3 צפייה בגלריה
ענבל ואיציק קרייס
ענבל ואיציק קרייס
ענבל ואיציק קרייס
(צילום: אלי אטיאס)
מהמאבק במגפת הקורונה עד מערכת ההגנה הישראלית מפני טילים, מהטיפול בפצועי ההפגזות הרוסיות ועד שיגורו של הישראלי השני לחלל החיצון: עולמם המרתק של בני הזוג ענבל ויצחק קרייס יעמוד במרכז ראיון מיוחד ומשותף שייערך בוועידת "האנשים של המדינה", שתתקיים בבנייני האומה בירושלים ביום שני הקרוב, 21 במרץ.
ענבל קרייס מנהלת "משימת רקיע" - שיגורו לחלל של איתן סטיבה כחלק ממיזם של קרן רמון. היא מהנדסת טילים מוערכת, שהובילה את פרויקט "חץ 3", חוד החנית של ההגנה הישראלית מפני טילים.
בן זוגה הוא הפרופסור יצחק קרייס, מנכ"ל בית החולים הגדול בישראל, המרכז הרפואי שיבא בתל השומר. קרייס היה בעבר קצין רפואה ראשי בצה"ל, ואחרי שנתיים שבהן עמד, כמנכ"ל שיבא, בחוד החנית של המאבק במגפה, הוא מצא את עצמו בתוך אתגר חדש: שיבא מוביל את הקמתו של בית חולים שדה באוקראינה, שבה מתחוללת בשבועות האחרונים המלחמה מול רוסיה.
בוועידה ישתתפו נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת הפנים איילת שקד, חברי הכנסת מנסור עבאס, מירי רגב ובצלאל סמוטריץ' והשרים יפעת שאשא ביטון, מאיר כהן וזאב אלקין - שיגיעו כולם לראיונות מיוחדים עם העיתונאים המובילים והפרשנים הבולטים של "ידיעות אחרונות" ושל ynet.
המופע הפותח יהיה של האמן והיוצר עידן רייכל, ובהמשך צפוי גם מופע מחווה מיוחד ליצירתה של מלכת הזמר הישראלי שושנה דמארי במסגרת קטעים מההצגה "אור" של התיאטרון העברי.
3 צפייה בגלריה
אביב אלוש ורותם ישראל
אביב אלוש ורותם ישראל
מנחי הוועידה: אביב אלוש ורותם ישראל
(צילום: סלי בן אריה, טל שחר)
עוד ישתתפו בוועידה: בכיר במאי הקולנוע הישראלים אבי נשר, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, פרופ' עליאן אל-קרינאווי, איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופ' ציון חגי, מנכ"לית כללית רות רלבג, מנכ"ל פיסנטרה (רב-קו אונליין) מוטי מימון, מנכ"ל תוכנית החינוך הלאומית תלמ"א אלון פוטרמן, מנכ"לית רשת התיכונים של הרב-תחומי עמל עו"ד רוית דום-עיני, ה"סופר נני" מיכל דליות, מנכ"ל התיאטרון העברי גדי צדקה, ומנהל זרוע משכנתאות בנק מזרחי-טפחות דרור פלדמן.
מנחי הוועידה הם השחקן אביב אלוש והמגישה והשדרנית רותם ישראל. רכישת הכרטיסים כבר בעיצומה - באמצעות אתר הוועידה או ב-ynet. למנויי "ידיעות אחרונות" מחכה הטבה מיוחדת ברכישת הכרטיסים.