בת ‭ ,24‬מגבעתיים, בזוגיות. רזומה: יוצרת וזמרת.

הזמרת והיוצרת הצעירה שחר גולדבלט החליטה שהיא לא מוכנה לשתוק יותר נוכח אוזלת היד של המערכת בטיפול באלימות כלפי נשים, ועשתה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: כתבה על זה שיר, "לכל אחת מגיע להיות", שאותו היא גם מבצעת. בינתיים הוא כבר גרף יותר ממאה אלף צפיות ביוטיוב, ארבעה שבועות מהרגע שעלה לאוויר. אני שואלת את שחר איך הפכה לאקטיביסטית בגיל כל כך צעיר, והיא מפתיעה ומגלה שבכלל כתבה את השיר כשהייתה בת ‭ .18‬"בשל היותי ילדה מאומצת, מגיל צעיר חוויתי קשיים לא מעטים, כי בחברת הילדים כל מי שלא בנורמה, מוציאים אותו מהמעגל החברתי", היא מסבירה.
איך הילדים ידעו שאת מאומצת? "כשהייתי יותר צעירה הייתי לבנה, בלונדינית. אמא שלי היא הודית גאה והשוני בנראות היה ניכר. הילדים התחילו לשאול שאלות וההורים שלהם אמרו 'כן, שחר ילדה מאומצת'. אבל ההורים לא הסבירו להם את הרציונל שמאחורי אימוץ ילדים, אז אני עשיתי את זה".
מה אמרת? "שאותי ההורים שלי בחרו כי הם רצו דווקא אותי", היא אומרת, "זה בזכות אמא שלי, שתמיד עמדה מאחוריי בביטחון ואמרה לי מה להגיד. אחרי התשובה הזו הילדים נרגעו וקיבלו אותי מאוד מהר, אבל מאז פיתחתי רגישות לעוולות".
ואת כותבת עליהן. "מוזיקה היא בעיניי הדרך הכי יפה להעביר מסרים. בכל שיר שלי יש מסר חברתי".
כתבת שיר על אלימות נגד נשים. זה משהו שחווית? "מעולם לא, אבל כל רצח כזה שהיה בשנים האחרונות לא נתן לי מנוח. ואחרי הדוקו על שירה איסקוב כבר לא הצלחתי לישון בלילה. המאבק שלה נתן לי השראה מטורפת. היה לה חשוב שהנושא יהיה על סדר היום הציבורי. ומבחינתי, השיר זו הצעקה שלי בנושא".
איזה תגובות את מקבלת? "אנשים עפים על השיר, על המסר שלו, על זה שאני צעירה ואכפת לי ממשהו שלא נוגע אליי אישית ולא חוויתי".
אז מה השירים הבאים? "השיר הבא, "אמא", בדיוק יצא. הוא נוגע לאימוץ שלי ומדבר על אמא שלי. חשוב לי לציין שאני עובדת מגיל 15 עם המוזיקאי והמפיק המוזיקלי אייל מזיג מלהקת 'הדורבנים'. הוא המנטור שלי, ואני מרגישה שממש זכיתי".