עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.
התנדבות בכל הארץ:
מי? ארגון פעמונים שואף למציאות שבה משפחות בישראל מנהלות חיים כלכליים, מאוזנים ואחראיים בדרך ישרה – מציאות שתסייע בבניית חוסן כלכלי-חברתי. איפה? כל הארץ, מבית המתנדב. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 40+ לריכוז וסיוע אדמיניסטרטיבי, הקלדת נתונים, הנפקת דוחות אקסל, תיאום פגישות ושמירה על קשר עם צוות המתנדבים למען העמותה. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לגליה במייל: volunteer@paamonim.org.
מי? תו המשווה נוסדה מתוך שאיפה להפוך תרבות ומוזיקה לנגישים יותר עבור ילדים ומבוגרים, במיוחד אלו החיים עם מוגבלויות - ובמקביל לפעול להעלאת המודעות לקבלת השונה בחברה הישראלית. איפה? מגני תקשורת ועד היכלי תרבות בכל רחבי הארץ מה מחפשים? מתנדבים לסיוע במגוון תחומים למען העמותה. ההתנדבות כוללת מתן סיוע כללי באמצעות איסוף האמן מביתו, הסעה למקום המופע , תיווך מול אנשים במקום, מתן מענה לצרכים של האמן מבחינה בימתית (שתיה, תקשורת עם האנשים במקום, וכדומה), יצירת קשר עם המארגנים וייצוג העמותה לקידום שיתופי פעולה עתידיים. מתי? ימים משתנים, בין השעות 10:00-13:00 או 17:30-21:00. נדרשת התחייבות לפרויקט לחצי שנה לפחות. למי לפנות? לרינת במייל: info@equinote.org.il.
התנדבות באזור הצפון:
מי? תכנית עמיתים המציעה מערך חברתי שיקומי בקהילה ומיועדת לבני 12-18 המתמודדים עם קשיים נפשיים. איפה? כרמיאל מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18-35 לקידום השתלבותם בקהילה של מתבגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים. ההתנדבות כוללת יצירת קשר אישי וחברתי, סיוע בהשתלבות בקהילה, עבודה על מיומנויות חברתיות, להוות דמות בוגרת משמעותית, מתן תשומת לב ואוזן קשבת. מתי? ימי א'-ה' בשעות אחה"צ, אחת לשבוע ובתיאום מראש. ההתחייבות לפרויקט היא שנתית. למי לפנות? לצבי במייל: zviamitim@gmail.com.
התנדבות באזור השרון:
מי? מטב - עמותה המתמחה במתן ופיתוח שירותים לקשישים ושירותים בתחום הרווחה. העמותה מפעילה את מרכז יום לקשיש "גפן", מרכז יום מטופח ונעים ביישוב קהילתי בשרון. איפה? מושב חרוצים, בסמוך לרעננה מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאות, חוגים וסדנאות לגיל השלישי. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז היום והעברת פעילות, סדנא או הרצאה בתחום הידע של המתנדב.ת. מתי? ימי א'-ה', בשעות הבוקר. באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? ללוטם במייל: lotemb@matav.org.il .
התנדבות באזור המרכז:
מי? עמותת "ניצב רפאל" הינה עמותה תמיכה בנזקקים. איפה? מושב חמד מה מחפשים? מתנדבים פרטיים, קבוצות ומשפחות שיגיעו למרכז העמותה ויסייעו באריזת המזון למשפחות נזקקות. מתי? ימי רביעי, בין השעות 17:00-19:00. באופן חד פעמי או מתמשך. למי לפנות? לאילנה במייל: ilanaggg@gmail.com.
התנדבות באזור הדרום:
מי? תוכנית גמל"א - תכנית ארצית של חונכות ע"י מתנדבים למען ילדים ונוער בגילאי גן-י"ב. איפה? גן יבנה מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית ולימודית. ההתנדבות כוללת הגעה לאחד מבתי הספר בעיר וחונכות אחד הילדים באמצעות יצירת קשר אישי, מתן אוזן קשבת, סיוע בשיעורי בית ולמידה למבחנים. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לשרה במייל: sem62@bezeqint.net.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.