2 צפייה בגלריה
|
|
שלמה ארצי ונועה קולר
(צילום: גבריאל בהרליה, טל שחר )
פתאום עכשיו, פתאום היום: ועידת "האנשים של המדינה" של ידיעות אחרונות ו-ynet תפגיש בשבוע הבא בפעם הראשונה לשיחה משותפת את שלמה ארצי ונועה קולר. הזמר הלאומי, שליט קיסריה הבלתי מעורער – יחד עם האישה שעומדת מאחורי סדרת הטלוויזיה הכי מדוברת בשנה האחרונה, "חזרות".
תהליך היצירה, האמנות מול החיים, הפחדים והתקוות של תקופת הקורונה ושל החיים בכלל - אלו רק חלק מהנושאים שעליהם ידברו ארצי וקולר, בשיחה שתשודר בוועידה שתיערך ביום שני הקרוב, ה-22 בפברואר. השיחה והוועידה כולה יועברו בשידור חי ב-ynet החל מהשעה 10 בבוקר ולאורך כל היום.
לקראת השיחה אמרה נועה קולר: "אני מתרגשת מאוד לדבר עם שלמה. אחד השירים הראשונים ששרתי בגיל ארבע היה 'פתאום כשלא באת', ודודה שלי הייתה נוזפת בי 'תשירי עוגה עוגה!'".
הוועידה תתקיים מהשעה 10:00 עד 17:00 מבנייני האומה בירושלים ומשלל מוקדים ברחבי הארץ, ותביא אל מרכז הבמה את האנשים והנשים שבלטו השנה במיוחד.
ינחו אותה אביב אלוש ונלי תגר, וישתתפו בה בין היתר: נשיא המדינה בשיחה אישית עם דידי הררי על אהבה, אובדן ותקווה; ראשי המפלגות; האנשים שהובילו את המאבק בקורונה, בכירי עולם הספורט שהושבת גם הוא השנה, וגם: יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק (בוז'י) הרצוג, גילה אלמגור, עברי לידר, שלומי קוריאט, משפחת טראסוב שכבשה את היוטיוב, עו"ד רוית דום עיני, מנכ"לית רשת התיכונים של הרב תחומי עמל, דני שביט, מנכ"ל חברת לובינסקי שידבר על העולם המשתנה של תחבורה ורכב, ובעיקר על המעבר למכירה דיגיטלית ולרכב חשמלי.