עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? שער שוויון - ארגון המקנה מסגרת חינוכית, חברתית וספורטיבית לילדים מאזורי הפריפריה החברתית של מדינת ישראל. איפה? מרכזים בפריסה ארצית. מה מחפשים? מתנדבים שיעניקו סיוע לימודי לקבוצות קטנות של עד 15 בקבוצה - ילדים ביסודי (ה-ו) או חט"ב או בני נוער. מתי? בימים א'-ה' בשעות אחה"צ, בהתחייבות לשנת לימודים (עד יוני). למי לפנות? לגבריאל במייל: gavriel@league.org.il.
מי? נקודת ציון למורשת צה"ל מקדמת מורשת צה"ל באמצעים חינוכיים, חברתיים ודיגיטליים. איפה? תיכונים בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לחיזוק מורשת צה"ל בקרב תלמידי י"ב בתיכונים ברחבי הארץ. מתי? בימי א'-ה', בשעות גמישות, בהתחייבות בלחצי שנה. למי לפנות? לרני במייל: ranib@nekudat-zion.org.

התנדבות באזור הצפון:

מי? מערך דיור "קשר הפרחים" - מסגרת לחיים בקהילה עבור בוגרים עם צרכים מיוחדים בתפקוד בינוני-גבוה. איפה? כרמיאל וקריית אתא. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לבוגרים עם צרכים מיוחדים. ההתנדבות כוללת הגעה להוסטל וישיבה פרטנית עם אחד הדיירים. במהלך ההתנדבות ייצור המתנדב קשר אישי עם הדייר דרך שיחה, משחק ותחומי עניין משותפים. מתי? בימי א'-ה', בין השעות 16:00-20:00, למשך כשעה בשבוע, בהתחייבות לשלושה חודשים לפחות. למי לפנות? לורד: k-gvuly@kesher-in.org.il.

התנדבות באזור השרון:

מי? "קופת הצדקה המרכזית" - עמותה המעניקה מענה למשפחות נזקקות שנקלעו למצוקה כלכלית מכל המגזרים. מטרת הארגון היא להקטין את מעגל הנתמכים ולהעצים את העזרה למשפחות שאין באפשרותם להגיע לביטחון תזונתי וכלכלי. איפה? נתניה. מה מחפשים? משפחות מתנדבות לאיסוף מזון למען נזקקים, ההתנדבות כוללת איסוף מצרכי מזון בעמדות איסוף בכניסה לסופרים שונים או מרכזי קניות. מתי? בשעות אחה"צ, ובמיוחד בימי חמישי ושישי, באופן חד-פעמי או מתמשך. למי לפנות? לגדי: office@tuvlev.org.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? "טרנסיות ישראל" - עמותה לקידום זכויות הקהילה הטרנסית בישראל המקימה את הבית הטרנסי הראשון במדינה. איפה? תל אביב יפו. מה מחפשים? מתנדבים לפרויקט "בזכות ולא בחסד" - ליווי אישי לטרנסיות בגיל השלישי, שמתמודדות עם זקנה, חולי ובעיקר עם בדידות. מתי? אחת לשבוע, בימים ושעות גמישים לכשעתיים. בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? לליבי במייל: libi.israeltrans@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "שלו" - חברה המספקת מגוון של שירותי שיקום וטיפול ברחבי הארץ הכוללים מסגרות דיור, פתרונות תעסוקה, שירותי חונכות, הדרכה להורים המתמודדים עם מוגבלות, שירותי טיפול ושיקום במשברי חיים ועוד. איפה? באר שבע. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלה לילדים בגילאי יסודי. ההתנדבות כוללת הגעה להוסטל והעברת הפעלה בנושאים שונים, כגון ספורט, יוגה, אומנות, יצירה, ליווי בטיולים, קרמיקה, בעלי חיים ועוד. מתי? בימי א'-ה', בין השעות 17:00-20:00 ובסופי שבוע בשעות גמישות. באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? לתמר במייל: tamia@slavpro.co.il.