בשיתוף עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון
כשאייל חובב (‭62‬) מראשון-לציון החליט לפני חצי שנה שהוא מעוניין להתנדב ולתרום מעצמו למען הקהילה, הוא לא ידע עד כמה ההתנדבות הזו תגרום לו לאושר ולסיפוק.
חובב שימש בעבר מנכ"ל של מספר חברות משפחתיות-בינלאומיות מעולמות החקלאות, תעשיית המזון והאנרגיה. לפני עשור הגשים חלום לעסוק במדעי ההתנהגות – והתמקד באימון אישי ועסקי. לאחר שהגשים את עצמו החליט שהגיע הזמן לתרום לקהילה: “תמיד חשבתי שנתינה היא אחד הדברים שמעניקים לנו אושר בחיים”.
1 צפייה בגלריה
אייל חובב
אייל חובב
אייל חובב
(צילום: יואל עופר)

חובב השתלב, כמתנדב, במרכז יום לקשיש בראשון-לציון. "אני מעביר לקשישים הרצאות, אחת מהן מחברת אותם לעולם הטכנולוגי של נכדיהם וניניהם. הרצאה נוספת היא על אהבה בגיל השלישי ויש עוד אחת שעוסקת במשמעות החיים בגיל השלישי”.
האם ניתן ליישם את השיעורים? חובב מספר: "אחת הקשישות התחברה בעקבות ההרצאה שלי לנין שלה בפן הטכנולוגי ולמדה ממנו על הטיקטוק, ואני מעריך שזו לא הדוגמה היחידה". הוא מסביר לקשישים כי אהבה לא חייבת להיות רומנטית ופיזית בגיל הזה, “אלא אהבה במובן של נתינה אחד לשני”. העיסוק הזה מציף אותו באושר: "כיף לעשות טוב לאנשים אחרים”.
יום מעשים טובים חוזר ב-29 במרס, עם כל הדרכים לעשות טוב וגם השנה יתקיים בסימן FAMING# ממשיכים להאיר את הטוב, כשהמטרה היא לשמש "קונטרה" לתופעת השיימינג שהפכה שכיחה ברשתות החברתיות. היכנסו לאתר יום מעשים טובים, הצטרפו לאתגר ה-FAMING# תנו במה לסיפורים טובים ויחד נמשיך לשנות את השיח. הפרויקט מנוהל ע"י עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון המציעה התנדבות בהתאמה אישית כל השנה
הכתבה פורסמה ב"ידיעות אחרונות"
בשיתוף עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון