עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? רשת בתי הנוער "קדימה" הינה רשת ארצית לחינוך ולקידום ילדים ונוער מכיתה א' ועד כתה י"ב, הנמצאים בפריפריות הגיאו-חברתיות בישראל. איפה? בסניפי העמותה, בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים אשר יכולים להגיע ולתגבר את שעות הלמידה בבתי הנוער. התגבור יכול להיות קבוצתי/פרטני וכולל עזרה בשיעורי בית, למידה חווייתית והעשרה. מתי? בימים א'-ה', לרוב בין השעות 15:00-17:00. ישנם בתי נוער עם מועדוני למידה המתקיימים בשעות הערב, 19:00-21:00. למי לפנות? לשיר במייל: hitnadvut@lasova.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת לב ח"ש פועלת למען נזקקים. איפה? בבית החולים רמב"ם או במשרדי העמותה בחיפה. מה מחפשים? מתנדבים לריכוז הפרויקטים השונים אשר מפעילה העמותה. ההתנדבות כוללת מעקב אחר פעילויות העמותה, גיוס מתנדבים, קשר עם תורמים, ליווי מתנדבים, ועוד. מתי? ימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, לכארבע שעות שבועיות. למי לפנות? להדס במייל: nisharimb@levchash.co.il.

התנדבות באזור השרון:

מי? הבית של ורה הוא בית לבני הגיל השלישי הסיעודיים, המעניק להם עזרה סיעודית צמודה בביצוע פעולות יומיומיות. איפה? כפר סבא. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 16+ בעלי תו ירוק להגעה לבית האבות, ישיבה עם הקשישים והעברת זמנם בנעימים ע"י משחק משחקים שונים. מתי? ימים א'-ה', בין השעות 16:00-18:00. למי לפנות? לליטל במייל: veraks2010@gmail.com.
מי? עמותת "הרצליה ונתניה אוהבות חיות" פועלת למען בעלי חיים נטושים בהסגרים העירוניים. איפה? הרצליה ונתניה. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רכב לסיוע בהסעות כלבי הכלבייה, או העברת ציוד ותרומות. מתי? שעות וימים משתנים על פי הצורך ובתיאום מול רכזת הפעילות של העמותה. למי לפנות? למיקה במייל: herzelialovesanimalsngo@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת "חסדי נעמי" מסייעת למשפחות נזקקות באופן קבוע. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? קבוצות מתנדבים של חמישה אנשים ומעלה, שיגיעו למרכז האריזה בדרום תל אביב ויסייעו באריזת חבילות מזון וירקות עבור נזקקים. מתי? ימים א'-ה', בין השעות 10:00-16:00. למי לפנות? ליעל במייל: yael1.chasdei.naomi@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? מרכז יום לנוער בסיכון 'מיתר' מיועד לבני נוער המנותקים או בסכנת נשירה מיידית ממסגרות חינוכיות. איפה? אשקלון. מה מחפשים? מתנדבים לליווי וסיוע לבני הנוער בבית המלאכה בו הם עובדים. ההתנדבות כוללת עזרה בייצור ואריזת הנרות, ליווי וחונכות של הנערים בזמן העבודה וכו'. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 09:00-12:00, או 16:00-19:00. למי לפנות? לחנית במייל: cohenhanit4@gmail.com.
להתנדבויות נוספות היכנסו לאתר רוח טובה.