עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? מצעד הגבורה הוא פרויקט המבקש לשנות את תודעת השואה בחברה הישראלית. איפה? ההתנדבות מתקיימת בפריסה ארצית או מהבית. מה מחפשים? מתנדבים לתיעוד וכתיבת סיפורי החיים של שורדי שואה. מתי? בימים ושעות לנוחות המתנדב ובתאים עם מובילי הפרויקט והגיבורים. למי לפנות? לאהרון במייל: info@brave-together.com.
מי? קרן מיראז' פועלת למען עולים חדשים יוצאי איראן. איפה? רעננה, ראשון לציון, חולון, ירושלים, ירוחם. מה מחפשים? מתנדבים בעלי מקצוע כמו מרצים, מורים לספורט, יוגה וכו' להעברת הפעלה לנשים עולות ותיקות במרכז. ההתנדבות כוללת, העברת הפעלה או הרצאה בתחום של בעל המקצוע, למשל יוגה, תזונה, אורח חיים בריא, טיפוח, כלכלה ועוד. מתי? בימי א' ו-ב' בין השעות 18:00-20:00. למי לפנות? לסיגל במייל: sigal@meragef.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת לב ח"ש הפועלת עבור אוכלוסיות נזקקות. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים סיוע בסידור מזון במרכז המזון, אריזתו לקראת החלוקות, וסיוע בחלוקות. מתי? בימי ג', אריזת החבילות מ8:30-11:00 והחלוקה בשעות 13:30 - 15:30. למי לפנות? להדס במייל: nisharimb@levchash.co.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? בית הספר היסודי יהודה המכבי מתאים מענה לכל אחד מהאתגרים הפדגוגיים והרגשיים של כל תלמיד\ה ובהתאם לצורכיהם הייחודיים. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים לטובת עזרה לימודית, ליווי והכלה של תלמידים. ההתנדבות כוללת חונכות אישית או קבוצתית לילדים ועזרה בקידום מיומנויות הלמידה שלהם. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? לדנה במייל: danagins30@gmail.com. מי? עמותת "לבבי" הפועלת לשינוי בקהילה ומעורבות הדדית. איפה? גבעת שמואל, ראשון לציון, פתח תקווה, בת ים, רמת גן, חולון, תל אביב-יפו, הרצליה, וקרית אונו. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רכב לשינוע של ציוד רפואי עבור אנשים הזקוקים לעזרה. ההתנדבות כוללת: איסוף הציוד הרפואי והעברתו לאנשים שזקוקים לציוד, או להיפך, באזור המרכז. מתי? בימים א'-ש', בשעות גמישות בתיאום עם רכז ההתנדבות למשך שעה לפחות פעם בשבוע. למי לפנות? לליאור במייל: ezetov@gmail.com.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? "מכורים לחיים" שמה לעצמה מטרה להעלות את רמת המודעות בקרב מכורים לנזקי ההתמכרויות. איפה? בית שמש. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית וליווי של נגמלים במרכז העמותה, יצירת קשר אישי עם המטופלים במקום, קיום שיחות אישיות ומתן אוזן קשבת. מתי? בימים א'-ה', בין השעות 8:00-20:00, לשעה לפחות. למי לפנות? לבתי במייל: mlorg132@gmail.com .

התנדבות באזור הדרום:

מי? בית הדר - בית אבות סיעודי המציע למטופליו מסגרת מגורים בשילוב עם כל השירותים הרפואיים הנחוצים. איפה? אשדוד. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בחלוקת קפה ועוגיות לקשישים. ההתנדבות כוללת, הסתובבות בין המחלקות השונות וחלוקת קפה, תה ועוגיות בעגלה למטופלים הקשישים ובני משפחתם. מתי? בימים א'-ה' בין השעות 16:00-18:00. למי לפנות? לליבי במייל: libbyk@bethadar.com.