עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.
התנדבות בכל הארץ: מי? "תעשיידע" – תעשייה למען חינוך מתקדם, עמותה חינוכית הפועלת במטרה להוות גשר בין התעשייה הישראלית לבין מערכת החינוך ופועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה, רשויות מקומיות ובתי ספר. איפה? מגוון בתי ספר הפזורים בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאות העשרה במגוון תחומים הקשורים לתחומי ההייטק, סטארטאפים, יזמות ומחשבים בבתי ספר תיכונים. ההתנדבות כוללת הגעה לאחד התיכונים, העברת הרצאות העשרה במגוון תחומים אלו, כגון: מחשבים, יזמות, אלקטרוניקה, ניהול, דאטה ונתונים, בעיקר למגמות של הנדסת מחשבים ומדעי המחשב. מתי? ימי א'-ו', בין השעות 8:00-16:00, להרצאה של שעה עד שעה וחצי. באופן חד פעמי או קבוע. למי לפנות? לדור במייל: dorp@think.org.il.
מי? עמותת "נוער מוסיקלי" מפעילה מגוון פרויקטים בתחומי המוסיקה. איפה? מבית המתנדב בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים השולטים ברמת שפת אם בשפה הערבית לתרגום וכתיבת מסמכים. ההתנדבות כוללת כתיבה וניסוח של מכתבים, תיאום הופעות של נגני העמותה בעולם, הפצת התזמורת בחו"ל, פנייה לגופים ציבוריים ועוד. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לאביטל במייל: aviyouth@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? "מזון לחיים" - עמותה הפועלת למען משפחות נזקקות. איפה? חיפה. מה מחפשים? יחידים, משפחות וקבוצות מתנדבים שיגיעו ויסייעו באריזת סלי מזון הנשלחים למשפחות נזקקות. המתנדבים יגיעו למרכז העמותה, יסייעו באריזת מזון יבש ויכינו את החבילות לקראת החלוקה. מתי? ימים משתנים, בין השעות 10:00-13:00 או 16:00-18:30, בתיאום מראש. למי לפנות? לשלומית במייל: mazon.shlomit@gmail.com.

התנדבות באזור השרון:

מי? "הוסטל הארז" - המהווה בית ל30 מתמודדי נפש הזקוקים למסגרת מכילה ולהשגחה של 24 שעות ביממה. איפה? נתניה. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 15+ להעברת הפעלות ספורטיביות, קידום בריאות ופעילויות פנאי שונות לדיירים. ההתנדבות כוללת הגעה למקום וקיום פעילות משותפת עם הדיירים סביב נושאים כמו ספורט, פנאי, עבודה בגינת ירק, מוסיקה, בישול בריא ועוד. בנוסף, ניתן לצאת לבילוי משותף מחוץ להוסטל כמו יציאה לבית קפה, קולנוע, פארק וכו'. כל זאת תוך כדי סיוע לצוות המקום בארגון אירועי מסיבות, ארגון ימי כיף משותפים עם מתנדבים, ליווי בשיחה אישית עם דיירים ועוד. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? למיכל במייל: michal@rammot.co.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? "אנוש", העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מספקת שירותי שיקום לאנשים המתמודדים עם מגבלה פסיכיאטרית במעל ל-70 סניפים בארץ. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים לשיפוץ ותחזוקה למען נפגעי נפש. ההתנדבות כוללת הגעה להוסטל או לדירות המוגנות של העמותה וסיוע בתחזוקה, בשיפוץ ובאינסטלציה. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? לבן במייל: tel-aviv@enosh.org.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת "רוח דרומית" המפעילה מרכז לרפואה משלימה בנגב למתמודדים עם מחלת הסרטן, מתוך אמונה כי טיפולים אלו מסייעים לגוף ולנפש, מפחיתים את הלחץ הנפשי שבו נתונים החולים ובכך משפרים את סיכוייהם להחלים. איפה? באר-שבע. מה מחפשים? מתנדבים מטפלים בעלי מקצוע מתחום הרפואה המשלימה: מדקרים, רפלקסולוגים, מרפאים בעיסוק וכדומה, להענקת טיפולים לחולי סרטן המטופלים בבית החולים סורוקה. מתי? בימי א'-ה', בין השעות 9:00-19:00 לזמן הטיפול. למי לפנות? לעינת במייל: office@ruachdromit.org.il.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.
  • עמותות המעוניינות להשתתף ביום מעשים טובים שיתקיים ב-14 במרץ, ולקבל מתנדבים לפרוייקט, מוזמנות להירשם כאן.