עמותת "חיוך של ילד" ערכה ביום ראשון אירוע סיום קיץ לילדי העמותה חולי הסרטן, בהפקה משותפת עם הזמר עומר אדם המלווה את העמותה.
הופעה עמותת חיוך של ילד עומר אדם
1 צפייה בגלריה
עומר אדם עמותת חיוך של ילד
עומר אדם עמותת חיוך של ילד
עומר אדם וילדי עמותת "חיוך של ילד"
(צילום: נעם )
אורחי האירוע שנערך באולמי גבריאל בנס ציונה היו משפחות ילדי "חיוך של ילד", ילדי סי.פי מכל הארץ ומבוגרים מארגון אקים המלווה מבוגרים עם מוגבלות שכלית.
הילדים נהנו מהפנינג עם אטרקציות כמו שזירת פרחים, מתנפחים, צמות וציורי "פול מון". בהמשך הופיעו הזמרים גל אדם, אושר כהן ועומר אדם (בהתנדבות מלאה). את האירוע הנחה צמד הקומיקאים אופק וניר.
במהלך ההופעות עלו הילדים לבמה ורקדו ושרו עם הזמרים, שיחד עם נגניהם נרתמו לחגיגה.
רגע השיא של הערב התרחש כאשר עומר אדם שר את שירו "מודה אני" יחד עם הילד ליאור, מחניכי העמותה אשר מאושפז כבר שלושה חודשים ובשבועיים האחרונים היה שקוע במיטתו עם כאבים חזקים מאוד. עומר מלווה את ליאור באופן צמוד כבר כמעט חצי שנה ומבקר אותו בקביעות באשפוזים.
עמותת ״חיוך של ילד״ הוקמה על ידי שלושה בני נוער וכל הפעילות בה נעשית בהתנדבות. העמותה שמה לה למטרה ללוות ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם באתגרים הרבים.
נעם ניזרי סיפר על ההתרגשות וההכנות לאירוע: "אני מודה לקדוש ברוך הוא שזיכה אותנו לפעול יום יום למען המשפחות והילדים. הקרדיט לאירוע אינו שלי מכיוון שזכינו לעשות את כל הדברים כקבוצה גדולה של מתנדבים בני נוער שפועלים ומקריבים את מרב זמנם".
העמותה מודה לכלל האנשים שנרתמו להצלחת האירוע ובראשם לאולמי גבריאל תרבות ואירוח שפתחו את לבם בצורה מעוררת השראה ונתנו מעצמם את כל המשאבים להצלחת האירוע.