בשיתוף רוח טובה
עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון ממשיכה באתגר ה-FAMING# שכבש בסערה את הרשתות החברתיות ביום מעשים טובים האחרון. בדיוק עכשיו, זה הזמן להאיר את הטוב, כי כולנו חיים פה יחד! המטרה היא להמשיך את אתגר ה-FAMING# כל השנה, להציף את הרשתות ביוזמות וסיפורים טובים, ולקרוא לכולם לשתף בדברים טובים וביוזמות חיוביות.
צפו במשאל רחוב על פיימינג ושיימניג:
משאל רחוב שיימינג פיימינג מעשים טובים
(כתבת: יובל חנינוביץ')

אתגר ה-FAMING# נותן קונטרה לתופעת השיימינג ולשיח השלילי, מטרתו לעודד שיח שיאיר את הטוב ברשתות החברתיות ובכך גם ללכד את כל חלקי החברה הישראלית.
אתגר הפיימינג סחף את הרשת עם למעלה מעשרה מיליון תיוגים בכל הרשתות החברתיות, כאשר חברות עסקיות, רשויות מקומיות ומשפיענים מובילים השתתפו ביניהם: נטע ברזילי, נטלי דדון, אופירה אסייג, ירדן הראל, גיא זוארץ, יעל בר זוהר, עיריית תל אביב, כללית, שופרסל, פלאפון ורבים אחרים
בין הפוסטים של הפיימינג שכבר הועלו בתקופה האחרונה, פורסם פוסט פיימינג לילדי העיר חיפה:
כ-150 ילדים יהודים וערבים, מלווים בהוריהם הגיעו להפנינג של יצירה בטיילת לואי בחיפה. ההורים יצאו לצעדה לאורך שדרות הציונות עד לשדרות בן גוריון, למפגן של אחווה וידידות.
באירוע "ילדי חיפה" הונחו חומרי היצירה, מטריות לבנות, סרטי נייר צבעוניים ודבק, וכל ילד קישט מטרייה בעיצובו המיוחד. בסיום, כשהם נושאים את המטריות בידיהם, יצאו ההורים והילדים לטיול קצר ברגל, הקיפו את הטיילת לאורכה וחזרו לנקודת הכינוס.
וגם פוסט פיימינג לנוער העובד והלומד: תנועת הנוער העובד והלומד הפיקה תוכנית חינוכית לשיח עם ילדים ובני נוער על המצב החברתי.

התוכנית מיועדת למדריכים ומחנכים בערים המעורבות ובכלל, ומספקת כלים חינוכיים למפגש ושיח בנושאים כמו קדושת החיים, חיזוק החוסן האישי והלאומי, ערכה של מתינות, כוחו של הנוער לשנות ועוד. החוברת מופצת גם למחנכים ואנשי חינוך ברשויות המקומיות, ולכל דורש.
צפו ביעל בר זוהר עושה פיימינג לאחותה:
יעל בר זוהר עושה פיימינג לאחותה
"זה הזמן להתאחד ולהשפיע לחיוב על השיח בישראל", קורא עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון. "רוח טובה ממשיכה באתגר ה-FAMING# כל השנה כדי שיוסיף ויציף את הרשתות ביוזמות וסיפורים טובים. אני מאמין שנצליח להביא לשינוי אמיתי ולהאיר את הטוב בכל אחד".
מכירים עוד סיפורים שבאים לקרב ולעשות טוב בחברה הישראלית? הצטרפו לאתגר - מעלים פוסט של פיימינג שבא להאיר את הטוב ברשתות החברתיות, נכנסים לעמוד הנחיתה FAMING# ומורידים סטיקרים לוואטסאפ, משנים את תמונת הפרופיל בפייסבוק, עושים פילטר באינסטגרם ואתגר בטיקטוק.
פורסם לראשונה: 12:22, 27.05.21