הכירו את עדי ארקין
כשעדי ארקין, בן 39 מגבעתיים, השתחרר ב־2005 משירותו הסדיר כחובש בתותחנים, הוא כבר ידע מה הוא רוצה לעשות בחיים. "התחלתי לעבוד במכירות", הוא מספר. "עבדתי בהיכל התרבות בעיר ילדותי, כרמיאל, ולאחר מכן בקידום פסיכומטרי. עם הזמן התחלתי בחיבורים ובשיתופי פעולה והבנתי את הכוח של יוזמות שיווקיות. העולם הזה עניין ומשך אותי".
ב־2018 הוא פתח את "מינוף" - סוכנות שיווק שמתמחה בכתיבת תוכן, בהעלאת קמפיינים ממומנים ובהכנת סרטונים שיווקיים. "אני אוהב את העבודה בעולם השיווק ואת המגוון הרחב של התחומים שמהם מגיעים הלקוחות: פוליטיקה, תרבות, תחבורה ועוד. החלום שלי הוא לבסס את הסוכנות כסוכנות דיגיטל מובילה לעסקים ולאנשים שרוצים לקדם את עצמם במדיה החברתית בפרט וברשת בכלל".
2 צפייה בגלריה
עדי ארקין
עדי ארקין
עדי ארקין במילואים. "הבאתי איתי את האייפד"
2 צפייה בגלריה
עדי ארקין
עדי ארקין
ובאזרחות. "רוצה לקבל לקוחות חדשים ולרוץ קדימה"
( צילום: ניקול דה קסטרו)
המלחמה אילצה את ארקין, רס"ר במיל', לקחת פסק זמן. הוא הוקפץ בצו 8 לצפון וביצע יותר מ־90 ימי מילואים. "כדי לשמור על העסק והעבודה, הבאתי איתי את האייפד ופתחתי 'משרד' בנגמ"ש", הוא מספר. באותם ימים, כדי להשאיר קהל לקוחות יציב, הוא שיתף מה עובר עליו ברשתות החברתיות. "במהלך המילואים הסרטונים שלי פרצו והגיעו לחשיפה יפה. קיבלתי עליהם תגובות טובות, וגם הגיעו אליי לקוחות לבחירות המקומיות. זה מעודד ומשמח, אבל לא מספיק כדי לשקם את העסק. האתגר שלי הוא לקבל לקוחות חדשים ולרוץ קדימה".
טלפון: 054-5992525