עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.
התנדבות בכל הארץ:
מי? עמותת "ילדים בסיכוי" מסייעת לילדי פנימיות ולבוגריהן לצאת ממעגל החיים הקשה אליו הם נקלעו, לחזק את ביטחונם ועצמאותם כדי שיגדלו להיות מבוגרים עצמאיים שתורמים לחברה. איפה? כל הארץ, במפגשים פרונטליים או דרך הזום. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 30-50 בוגרי תואר אקדמי, לסיוע לימודי והעברת שיעורים פרטיים לצעירים בוגרי פנימיות ואומנה, בעיקר בתחומי המתמטיקה, סטטיסטיקה, מחשבים, הנדסה ואנגלית לצעירים. מתי? ימים גמישים בשעות אחר הצהריים, ובהתאם לצורך העולה. למי לפנות? לטל במייל: tal@yeladim.org.il.
מי? קרן קיימת לישראל, האחראית לנטיעת וטיפוח יערות ישראל, פיתוח יערות קהילתיים ועוד. איפה? יערות קק"ל בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים יחידים וקבוצות לסיוע בניקוי ותחזוקת יערות. ההתנדבות כוללת מתן עזרה בניקוי היערות, בגיזום ובהוצאת גזם מהיער למניעת שרפות. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 8:00-15:00 בתיאום מראש, באופן חד פעמית או מתמשך. למי לפנות? לירדנה במייל: pniyot-tzibur@kkl.org.il
התנדבות באזור הצפון:
מי? עמותת "אנוש" מספקת לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם מגוון שירותים בתחומי הדיור, התעסוקה, החברה ומרכזי יעוץ ותמיכה, המבטיחים שיקום מיטבי ומובילים להשתלבותם בקהילה, ועוזרת להם להוות חלק פעיל בקהילה. איפה? צפת. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18+ להעברת הפעלות, הרצאות או חוגים מגוונים לבוגרים במועדון החברתי של העמותה. ההתנדבות כוללת הגעה למועדון, העברת הפעלה, השתלבות בחוג קיים (בישול, יהדות, אקטואליה) או הנחיית חוג חדש/הרצאה מעניינת במגוון נושאים כגון ריקוד, ספורט, קידום אורך חיים בריא וכדומה. מתי? ימי ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 16:00-19:00. למי לפנות? ללילך במייל: abik4@walla.com.

התנדבות באזור השרון:

מי? ארגון "נבט" מספק מידי יום סנדוויצ'ים טריים ומזינים לאלפי ילדים בכל הארץ. איפה? רעננה. מה מחפשים? זוגות או קבוצות עד 6 מתנדבים בגילאי 15+ לביצוע ליקוט ואריזת משלוחים במרכז הלוגיסטי של הארגון. מתי? בשעות הבוקר והצהריים (למשך 3-4 שעות). קיימת גמישות בימי ההתנדבות, בתיאום מראש. באופן חד פעמי או מתמשך. למי לפנות? ליעל במייל: nevet-volunteer@nevet.org.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עיריית תל אביב-יפו היא גוף השלטון המקומי, במעמד של עירייה, האחראי לניהולה השוטף של העיר תל אביב-יפו. היחידה להתנדבות מציעה לתושבים מגוון אפשרויות להתנדבות. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים לפרויקט "תכלס" - בייביסיטר לאימהות יחידניות ללא מערכת תמיכה. ההתנדבות כוללת מפגש שבועי עם ילד/ה בגילאי 1-9 של אם יחידנית ללא מערכת תמיכה ויכולת כלכלית, במטרה לאפשר לאם "מרווח נשימה". מתי? ימים גמישים בשעות אחה"צ, אחת לשבוע/יים, לשלוש שעות. בהתחייבות לפרויקט לשנה. למי לפנות? לאסנת במייל: halahmi_o@mail.tel-aviv.gov.il.
התנדבות באזור הדרום:
מי? עמותת "מטב" מפעילה את פרויקט 'קהילה תומכת לקשישים', שנועד לאפשר לקשישים המעוניינים בכך להמשיך ולחיות בבתיהם, בקהילה המוכרת להם בכבוד ולאורך זמן, ללא צורך במעבר לבתי אבות או דיורים מוגנים לסוגיהם. איפה? אשקלון. מה מחפשים? מתנדבים אחרי צבא/שירות לאומי היכולים להגיע לבית הקשיש, לבקר אותו ולהפיג את בדידותו על ידי שיחה, משחק, יציאה לטיול וכדומה. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לגלי במייל: galid@matav.org.il.
  • למציאת התנדבויות מותאמות אישית לפי מקום מגורים, שעות פנאי ותחומי עניין, היכנסו למאגר ההתנדבויות באתר רוח טובה.