הם ריגשו, הצחיקו וריתקו אותנו – בואו לפגוש את האנשים הכי מעניינים על בימת ועידת "האנשים של המדינה". הוועידה, שתיערך בסימן 75 שנים לישראל, תתקיים מחרתיים, יום שלישי, בבנייני האומה בירושלים במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, שרים, אנשי תרבות, רוח, ספורט ועוד.
הוועידה, שכבר הפכה למסורת, תיפתח בביצוע מיוחד של אחד הזמרים האהובים והמוערכים בישראל, עידן רייכל.
1 צפייה בגלריה
ועידת האנשים של המדינה של ynet ו- "ידיעות אחרונות"
ועידת האנשים של המדינה של ynet ו- "ידיעות אחרונות"
בשורה העליונה, מימין: הנשיא יצחק הרצוג, אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס, אבי יששכרוף. בשורה השנייה מימין: חנוך דאום, יעל שבח, נאהד ח'יר א־דין, ליאור רז
(צילום: גבריאל בהרליה, אבי אוחיון לע"מ, גיל נחושתן, שרון גבאי, ג'ן רוזנבאום, דובר צה"ל, עמית כרמלי)
לאחר מכן תוכלו לצפות בשיחה פתוחה וללא פילטרים בין חנוך דאום לנשיא המדינה יצחק הרצוג. יחד, הם ידברו על החברה הישראלית והמציאות הפוליטית המתוחה בתקופה של חקיקת הרפורמה המשפטית.
עוד יגיע לוועידה אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס. בראיון עם הפרשן הצבאי של "ידיעות אחרונות", יוסי יהושוע, הוא ידבר על מבצע שובר גלים והאם פנינו להסלמה נוספת.
בהמשך הוועידה יעלו לבמה שתי נשים, לכל אחת מהן סיפור ייחודי שמערב שכול, עצב - אבל גם המון תקווה. יעל שבח, ששכלה את בעלה רזיאל בפיגוע הירי ליד חוות גלעד ונאהד ח'יר א־דין שבעלה מחמוד נהרג בפעילות מבצעית חשאית בעזה יספרו בשיחה עם עיתונאית "ידיעות אחרונות" חן ארצי סרור על השנה בה איבדו את היקר להן מכל ואיך בכל זאת, כנגד כל הסיכויים, בחרו בחיים.
על הבמה תוכלו לצפות גם בליאור רז ואבי יששכרוף, יוצרי הסדרה "פאודה". יחד עם ישבו לשיחה מרתקת עם עיתונאי "ידיעות אחרונות", רז שכניק, על ההצלחה המסחררת מעבר לים, פריצת גבולות ותרבות ישראלית בתקופה פוליטית מורכבת.
וזה לא הכל. פרופ' אמנון שעשוע ואשכול נבו ידברו על יצירתיות ופריצת גבולות. אייל ברקוביץ' יספר על 75 שנים של ספורט ישראלי. ירדנה ארזי תספר על הקריירה המוזיקלית הענפה שלה ואתגר הטיקטוק בהשראתה ששבר את הרשת. ליאור סושרד ידהים את הקהל במופע מפתיע במיוחד ואילו קורין גדעון ודנה זרמון ישתפו על החיים בעידן הרשתות החברתיות.
בין הדוברים הנוספים שייקחו חלק בוועידה: משה ליאון, ראש עיריית ירושלים, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב־יפו, חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, אורנה הוזמן בכור, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך, ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות, יורם נוה, מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, שבי שמר, סמנכ"לית, מנהלת החטיבה הקמעונאית, בנק מזרחי טפחות, פרופ' ציון חגי יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל, ד"ר זאב פלדמן מנהל היחידה לנוירוכירורגיית ילדים בשיבא, יו״ר ארגון רופאי המדינה, מ״מ יו״ר הר״י, ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת ועוד.