עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.
3 צפייה בגלריה
התנדבות חד פעמית
התנדבות חד פעמית
עזרו להם להגיע לבית האומנה שלהם

התנדבות בכל הארץ:

מי? הקרן לרווחת נפגעי השואה המסייעת לניצולים, במגוון אפיקי סיוע- כלכלי, סיעודי, סוציאלי וחברתי. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים שיגיעו לבית הניצולים ויעבירו הדרכה טכנולוגית על שימוש בטאבלט מונגש ומותאם לצרכיהם. באמצעות מפגשים אלו מתפתחים קשרים עמוקים ומשמעותיים, המספקים לניצולי השואה רגעים של שמחה ואושר ויכולת לתקשר עם הסביבה באמצעות הטכנולוגיה. מתי? פעם בשבוע לארבעה חודשים. למי לפנות? ליעל במייל: adit.b@k-shoa.org.
מי? דימונה אוהבת חיות היא עמותה רשומה ללא מטרת רווח שפועלת להצלה ושיפור איכות חייהם של בעלי החיים. איפה? דימונה. מה מחפשים? ישנם מקרים שבהם העמותה מוצאת בתי אומנה טובים לבעלי חיים - חתלתולים קטנטנים וגורי כלבים - אבל אין לה איך לשנע אותם לבית האומנה. לכן זקוקים למתנדבים עם לב רחב שיוכלו להסיע אותם לבתי האומנה שלהם מדימונה לכל הארץ (בד"כ לאזור המרכז). מתי? ההתנדבות יכולה להיות חד פעמית או מתמשכת בהתאם לרצון ויכולת המתנדב. למי לפנות? לאיתי במייל: dimonalovesanimals@gmail.com.

התנדבות באזור השרון

מי? קלאב האוס בראשית הוא חלק ממודל בינלאומי, בו אנשים זכאי סל שיקום על בסיס נפשי יכולים לקבל קישורי חיים בתחומים שונים, הסתגלות לעולם העבודה ומרכז השמה בו עוזרים לחברי הקהילה למצוא תעסוקה בתנאים הוגנים ושווים. איפה? חדרה. מה מחפשים? מתנדבים שייעבירו לחברים בקלאב האוס פעילות כושר גופני במקום או בסביבתו. מדובר בקהילה של אנשים שלחלקם יש קושי פיזי קל ולכן מחפשים אימון כושר קליל שיעזור לחברים להכניס קצת פעילות ליום יום שלהם ולהבין את הערך של פעילות גופנית במהלך השבוע. ההתנדבות היא בשיתוף פעולה עם רכזת ההתנדבויות ובליווי של חברי הצוות. מתי? פעם בשבוע או פעם בשבועיים. למי לפנות? לדנה במייל: dana921@gmail.com.
3 צפייה בגלריה
זוג צעיר מבצע אימון מתיחות
זוג צעיר מבצע אימון מתיחות
סייעו לפגועי נפש לשמור על כושר
(shutterstock)

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת 'חיבורים מהווה "בית לחיים" פוסט אשפוזי לבני נוער שלהם גם לקויי למידה, וטווח רחב של קשיים בתחום הרגשי התנהגותי. במסגרת העמותה קיים פרויקט "יואל" שמקדם צעירים יוצאי אתיופיה ללימודים אקדמיים איכותיים, כדי לאפשר להם השתלבות בתעסוקה הולמת ומוביליות חברתית. איפה? רמת גן. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות וסיוע לימודי ליוצאי אתיופיה כדי להשתלב באקדמיה איכותית. ההתנדבות כוללת ליווי פרטני באוניברסיטת בר-אילן/דרך הזום מבית המתנדב, סיוע לימודי, הכנת שעורי בית והכנה לקראת בחינות במתמטיקה, אנגלית, סטטיסטיקה, פיזיקה, כימיה ועוד. מתי? אחת לשבוע, בימים ושעות גמישים בתיאום מול הסטודנט. בהתחייבות לפרויקט לשנה. למי לפנות? לנעמי במייל: naomicoral@gmail.com.
התנדבות באזור ירושלים:
מי? מרכז "קשר" לנכי צה"ל פועל כמסגרת שיקומית-יצירתית ומתקיימות בו סדנאות אמנות, מוסיקה והעשרה לאנשים בגילאי 35-75 בעלי פגיעה נפשית או פיסית, עקב שירותם הצבאי או המשטרתי בעבר. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאות, שיעורי אנגלית ואומנות מעשית קבוצתיים בגילוף בעץ, כתיבה יוצרת, ליבוד צמר, ועוד. (אין צורך בשיעורי ציור, קרמיקה, ויטראז', צורפות, עור, נגינה, קליעת סלים ופיסול בנחושת). בנוסף, ניתן להרצות בתחומים שונים שיוכלו להתאים. מתי? בימי א'-ה', בשעות הבוקר. בהתחייבות לפרויקט לשנה. למי לפנות? לחנה במייל: droy.hanna@gmail.com.
3 צפייה בגלריה
התנדבות חד פעמית
התנדבות חד פעמית
פיתחו להם צוהר לעולם הטכנולוגיה
התנדבות באזור הדרום:
מי? הוסטל "בית פישמן", הוסטל המהווה מסגרת חוץ ביתית לנערים עם צרכים מיוחדים. איפה? באר שבע. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לילדים בגילאי 5-18. ההתנדבות כוללת יצירת קשר אישי עם הילד, קריאת סיפור, משחק, יציאה לטיול, שעת ציור משותפת ובעיקר לשמש כדמות בוגרת ומשמעותית. מתי? בימי א'-ה', בין השעות 17:00-20:00 ובסופי שבוע בשעות גמישות. באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? לתמר במייל: tamia@slavpro.co.il.
לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.