הכירו את ברק זמלר
ברק זמלר, בן 25 מרמת־גן, הקים לפני כשנה את חברת Ultraise, שמסייעת לעסקים לגדול במספר הלקוחות ובמחזור המכירות בעזרת פרסום אפקטיבי בדיגיטל. הוא מגדיר את עצמו כמומחה לשיווק וכאיש מכירות מוסמך, בעל ניסיון. "העסק מציע ניהול קמפיינים ממומנים, ניהול ואופטימיזציה בפלטפורמות הגדולות, בניית אתרים, הקמה של אוטומציות שיווקיות עם כלים מתקדמים, ייעוץ שיווקי ובניית תוכנית אסטרטגיה שיווקית עבור עסק חדש או קיים", אומר זמלר. בנוסף, הוא כותב תכנים מקצועיים בלינקדאין.
ב־7 באוקטובר גויס זמלר, רס"ל במיל', שמשרת בחטיבה 646, פלת"צ 6646, אוגדה 99. "במשך כמה ימים שהינו בהגנה על היישובים בעוטף, ולאחר כחודש אימונים בצאלים נכנסה הפלוגה שלי לצפון רצועת עזה. לאחר מכן חברנו לאוגדת איו"ש לשבוע של משימות במחנות פליטים. כעבור כחודשיים הוחלט לשחרר את האוגדה, אבל 24 שעות לאחר מכן האוגדה הוקפצה שוב, ונכנסנו למרכז הרצועה לכחודש וחצי נוספים. הצוות שלי עבר אירוע קשה, וחבר טוב שלי נפצע קשה ואיבד הכרה מול עיניי. הוא עדיין מונשם בבית חולים. עוד חבר נפצע בינוני. לאחר מכן שירתנו במרחב חאן־יונס.
2 צפייה בגלריה
ברק זמלר
ברק זמלר
ברק זמלר על מדים. "הצוות שלי עבר אירוע קשה"
2 צפייה בגלריה
ברק זמלר
ברק זמלר
ובאזרחות. "אחזור לעסק בכל הכוח"
"בכל התקופה ברצועה היינו ללא טלפונים, ולכן הזמינות שלי ללקוחות הייתה אפסית. בימים הספורים שהייתי בבית, לא הייתי פנוי מנטלית להתעסקות עם לקוחות. הרגשתי שאני צריך את הזמן הזה כדי לנוח ולעבד את מה שאני עובר. בימים אלו אנחנו משתחררים, לאחר שזכינו בתואר 'חטיבת המילואים שלחמה הכי הרבה זמן בחרבות ברזל'".
לדבריו, העסק שלו קרס מאז פרוץ המלחמה. "לקוחות רבים עזבו או ביטלו את הפרויקטים שלהם. העסק ממש נעלם מהמדפים, ומחזור המכירות ירד לאפס. אמנם, יש לקוחות שמחכים שאחזור, אבל הם מעטים. אני שומר על אופטימיות. אחזור לעסק בכל הכוח ואני מאמין שאצליח לשקם אותו. אעזור לכמה שיותר עסקים להשיג לקוחות ולמקסם את הביצועים שלהם".
טלפון: 054-9792814
לינקדאין: barakzamler
פייסבוק: UltraiseEN