עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת "לשובע" פועלת להבטיח לכל אדם את הצרכים הבסיסים ביותר: חינוך מזון ומחסה. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים שיבואו לחניכה וליווי פרטני קבוע לחניך/ה. הליווי הוא לרוב על בסיס רגשי/ חברתי וצורך בדמות מבוגר משמעותי חיובי וקבוע בחיי החניך/ה. דרושים מתנדבים בעלי סבלנות לתהליכים ארוכים ויכולת ביצירת קשר בינאישי. מתי? בימים א'-ה', בין השעות 13:00-18:00 (משתנה ממסגרת למסגרת). בהתחייבות לשנת פעילות- עד סוף יוני וליום קבוע ושעה קבועה. למי לפנות? לרן במייל: hitnadvut@lasova.org.il

התנדבות באזור הצפון:

מי? היחידה להתנדבות במועצה המקומית קרית טבעון, פועלת במגוון רחב של נושאים ותחומים: חינוך מיוחד, אזרחים ותיקים, התנדבות עם נוער ועוד תוך כדי שיתוף פעולה עם גופים פורמליים וגופים א-פורמליים. במסגרת הפעילות, יש התנדבויות חד פעמיות וחלקן, התנדבויות מתמשכות. איפה? קריית טבעון. מה מחפשים? מתנדבים למפגש לילי וסיוע לבני נוער. ההתנדבות כוללת סיור במרחבים הפתוחים ברחבי קריית טבעון בשעות הלילה, הגעה בזוגות למקומות מפגש של בני/בנות נוער, ניהול שיח ולשאול לשלומם. מתי? בימי שישי (בקיץ גם בימי חמישי), בין השעות 23:00 עד 02:00 לפנות בוקר. בהתחייבות לשנה. למי לפנות? לסילביה במייל: ostiv1@kiryat-tivon.muni.il.

התנדבות באזור השרון

מי? 'הוסטל הארז' הוא הוסטל כוללני, מהווה בית ל-30 מתמודדי נפש הזקוקים למסגרת מכילה ולהשגחה של 24 שעות ביממה. לכל דייר תכנית שיקום הייחודית לו והוא מלווה על ידי עו"ס ומדריך אישי שעוזרים לו בקביעת המטרות ובהשגתן. איפה? נתניה. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלות ספורטיביות, קידום בריאות ופעילויות פנאי שונות לדיירים. ההתנדבות כוללת הגעה למקום וקיום פעילות משותפת עם הדיירים סביב נושאים כמו ספורט, פנאי, עבודה בגינת ירק, מוסיקה, בישול בריא ועוד. מתי? בימים ושעות גמישים. באופן חד-פעמי או קבוע, לנוחות המתנדב. למי לפנות? למיכל במייל: michal@rammot.co.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת "SOS חיות" מטפלת ומסייעת לכלבים ולחתולים חסרי בית ע"י קיום ימי אימוץ ומציאת בתי אומנה ונמנעת משימוש במכלאות כדי להפחית את סבלם של חיות חסרות בית. איפה? הרצליה. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע במהלך ימי אימוץ למען בעלי חיים. ההתנדבות כוללת: השגחה על בעלי החיים, ליווי ועזרה בכל מה שדרוש במהלך יום האימוץ. מתי? בימי שבת, בין השעות 10:00-14:00. העמותה מחפשת מתנדבים קבועים שיוכלו להגיע לאורך זמן אחת לשבוע או שבועיים. למי לפנות? לדפנה במייל: daphna@sospets.co.il.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? 'בית אבות נווה גל' - בית אבות סיעודי המיועד לבני הגיל השלישי הסיעודיים הזקוקים לעזרה בפעולות יומיומיות שונות. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים בעלי שמחת חיים לשיחה, משחק או הרצאה עם דיירים קשישים. ההתנדבות כוללת הגעה לבית האבות ויצירת קשר אישי עם הדיירים באמצעות שיחות אישיות, משחק עם הדיירים או העברת הרצאות והפעלות בתחומים שונים, כגון נגינה, אומנות, אקטואליה, שירה בציבור וכו'. מתי? בכל ימות השבוע לשעה, בשעות הבוקר או אחה"צ, באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? לישראל במייל: nevehgal@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? יחידת החילוץ בערבה הדרומית - המאומנת ופועלת בהתנדבות, לאיתור, חילוץ והגשת טיפול רפואי ולפינוי מטיילים, אזרחים, תיירים וחיילים שאיבדו דרכם בתנאי שטח קשים, נקלעו לסכנות או נפגעו באסון או פגעי טבע בעת טיול או בפעילות אחרת. איפה? אילת. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 25+, תושבי קבע בעיר, לסיוע בחילוצי שטח במגוון תחומים כגון - טיפוס, גלישה, איתור נעדרים, בקרת שטח ועזרה ראשונה לפצועים. מתי? בימים ושעות גמישים בהתאם לקריאות, וניתנת הכשרה למתנדבים. בהתחייבות לפרויקט לשנה. למי לפנות? לשרגא במייל: shr2504@neto.net.il.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.