עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? מטרת עמותת חל"ק היא לעזור בחינוך להתנדבות ותרגול אמפתיה מגיל צעיר, בתקווה לשנות את העולם ולהפוך את הדור הבא לאמפתי יותר. איפה? מבית המתנדב בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בכל הגילאים לסיוע במציאת גרפיקה ואיור לספרים אינטראקטיביים עבור ילדים לקויי ראיה. ההתנדבות כוללת חיפוש תמונות במאגר ייעודי עבור סיפורים שנכתבים לילדים עם עיוורון על ידי ילדים אחרים. הייחודיות בתמונות המופיעות בספרים אלו הינה קונטרס בצבע, תמונות ללא פרטים קטנים וכו', לכן חשוב כל-כך החיפוש המדוקדק. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? למיכל במייל: michal.benshabtay@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? "הבית באור עקיבא" הוא מקום מגוריהם של כ-30 דיירים בטווח הגילאים 15-30 המחולקים לשלושה בתים. איפה? אור עקיבא. מה מחפשים? פרטיים, משפחות וקבוצות מתנדבים שיעבירו פעילות עבור דיירים עם צרכים מיוחדים בתחומים שונים, כגון: ספורט, בישול, יצירה, ריקוד, פעילות בחוץ ועוד. מתי? ימי א'-ה', בשעות אחה"צ. באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? למיטל במייל: meital.jacob@gmail.com.

התנדבות באזור השרון:

מי? למרכז העצמה 'דרך הגלים נערות' מגיעות נערות בגילאי 13-15 לפעילות משלימה אחר הצהריים, קבלת ארוחת צהריים, סיוע בלימודים ויציאה לפעילויות מחזקות. איפה? הרצליה. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18+ שיעזרו לבנות ללמוד למבחנים, להגיש עבודות, לעשות שיעורי בית, ולהוות עבורן דמות מבוגר משמעותית. מתי? ימי א'-ד', בין השעות 14:00-16:00. למי לפנות? לעדי במייל: merkaznearot@rashi.org.il.
מי? עמותת קלי"ק חלוצה בארץ בתחום הגיל השלישי ביישום מודלים ליזמות חברתית. איפה? הוד השרון. מה מחפשים? מתנדבים לקיום פעילויות מגוונות לקשישים במועדוניות שמפעילה העמותה. ההתנדבות כוללת הגעה לאחת המועדוניות והעברת הרצאה או הפעלה בתחומים שונים, לדוגמה: שיעור ספורט, חוג דרמה, ריקודי עם, פעילויות מיוחדות בחגים וכד'. מתי? ימי א'-ד', בשעות הבוקר. למי לפנות? לליאת במייל: click10ngo@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת "ווייב אביליטי" הוקמה במטרה להעצים ולאפשר שילוב חברתי של אנשים עם מוגבלות בחברה באמצעות הים וספורט גלישת הגלים. איפה? מבית המתנדב, המתגורר באזור המרכז (משרדי העמותה נמצאים בתל אביב) מה מחפשים? מתנדבים לריכוז, גיוס, קליטה וניהול שוטף של מתנדבי העמותה. ההתנדבות כוללת גיוס מתנדבים דרך המדיות השונות, קליטה ושחרור של מתנדבי העמותה, מיון המתנדבים לפעילויות השונות, השתתפות בהכשרות למתנדבים של העמותה, ארגון אירועים עבור מתנדבי העמותה ומתן מענה שוטף. ההתנדבות מתקיימת מהבית עם מפגשים תקופתיים עם מנכ"ל העמותה, אחת לשבועיים. רכזי המתנדבים בעמותה יהיו בתקשורת קבועה עם המתנדבים וייקחו חלק מדי פעם בפעילויות העמותה בשטח ובאירועים עבור קהילת העמותה. מתי? בימים ושעות משתנים. למי לפנות? לענבל במייל: inbalreich@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? הוסטל בית הקשת הוא הוסטל לדיירים מתמודדי נפש בגילאי 30-70 ומונה כ-8 בתים. איפה? באר-שבע. מה מחפשים? מתנדבים אחרי צבא/שירות לאומי עבור חונכות וליווי אישי לבוגרים מתמודדי נפש. המתנדבים יגיעו להוסטל ויצרו קשר אישי עם אחד המתמודדים דרך שיחה, משחק ותחומי עניין משותפים. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 08:00-19:00. בהתחייבות לחצי שנה. למי לפנות? לאפרת במייל: hetz.efrathd@gmail.com.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.
  • עמותות המעוניינות להשתתף ביום מעשים טובים שיתקיים ב-14 במרץ, ולקבל מתנדבים לפרוייקט, מוזמנות להירשם כאן.