עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת 'עלם' הוקמה במטרה לסייע לבני נוער הנתונים במצבי סיכון להתמודד עם מצוקותיהם, להתגבר על הסיכונים ולהתבגר כאזרחים מועילים ותורמים לעצמם, לחברה ולמדינה. העמותה מפעילה, בין היתר, את מרכזי "הפוך על הפוך" המעוצבים כבתי קפה, ומאפשרים שיח ב"גובה העיניים" של מתבגרים עם אנשי מקצוע ומתנדבים. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 24+ רציניים ומסורים להצטרפות לצוותי המרכז. ההתנדבות כוללת: הגעה למרכז, מתן ייעוץ, אוזן קשבת ותמיכה לבני הנוער במרכז. מתי? בימים א'-ה' בין השעות 16:00-21:00, אחת לשבוע ביום קבוע ולמשך כל שעות הפעילות. ההתנדבות דורשת התחייבות לשנה וראיון אישי עם רכז התכנית. הדרכה וליווי שוטף יינתנו על ידי רכזי ההתנדבות של המרכז. למי לפנות? ללאה במייל: leah@elem.org.il.
מי? יוזמת הורים נגד מעצרי ילדים איפה? כל הארץ. מה מחפשים? אנשי בריאות נפש שמעוניינים לחתום על גילוי דעת בנוגע למעצרי ילדים פלסטינים והשפעת המעצרים הללו על נפשם. מתי? בשבוע הקרוב. למי לפנות? בטופס שכאן.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת 'זה בנפשי' תומכת בילדים ונוער מתמודדי נפש, שבעקבות משבר נפשי נמצאים באשפוז פסיכיאטרי. איפה? נס ציונה. מה מחפשים? מתנדבים לקיום פעילויות וסדנאות במחלקות אשפוז שונות. ההתנדבות כוללת הגעה לאחת מהמחלקות והעברת סדנא לילדים בגילאי 6-12 או 12-18 בתחומים מגוונים, כגון כתיבה, בישול, אפייה, יצירה, מוסיקה, תיאטרון, הרצאות, ועוד. מתי? בימי א'-ה', בין השעות 15:30-18:00. באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? ללאה במייל: shanly@gmail.com.

התנדבות באזור השרון:

מי? עמותת "אנוש" מפעילה מספר רב של מועדונים חברתיים בכל הארץ ומיועדים לאנשים עם מגבלות נפשיות החיים בקהילה. איפה? כפר סבא. מה מחפשים? מתנדבים לליווי המשתקמים בחוגים שונים כגון אומנות, תנועה, בישול ועוד. מתי? ברמת השרון בימי א',ג',ד', בהרצליה בימי ב',ג',ה', ובכפר סבא בימי א'-ה', בין השעות 16:00-20:00 לשעה שבועית, בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? לעינת במייל: einat.l@enosh.org.il.
מי? ארגון "פעמונים" שואף למציאות שבה משפחות בישראל מנהלות חיים כלכליים, מאוזנים ואחראיים בדרך ישרה – מציאות שתסייע בבניית חוסן כלכלי-חברתי. איפה? פתח תקווה. מה מחפשים? מתנדבים שישמשו כיועצים לטובת הענקת יעוץ ואבחון ראשוני למענה המתאים למשפחה. למתאימים/ות תינתן הכשרה מקצועית ייעודית בת ארבעה מפגשים, באופן מקוון. מתי? ההתנדבות מתבצעת מהבית באמצעות פגישות וידאו. למי לפנות? לגליה במייל: volunteer@paamonim.org.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת "חסדי נעמי" מסייעת למשפחות נזקקות באופן קבוע. איפה? תל אביב. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רכב לסיוע בחלוקת שמיכות ותנורים לקשישים וניצולי שואה. ההתנדבות כוללת הגעה למרכזי הלוגיסטיקה של העמותה בתל אביב, ירושלים או בני ברק, לקיחת הציוד וחלוקתו לקשישים וניצולי שואה בכל הארץ. מתי? בימי א'-ה' בשעות גמישות. למי לפנות? ליעל במייל: yael1.chasdei.naomi@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? מועדון החרשים פועל לשיפור איכות חייהם של אנשים חרשים, לקידום השוויון בינם לבין השומעים במדינת ישראל ולקידום תרבותם ושפתם. איפה? קריית גת. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאות/סדנאות לחירשים במועדון. ההתנדבות כוללת העברת הרצאה או סדנא בכל תחום מעניין ומעשיר, כגון: היסטוריה, ידע עולם, קסמים וכדומה. בזמן העברת ההרצאה נמצא מתורגמן המעביר הכל בשפת הסימנים. מתי? בימים ראשון וחמישי, בין השעות 18:30-21:30. ללא התחייבות. למי לפנות? לרויטל במייל: revital662@walla.com.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.