עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? ארגון "שער שוויון" הפועל להקניית מסגרת חינוכית, חברתית וספורטיבית לילדים מאזורי הפריפריה החברתית. איפה? מרכזי העמותה בפריפריה החברתית והגיאוגרפית, בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בוגרים להעברת הפעלה חברתית או סדנא עם ערך מוסף במגוון תחומים שמעניינים את בני הנוער בתחומי הפנאי, כגון: מאסטר שף, מוזיקה, ספורט ועוד. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 14:30-18:00. למי לפנות? לגבריאל במייל: gavriel@league.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? המרכז האזורי לקשיש הוא ביתם של קשישים בעלי רמות תפקוד שונות. איפה? עכו. מה מחפשים? מתנדבים לטובת פרויקט "והדרת פני זקן". ההתנדבות כוללת הגעה למרכז והפגת הבדידות של הקשישים באמצעות יצירת קשר אישי, ליווי, מתן אוזן קשבת ועוד. מתי? ימי א'-ה', בשעות אחה"צ. ניתן להתנדב באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? ליריב במייל: bebush122@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת כנפיים "כי באומנות אין מוגבלות" מפעילה מספר מרכזי אומנותעבור אמנים מצוינים שהם גם מתמודדי נפש. העמותה מפעילה גלריה, מעלה הצגות, מופעים שונים של הרכבים מוסיקליים ועוד. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים ומתנדבות בגילאי 25 ומעלה לסיוע בצילום וקטלוג של עבודות האומנות שיצרו חברי העמותה. ההתנדבות כוללת צילום (בעמדת צילום מוכנה מראש) ושמירת הקבצים לקטלוג דיגיטלי. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לאיתן במייל: eitan@kenafayim.org.
מי? עמותת "אור לתקווה" פועלת לשילוב עולים בקהילה הישראלית, גם באמצעות גני ילדים המעניקים מסגרת לילדים, בעיקר דוברי רוסית, שהוריהם עובדים במשרות תובעניות. איפה? פתח-תקוה. מה מחפשים? מתנדבים שיקיימו בגן אינטראקציה ומשחקים עם ילדים בעברית, בדגש על הצורך להקניית שפה. מתי? אחת לשבוע בימי א'-ה', בין השעות 13:00-16:00. בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? לאולגה במייל: olga@orletikva.com.
מי? עמותת "עשות משפט: קול רבני לזכויות אדם" (לשעבר: "רבנים לזכויות אדם") המשמיעה את קולה של המסורת היהודית בתחום זכויות האדם, ולמען שותפות ושלום. העמותה מקיימת פעילות התנדבותית בעונת המסיק לצד החקלאים הפלסטינים. ההתנדבות מסייעת לפלסטינים להגיע לאדמותיהם בבטחה, מגנה עליהם ומסייעת להם לסיים את המסיק בזמן. עבור המתנדבים/ות זוהי הזדמנות לפגוש את החקלאים, ללמוד על מציאות חייהם, ולסייע בתיעוד ואיסוף מידע אודות המתרחש. הפעילות היא בלתי אלימה, ומתוכננת עד הפרטים הקטנים ביותר כדי להבטיח ברמה המיטבית את ביטחון המשתתפות והמשתתפים. איפה? מטעי זיתים של חקלאים פלסטינים בגדה המערבית. מה מחפשים? מתנדבות ומתנדבים לסיוע בפעילות מסיק הזיתים. מתי? בימות השבוע ובסופ"שים - עד לסוף חודש נובמבר. ימי הפעילות מתחילים בבוקר ומסתיימים בצהריים. למי לפנות? להרשמה לפעילות ולהסעות לחצו כאן.

התנדבות באזור השפלה:

מי? רחובות אוהבת חיות הוא ארגון הפועל למען בעלי חיים בודדים שזקוקים לחום, אהבה ותשומת לב. מטרת העמותה היא הגברת המודעות למצבם וזכויותיהם של בעלי חיים. איפה? רחובות. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18+ אשר יסייעו בשטח עם הכלבים, ישחקו איתם, יצאו איתם לטיול ויעניקו להם תשומת לב. ישנה עדיפות למתנדב עם אהבה וחיבור לבעלי חיים, בעל נגיעה בתחום, עם רצון לתת. מתי? ימי ו', בין השעות 10:00-14:00. לא נדרשת התחייבות לפרויקט. למי לפנות? לנעמי במייל: rehovotlovesanimals@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? סיירת ההורים אשדוד היא קבוצת הורים מתנדבים, המסיירים בסופי שבוע ובחופשות מערכת החינוך במוקדי הבילוי של בני הנוער, ובכך מגבירים את הנוכחות ההורית והבולטות במקומות הללו, תוך שיתוף פעולה מלא ומתואם עם גורמי האכיפה בעיר. איפה? אשדוד. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 30-55 למפגש לילי וסיוע לבני נוער. ההתנדבות כוללת הגעה לפארקים ציבוריים ומקומות מפגש של בני נוער באשדוד, פגישה עם בני הנוער, ניהול שיחה עימם על נושאים רבים ומגוונים, בהם: שתיית אלכוהול, שימוש בחומרים פסיכו אקטיביים, אלימות, וקיום שיחות פתוחות מלב אל לב. מתי? ימי ה', בין השעות 20:30–24:00 ובאירועים גדולים שונים. בהתחייבות לפעמיים בחודש לפחות, לשנה. למי לפנות? למשה במייל: moshez@hrashut.org.il.
לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.