עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת "פרנסה ביושר" הפועלת לקידום מיזמים להכשרתם המקצועית של אנשים עם עבר פלילי ושל אוכלוסיות בסיכון הידרדרות לפשע, וליצירת סביבה תומכת לאסירים בחזרתם לחברה, לשם השגת עצמאות כלכלית ואזרחות חיובית. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים שיפגשו עם האסיר שעתיד להשתחרר או כבר השתחרר, באופן קבוע, ליווי בצעדיו הראשונים לאחר השחרור, הכוונה וייעוץ לפי הצורך, חיזוק תחושת המסוגלות שלו וכו'. לפני תחילת ההתנדבות ובמהלכה המתנדב יקבל הכשרה וליווי מטעם אנשי מקצוע. מתי? בימים ובשעות גמישים בתיאום עם האסיר המשוחרר אותו מלווים. בהתחייבות לשנה. למי לפנות? למרים במייל: drmiriamhirschfeld@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? העמותה למען הקשיש פועלת לשיפור איכות חייהם של הקשישים בקהילה, תוך פיתוח והפעלת שירותים שונים, לפי צרכים קיימים ומשתנים. איפה? קריית שמונה מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלה, הרצאה חוג או סדנה לקשישים במגוון תחומים כגון: אקטואליה, מוסיקה, ספורט, היסטוריה, אומנות או כל מה שעולה על רוחו של המתנדב, בתיאום מראש עם הרכזת האחראית. מתי? אחת לשבוע, בימים א'-ה', בין השעות 8:00-13:00. למי לפנות? לשני במייל: shani494@gmail.com.

התנדבות באזור השרון:

מי? חוות קרן אור - חווה שיקומית הדדית המסייעת לבעלי חיים ולבני אדם שזקוקים לעזרה. איפה? בית ברל. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בעבודות שונות. ההתנדבות כוללת הגעה לחווה ומתן סיוע לצוות המקום באמצעות עזרה בעבודות החווה, ניקיון מתחמי החיות, האכלה, טיפול, בנייה ועוד. מתי? בימי ראשון עד שבת ובשעות הבוקר והצהריים. בהתחייבות לחודש. למי לפנות? למירב במייל: info@kerenorfarm.com.
מי? הוסטל "בית השחף" מופעל על ידי עמותת "ענב" והוא בית פתוח המהווה מסגרת ביתית, חמה ומיטבה לנערים בגילאי 14-18 השוהים בו. איפה? הוד השרון. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 24+ לחונכות וליווי הנערים. ההתנדבות כוללת: הגעה להוסטל, ישיבה עם אחד הנערים/קבוצת נערים, יצירת קשר אישי, ומתן תמיכה נפשית. מתי? ההתנדבות מתקיימת אחת לשבוע בשעות אחה"צ-ערב, בימים ושעות שיקבעו מראש מול הרכזת. בהתחייבות לשנה. למי לפנות? לנטלי במייל: beithashahaf@enav.org.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? "המטבח של פסיה" - עמותה הפועלת באזור דרום תל אביב, ומסייעת לכ-3,000 נזקקים מדי יום במזון ובארוחות. איפה? תל אביב יפו. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רכב לאיסוף וחלוקת מזון. ההתנדבות כוללת: הגעה למאפיה, מכולת, ירקניה עמם נמצאת העמותה בקשר, ואיסוף של מאפים, ירקות ומצרכים שונים. לאחר האיסוף מחלקים את המזון בין בתים משותפים, מקלטים לנזקקים ומרכזי סיוע בדרום העיר תל אביב. מתי? בימים א'-ו' בטווח השעות 10:00-18:00, לשעה וחצי. השעות גמישות בהתאם לרצונותיו ויכולותיו של המתנדב. למי לפנות? ליונתן במייל: yonibenami@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? אילנות - בית ספר יסודי חינוכי המטפח אווירת ביטחון, מוגנות ושייכות בין כל באי בית הספר. בבית הספר מעודדים ומאפשרים למורים ולתלמידים, להגשים את תכלית בריאתם - לחלום, ליזום ולממש. איפה? אשקלון. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות לימודית לילדים. ההתנדבות כוללת הגעה לבית הספר ועזרה במקצועות שונים, בדגש על: חשבון, אנגלית, עברית, לפי ידע המתנדב. מתי? בימים א'-ה', בין השעות 09:00-13:00, לשעתיים בשבוע. בהתחייבות לפרויקט לשנת לימודים. למי לפנות? לנורית במייל: nurith8@gmail.com.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.