הכירו את גוני ביתן
גוני ביתן מיקנעם הוא רק בן 22 וכבר איש עסקים ויזם. כמה חודשים לפני פרוץ המלחמה פתח את "צ'אפלין בר", עמדות בר נודדות בכל הארץ. ביתן הוא הבעלים, וחברו הטוב לסיירת הצנחנים, מור בורשטיין, שותף באחוזים ספורים. "Chaplin נולד מתוך אהבה ותשוקה לתחום האירועים", הוא אומר.
ב־7 באוקטובר גויס ביתן, רס"ל במיל’, כשכבר היו ברשותו הזמנות לאירועים קדימה, כולל לקיץ. "מור ואני גויסנו, הוא לצפון ואני לדרום, ולאחר זמן עברנו ליו"ש. הכול בוטל: ספקים, סחורות שקנינו, כל מה שהשקענו בעסק - ומדובר בכסף גדול - הלך”.
2 צפייה בגלריה
גוני ביתן
גוני ביתן
גוני ביתן על מדים. "נלחמתי ואלחם על המדינה שלנו"
2 צפייה בגלריה
גוני ביתן
גוני ביתן
"צ'אפלין בר". "חשוב לנו לשקם את העסק"
לאחרונה השתחרר בורשטיין, וביתן עומד להשתחרר בקרוב. בינתיים, גם כשהוא עדיין במילואים, בשעות המעטות שיש לו הוא סוגר אירועים קדימה ונותן הצעות מחיר. עכשיו הם מחכים להזמנות חדשות. "אנחנו מחפשים אנשי משאבי אנוש בחברות ואנשים פרטיים. כל אירוע מקבל מעטפת משלו, כשאנחנו שמים דגש גדול על איכות המוצרים, החל ממותגי האלכוהול האיכותיים ביותר ועד פירות וגידולים שנבחרו בקפידה. אנחנו מציעים כמה סוגים של עמדות בר, למשל העמדה הקלאסית, המודרנית והפרימיום", הוא מסביר ומוסיף: "נלחמתי ואלחם על המדינה שלנו, ובתוך זה אני חושב על היום שאחרי. חשוב לנו לשקם את העסק, לשמח אנשים ולצאת מכל אירוע מסופקים".
טלפון: 052-2413227
אינסטגרם: chaplin1bar