עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? מטב הינה עמותה אשר מתמחה במתן ופיתוח שירותים לקשישים ושירותים בתחום הרווחה. למטב 40 סניפים ברחבי הארץ. העמותה פועלת מתוך אמונה בזכות האדם לבחור לחיות בביתו ובקהילה בכבוד ובאיכות חיים.
איפה? בכל הארץ.
מה מחפשים? מתנדבים לחונכות וליווי אישי/ביקורי בית לניצולי שואה. ההתנדבות כוללת: הגעת המתנדב לבית הניצול, יצירת קשר אישי, הפגת בדידותו של הניצול, ועוד.
מתי? ההתנדבות מתקיימת בימים א'-ש', בין השעות 9:00-18:00, אחת לשבוע למשך כשעתיים. ההתחייבות לפרויקט הינה למשך שנה.
למי לפנות? למיכל: michale@matav.org.il
4 צפייה בגלריה
לשימוש מעורבות
לשימוש מעורבות
(צילום: shutterstock)

התנדבות באזור הצפון:

מי? יער יקנעם הוא חלק בלתי נפרד מהמרקם של העיר, הוא עוטף את האזור הבנוי כולו ומעניק לעיר מעטפת ירוקה. היער הקהילתי של יקנעם מהווה מקום מפגש, הזדמנות לפעילות קהילתית ומשפחתית ומזמן את תושבי העיר לבלות זמן בטבע.
איפה? יקנעם.
מה מחפשים? מתנדבים לניקיון היער. ההתנדבות כוללת הגעה ליער, הצטרפות לשאר המתנדבים וסיוע בניקיון הפסולת שהשאירו מטיילים.
מתי? ההתנדבות מתקיימת בימים ושעות גמישים ומשתנים. ההתנדבות הינה חד-פעמית.
למי לפנות? לרינה: gorra@walla.co.il
4 צפייה בגלריה
לשימוש מעורבות
לשימוש מעורבות
(צילום: shutterstock)

התנדבות באזור השרון:

מי? הבית של ורה – מחלקה סיעודית בכפר סבא שוכן במרכז ורה סלומונס בכפר סבא. הבית של ורה הוא בית חם לבני הגיל השלישי הסיעודיים, המעניק להם עזרה סיעודית צמודה בביצוע פעולות יומיומיות, טיפול והשגחה רפואית, שירותים נרחבים ופעילויות פנאי וחברה לשמירה על החיוניות, איכות החיים ושמחת החיים.
איפה? כפר סבא.
מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 22+ בעלי תו ירוק למשחק עם הקשישים הסיעודיים והצלולים. ההתנדבות כוללת הגעה לבית האבות, ישיבה עם הקשישים והעברת זמנם בנעימים ע"י משחק משחקים שונים.
מתי? ההתנדבות מתקיימת בימים א'-ה', בין השעות 16:00-18:00. ניתן להתנדב באופן חד פעמי או ממושך.
למי לפנות? ליטל: veraks2010@gmail.com

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת "המטבח של נטלי" דואגת לארוחה חמה לקשישים, עריריים, חולים אונקולוגיים, פגועי נפש, חיילים בודדים ומשפחות שידם אינה משגת. לעמותה דרושים מתנדבים לבישול ארוחות חמות למען אוכלוסיות שונות בקהילה. ההתנדבות כוללת הגעה למטבח העמותה וסיוע בהכנה ובבישול הארוחות.
איפה? פתח תקווה.
מה מחפשים? מתנדבים לבישול ארוחות חמות למען אוכלוסיות שונות בקהילה. ההתנדבות כוללת הגעה למטבח העמותה וסיוע בהכנה ובבישול הארוחות. המתנדבים במטבח נדרשים לבצע את כל עבודות הניקיון (שטיפת כלים, ניקיון מקררים ומקפיאים, שטיפת רצפה וכו'), הכנות המוצרים לבישול (שטיפה, קילוף וחיתוך), סידור מדפי המוצרים (מוצרים יבשים וקופסאות אריזה), הכנת מארזים לחלוקה וחלוקת המארזים לנזקקים.
מתי? ההתנדבות מתקיימת בימים ושעות גמישים, בתיאום מראש. לא נדרשת התחייבות לפרויקט.
למי לפנות? לנטלי: natalieskitchen3@gmail.com
4 צפייה בגלריה
לשימוש מעורבות
לשימוש מעורבות
(צילום: shutterstock)

התנדבות באזור ירושלים:

מי? "חוות אמיר" הינה מרכז לרכיבה טיפולית, המסייעת לשיקום ילדים ובני נוער הסובלים מהפרעות התנהגותיות, מוגבלויות ופיגור שכלי ברמות שונות.
איפה? ירושלים.
מה מחפשים? מתנדבים מגיל 14 ומעלה לליווי וסיוע לילדים ונוער ברכיבה טיפולית. ההתנדבות כוללת הצטרפות למדריך המקצועי, מתן יחס אישי למטופל/ת וסיוע בפעילויות פיזיות, ממש כמו מדריכים לכל דבר. ההתנדבות מתקיימת באופן פרטני או קבוצתי. אין צורך בניסיון קודם.
מתי? ההתנדבות מתקיימת אחת לשבוע, בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי, בין השעות 16:00-20:00, ביום רביעי, בין השעות 9:00-20:00 וביום שישי עד שעה לפני כניסת שבת. ההתחייבות לפרויקט הינה לשלושה חודשים.
למי לפנות? לרוני: ronimimramr@walla.com

התנדבות באזור הדרום:

מי? חברת שלו היא חברה המספקת מגוון של שירותי שיקום וטיפול ברחבי הארץ הכוללים מסגרות דיור, פתרונות תעסוקה, שירותי חונכות, הדרכה להורים המתמודדים עם מוגבלות, שירותי טיפול ושיקום במשברי חיים ועוד. החברה מפעילה כמה הוסטלים, ביניהם הוסטל "בית פישמן", הוסטל המהווה מסגרת חוץ ביתית לנערים עם צרכים מיוחדים.
איפה? באר שבע.
מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלה לילדים בגילאי 5-18. ההתנדבות כוללת הגעה להוסטל והעברת הפעלה בנושאים שונים, כגון ספורט, יוגה, אומנות, יצירה, ליווי בטיולים, קרמיקה, בעלי חיים ועוד.
מתי? ההתנדבות מתקיימת בימי א'-ה', בין השעות 17:00-20:00 ובסופי שבוע בשעות גמישות. ניתן להתנדב באופן חד-פעמי או קבוע.
למי לפנות? לתמר: tamia@slavpro.co.il
4 צפייה בגלריה
לשימוש מעורבות
לשימוש מעורבות
(צילום: shutterstock)
לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה