כמו רבים אחרים, גם גל בורשטיין, סטודנטית לעיצוב בת 25 מירושלים, חיפשה איך היא יכולה לתרום ולסייע ולגלות אזרחות טובה בימים הקשים האלה. אחרי מחשבות, יזמה את הפרויקט "אלבום אור", שתכליתו הפקה של אלבומי הנצחה מודפסים ומכובדים לזכרם של הנרצחים במתקפת הטרור ביישובי העוטף למען בני משפחותיהם.
2 צפייה בגלריה
עמודים מתוך האלבום להנצחת האחיות תאיר והודיה דוד
עמודים מתוך האלבום להנצחת האחיות תאיר והודיה דוד
האלבום הראשון שעוצב ונמסר למשפחת דוד מנציח את האחיות תאיר והודיה
( פיקאבוק)
2 צפייה בגלריה
אלבומים מודפסים לזכר נרצחי מתקפת הטרור - יוזמה אזרחית
אלבומים מודפסים לזכר נרצחי מתקפת הטרור - יוזמה אזרחית
כפולות עמודים מתוך האלבום להנצחת האחיות תאיר והודיה דוד
(פיקאבוק)

עמודים פנימיים באלבום להנצחת האחיות תאיר והודיה דודשער אלבום ההנצחה שעיצבה משפחת האחיות דוד פרטי
גל בורשטיין מירושלים, יוזמת מבצע אלבום האורגל בורשטיין מירושלים, יזמת פרויקט אלבום האורפרטי
בורשטיין רתמה ליוזמה את חברת פיקאבוק, שמדפיסה אלבומי תמונות מהודרים בכריכה קשה, וכ-60 מעצבים וסטודנטים לעיצוב מכל הארץ נענו לקריאה שלה להתגייס למשימה, ולעצב את האלבומים, הטקסטים והתמונות, למען המשפחות. גל משדכת לכל משפחה מעצבת או מעצב מתנדבים, והם משוחחים עם בני המשפחה, לומדים להכיר את דמותם של הנרצחים, אוספים תמונות מתקופות שונות בחייהם ומאתרים אלמנטים גראפיים שמאפיינים אותם.
כל משפחה מאשרת את האלבום שהכינו המעצבים, וחברת פיקאבוק מדפיסה מכל אלבום שני עותקים ומשגרת אותם לבית המשפחה ללא עלות. גם חברים או בני זוג יכולים להפיק בדרך זו אלבום הנצחה, שיודפס אף הוא בשני עותקים ויישלח ללא עלות.
93 משפחות הצטרפו עד כה ליוזמה, 86 אלבומים מצויים בשלבים שונים של איסוף תכנים והפקה, ושבעה אלבומים כבר בשלב ההדפסה והמשלוח למשפחות. האלבום הראשון, שמנציח את דמותן של האחיות תאיר והודיה דוד, נמסר לידי המשפחה.
מעצבים ועורכים המעוניינים להשתתף ביוזמה ולהכין למען המשפחות השכולות אלבומים מוזמנים להירשם כאן.