כולנו רוצים שיהיה לנו חמים ונעים בחורף, ואין כמו מעיל טוב שיסייע בכך. כדי שנוכל לעזור לעוד עשרות אלפי אנשים אחרים שרוצים להתחמם בחורף וידם אינה משגת, קם לפני שלוש שנים פרויקט "חיבוק לחורף".
המבצע לתרומת מעילים עבור עשרות אלפי משפחות ואנשים שצריכים אותם, הוקם על ידי עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, ארגון פתחון לב, שינוע חברתי ופרויקט יוסף. במסגרת המבצע אזרחים וארגונים נקראים לתרום מעילים שאינם בשימוש, שאותם יעבירו יוזמי הפרויקט למי שזקוק להם.
3 צפייה בגלריה
מבצע לאיסוף מעילים
מבצע לאיסוף מעילים
במבצע "חורף חם" בשנה שעברה
בשנה שעברה נתרמו כ-20,000 מעילים והשנה מצפים להגיע למספר הזה ואף יותר. המבצע הוא כלל-ארצי וכולל כ-40 נקודות איסוף ציבוריות ברחבי הארץ, ו-24 נקודות בחברות עסקיות בהן: חברת החשמל, Payoneer, PWC, HP ועוד.
עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מסביר: "אנו מזמינים את הציבור להירתם שוב למאמץ של מבצע תרומת המעילים הגדול במדינה שבו אנו מצפים לעשרות אלפי מעילים שייתרמו. יחד נסייע לאלפי משפחות להתחמם בחורף הקרוב".
תומר שמש, מנכ"ל שינוע חברתי, מוסיף: "עם ירידת הטמפרטורה עולה הצורך הבסיסי לשמר את חום הגוף ומעיל הוא האלמנט הבסיסי והחשוב ביותר. זו השנה השלישית שבה פרויקט 'חיבוק לחורף' יוצא לפועל וכמו בכל שנה אני מתמלא פליאה והערכה ליכולת האנושית להשלים את החסר מהשפע הקיים. השנה יותר מתמיד, עם התגברות משמעותית של גלי העלייה מרוסיה ואוקראינה ועליית מחירי האנרגיה, מקבלים המעילים, פריט יקר לכל הדעות, חשיבות עצומה".
3 צפייה בגלריה
מבצע לאיסוף מעילים
מבצע לאיסוף מעילים
במבצע "חורף חם" בשנה שעברה
אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב" מסכם: "בזמן שאנו נמצאים בעיצומו של 'חודש הקניות', לרבים, רבים מדי מאזרחי ישראל, לא תהיה אפשרות אפילו לרכוש בגד מחמם לחורף המתקרב ואנו כחברה מחויבים לדאוג לאותם האנשים שלא יחסר להם דבר. אני קורא לכל עם ישראל לקחת כחלק במיזם ולתרום כל אחד לפי יכולתו כדי שאף אחד לא יישאר מאחור".
3 צפייה בגלריה
מבצע לאיסוף מעילים
מבצע לאיסוף מעילים
מבצע לאיסוף מעילים

  • למסירת מעיל במצב טוב, ולרשימת מקומות האיסוף, חפשו "חיבוק לחורף" או לחצו כאן. מבצע איסוף המעילים יימשך עד 8.12, יש לוודא לפני שמגיעים שהאיסוף עדיין מתבצע באותה הנקודה.