
3 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
יתראיין בוועידה. שר הבריאות ניצן הורוביץ
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בשנה שבה התמודד העולם עם מגפה נוראית, הבנו את החשיבות של הבריאות האישית שלנו ושל מערכת בריאות חזקה. הבנה זו הובילה את קבוצת "ידיעות אחרונות" ליזום ועידה שתכליתה לצאת לחיים בריאים על כלל היבטיהם: החל במערכת הבריאות וקופות החולים, דרך אפליקציות שיכוונו אותנו לחיים בריאים יותר, בדגש על ספורט ותזונה, וכלה בתרבות ורוח ששומרים על שפיותנו.
בוועידת הבריאות הייחודית, שתתקיים בסימן "יוצאים לחיים בריאים", נדבר על החיים החדשים שלנו ושל העולם.
3 צפייה בגלריה
ירדן הראל  אלכסנדרה לוקש
ירדן הראל  אלכסנדרה לוקש
מנחות הוועידה: ירדן הראל ואלכסנדרה לוקש
( צילום: טל שחר, אבי מועלם)
הוועידה תתקיים ב-26 ביולי בהיכל התרבות בתל אביב. את האירוע ינחו הדוגמנית והשחקנית ירדן הראל ומגישת אולפן ynet אלכסנדרה לוקש. ישתתפו בה שר הבריאות, מנהלי בתי החולים, ראשי קופות החולים ושירותי הבריאות ובכירי עולם הבריאות בישראל.
בין התכנים שיוכלו לראות באי הוועידה: ראיונות עם שר הבריאות החדש ניצן הורוביץ, עם יו"ר ועדת סל התרופות פרופ' שוקי שמר, עם יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופ' ציון חגי, ועם פרופ' אבי ריבקינד מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים - מי שהקים את יחידת הטראומה הראשונה בישראל.
3 צפייה בגלריה
שוקי שמר, ציון חגי, אבי ריבקינד
שוקי שמר, ציון חגי, אבי ריבקינד
פרופ' שוקי שמר, פרופ' ציון חגי ופרופ' אבי ריבקינד
(צילום: טל שחר, עמית שאבי)
בפאנל "על שולחן הניתוחים: האתגרים של מערכת הבריאות" ישתתפו מנהל המרכז הרפואי לגליל פרופ' מסעד ברהום, נציגת הציבור בוועדה לסל התרופות נורית דאבוש, מנכ"לית ההסתדרות הרפואית לאה ופנר, ויו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הבריאות בכנסת ח"כ עידית סילמן.
בפאנל "דור העתיד: הרופאים של המחר – המציאות הקשה של הסטז'רים לרפואה" ישתתפו ד"ר ליאה כהנוב, יו"ר פורום המתמחים, נוירוכירורגיה, הדסה; ד"ר עמרי כהן, יו"ר פורום הסטז'רים, לניאדו; ד"ר קיי אלקרא, מתמחה ברפואה פנימית, הלל יפה; וד"ר פאדי רחאל, נציג הלל יפה בפורום המתמחים.
כן תיערך שורה של הרצאות ובהן זו של פרופ' אמיר עמדי, חוקר מוח, על המוח ככלי ריפוי; עירן טאוס, מנכ"ל קבוצת "נובולוג" העוסקת בשירותי בריאות, ידבר על מתן תמיכה רפואית מבוססת טכנולוגיה ומתן מידע רפואי בזירה הדיגיטלית עבור מטופלים, רופאים ומוסדות רפואיים.