2 צפייה בגלריה
ועידת הנשים של המדינה
ועידת הנשים של המדינה
דניאל קיציס, לאה לב, ליבי נחימובסקי ואיאת אבו שמיס
(צילום: אביגיל עוזי, אור דנון, חיה דובוב)
הנשים החדשות: מה בין סטאנד-אפ, אינסטגרם, אפייה, שירה, גידול ילדים ואקטיביזם? הפתרונים לארבע הנשים שתיפגשנה לפאנל מיוחד שיעסוק בנשיות החדשה, בהצלחה וביצירה.
ועידת "הנשים של המדינה" של ynet, "ידיעות אחרונות" ו"לאשה", שתתקיים לראשונה ביום האישה הבינלאומי שיחול ב-8 במרץ, תארח פאנל בהשתתפות לאה לב, מבכירות הקומיקאיות, האופה דניאל קיציס שמביאה בשורה חדשה לעולם הקולינריה הישראלי, ליבי נחימובסקי שמוכרת יותר כ"ליבילנד" – יזמית עסקית, משפיענית רשת וגם אם חרדית לשישה ילדים, ואיאת אבו שמיס – משוררת ואקטיביסטית יפואית.
"הנשיות החדשה מבחינתי היא להיות מיעוט רועש בתחום גברי", אומרת לאה לב, "אני נותנת אלטרנטיבה לקהל עם בדיחות שלא מעליבות את אשתי, כי אין לי".
בוועידה, שאותה תנחה הזמרת ואשת התקשורת ירדנה ארזי, ישתתפו נשים מובילות מתחומים שונים ובהן יפה בן דויד מזכ"לית הסתדרות המורים, איריס בר מנכ"לית חברת לאונרדו, ג'וליה זהאר מנכ"לית טחינה אל ארז, הילה קניסטר בר-דוד מנכ"לית חברת שחר און, עו"ד לאה ופנר מנכ"לית ההסתדרות הרפואית בישראל, ועו"ד רוית דום-עיני מנכ"לית רשת התיכונים של הרב־תחומי עמל.
עוד ייפגשו בוועידה הרגולטוריות הבכירות של ישראל המתכננות את עתיד המדינה, כל אחת בתחומה: ד"ר איריס נחמיה ראש מינהלת התעסוקה וההכשרות המקצועיות באוצר, דלית זילבר מנכ"לית מינהל התכנון, ענת גואטה יו"ר הרשות לניירות ערך, ושי לי שפיגלמן מנכ"לית משרד המדע.