עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:
מי? "העמותה להעצמה כלכלית לנשים" פועלת לקידום אפשרויותיהן הכלכליות והחברתיות של נשים, בדגש על אלו החיות בפגיעות לעוני, באמצעות פיתוח יזמות עסקית. חזון העמותה הוא להביא לידי שינוי חברתי וכלכלי במעמד הנשים בארץ, באמצעות מתן סיוע לנשים להגיע לעצמאות כלכלית, על ידי פיתוח עסקים זעירים. איפה? כל הארץ. מה מחפשים? מתנדבות בעלות ידע ויכולות במנטורינג או בייעוץ עסקי פרטני לתפקידי יועצות או מנטוריות. ההתנדבות כוללת ליווי, הכוונה והקניית ידע לבוגרות העמותה, בעלות עסקים קטנים בפיתוח העסק והצלחתו. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לדגנית במייל: programs@womensown.org.il.
מי? "גיבורים קטנים" היא תנועה חברתית המבוססת כולה על פעילות התנדבותית בקרב ילדי החינוך המיוחד הסובלים מאוטיזם ומוגבלות שכלית – מתלמידים קטנים ועד בוגרים בגל 21. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? בעלי ג'יפים שמעוניינים להתנדב. אחת מפעילויות התנועה היא טיולים בהם מסיעים ג'יפאים מתנדבים מסיעים תלמידי חינוך מיוחד. טיולי הג'יפים מתחילים בהתארגנות בבית הספר, יציאה לנקודת תחילה מסלול, נסיעת שטח באזור רלוונטי, הקמת נקודת פריסה בשטח – התרעננות, כיבוד, שירה וריקודים עם ילדי בית הספר ופיזור. מתי? הפעילות מתקיימת בימי שישי ואורכת כחמש שעות. הטיולים הקרובים: 23.9 באשקלון, 7.10 בקרית ביאליק, 21.10 באשדוד. למי לפנות? לאתר "גיבורים קטנים".
מי? "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה" המשפצת ומחדשת דירות של קשישים וניצולי שואה המתגוררים בדירות שאינן ראויות ובטוחות למגורים. איפה? בתי קשישים וניצולי שואה בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בודדים וקבוצות לביצוע שיפוצים ותיקונים בבתי קשישים וניצולי שואה. ההתנדבות כוללת פינויי אגרנות, ניקיון, פירוקים, פינוי פסולת בנייה, צביעה וטיוח קירות ותקרות, הרכבת רהיטים, תיקוני חשמל ואינסטלציה, ריצוף, איטום, התקנת כלים סניטריים, התקנת דלתות ומטבחים, התקנה ותיקון מזגנים ומוצרי חשמל חיוניים ועוד. פעילות הארגון היא רחבה ומתאימה לבעלי ניסיון וללא ניסיון. מתי? ימי שני עד חמישי, מהשעה 9:00 ועד 16:00 ללא התחייבות. למי לפנות? לרותם במייל: pr@rotemlalush.co.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? "עולם חסד יבנה - אש"ל אברהם" עמותה הפועלת למען נזקקים. איפה? בית שאן. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 12 ומעלה לאריזת מזון, איסוף מזון וחלוקתו. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז, איסוף המזון ממוקדים בעיר, אריזת המזון במרכז וחלוקתו למתנדבים. במחסן העמותה יש מתנדבים שאורזים את המזון בארגזים ולאחר שהארגזים מוכנים, המתנדבים בעלי הרכבים ומשאיות ההובלה ישנעו את הארגזים למשפחות נזקקות. מתי? ימי שני בין השעות 10:00-13:00 וימי רביעי בין השעות 12:00-18:00. למי לפנות? לאברהם במייל: olamhesedy@gmail.com.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? ספריית בנימין לילדים הוקמה על ידי התושבים המקומיים במטרה להעשיר את ילדי המקום, במיוחד של אלה מהשכבות החלשות יותר ושל העולים הרבים. איפה? בית שמש. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בספרייה באמצעות סידור ספרים במדפים, עטיפת ספרים, תיקון ספרים, החזרת ספרים למדפים וכדומה. מתי? ימי ראשון, שלישי, רביעי וחמישי בין השעות 16:00-18:30. למי לפנות? לביבסי במייל: bibsizuckerbrot@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? סל"ב היא תוכנית מתנדבים ואנשי מקצוע עם ניצולי שואה מרותקי בית המופעלת על ידי עמותת מטב. מטרת התוכנית היא הפחתת תחושת הבדידות ומציאת משמעות בחיים לצד הגברת תחושת השייכות והחיוניות. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית שנתית והעשרה בשעות הפנאי לניצולי שואה מרותקים בבתיהם, בתל אביב ויפו. ההתנדבות כוללת הגעה לבית הניצול וחונכות אישית או העברת פעילות בתחום הפנאי המעניין את הקשיש והמתנדב עצמו ואירוח חברה. ההעשרה יכולה להיות בתחומים מגוונים, כגון: נגינה, שחמט, ספרות, גינון ועוד, יצירת קשר אישי. מתי? אחת לשבוע לכשעתיים, בימי א'-ש', בין השעות 08:00-20:00. בהתחייבות לשנה מלאה. למי לפנות? לאביה במייל: aviar@matav.org.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "גל גלים - בית ספר לגלישה נגישה" - מיזם חברתי המאפשר לילדים עם צרכים מיוחדים ואנשים עם מוגבלות לגלוש גלים תודות לעשרות מתנדבים שמצטרפים לפעילות. איפה? חופי אשדוד. מה מחפשים? מתנדבים להדרכה בחוג גלישה לילדים עם צרכים מיוחדים. ההתנדבות כוללת הגעה לחופי אשדוד ומתן הדרכה וחונכות אנשים עם צרכים מיוחדים לגלוש גלים - הפעילות במים רדודים (עד גובה מותן), ואין צורך בניסיון כלשהו. מתי? ימי ראשון, בשעות אחה"צ. באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? לעדי במייל: klangadi1234@gmail.com.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.