קבוצת "ידיעות אחרונות" מזמינה אותך לקחת חלק באירוע הנשים הגדול בישראל. מתוך הרצון לייצר שיח חדש ומעורר השראה סביב נשים וקידומן, אנחנו בוחרות להקדיש את ועידת הנשים של קבוצת "ידיעות אחרונות" שתתקיים ב-3 באפריל למי שלא רק פרצו דרך בעמדה או בהישג המקצועי שלהן, אלא גם עוסקות באופן יומיומי בקידום נשים ואג'נדה נשית. זו יכולה להיות המנכ"לית שבחרה לקדם נשים, המשפיענית שהעלתה על סדר היום נושא מושתק או הרופאה שפתחה בבית החולים שבו היא עובדת תכנית מנטורינג למתמחות צעירות. לכולן מכנה משותף ברור – פתיחת דלתות לנשים אחרות היא גילום מעשי וקונקרטי של פמיניזם וחתירה ליצירת שוויון אמיתי בחברה.
בוועידה המיוחדת נשים את הזרקור על נשים פורצות דרך שמעצבות את פניה של ישראל ומהוות השראה לדורות הבאים. הוועידה תעסוק בשלל תחומים: ממשל, חברה, ומשק
בין הנושאים בהם נעסוק:
  • המנהלות של היום פותחות דלתות למנהלות של מחר: שורה של נשים בכירות במשק הישראלי מספרות על הדרך שעברו וכיצד הן פועלות למען קידום נשים לעמדות מפתח.
  • כנסת נכבדה: פאנל של נשים שהיו בפוליטיקה הישראלית מדברות על המצב הנוכחי העגום וכיצד, אם בכלל, אפשר להפוך את הקערה על פיה.
  • נשים מובילות שינוי: איך מייצרים מהפכה בישראל? מהם התנאים אופטימליים להוביל שינוי? ארבע נשים שיוצרות או יצרו שינוי משמעותי בחברה הישראלית יספרו על החזון, האתגרים וההצלחות.
  • אחיות לכאב: שיחה עם אחיות של נשים שנרצחו על ידי בן הזוג שלהן שיצאו מתוך הכאב למאבק חשוב וחסר תקדים אל מול האלימות הגואה.
  • וגם: נשים כותבות תרבות, שפיות, הגיבורות שעשו כותרות, זמרות, שחקניות ועוד ועוד.