הכירו את יריב אביב
לפני כשנתיים פתח יריב אביב, בן 27 מתל אביב, עסק לפרסום ולשיווק של עסקים קטנים ובינוניים, לאחר שסיים לימודים בתחום. "התחלתי בקטן", הוא מספר. "דפקתי על דלתות של עסקים והצעתי את שירותיי, שכוללים תפעול שוטף של פרסום ושיווק העסק במדיה עם דגש על חשיבה מחוץ לקופסה וקריאייטיב מעניין, ימי צילום, הפקת סרטונים, תפעול ברשתות חברתיות - כל מה שצריך כדי להעלות את המודעות לעסק".
לאט־לאט, הוא מספר, העסק גדל, נוספו לקוחות, והוא הרגיש את טעם ההצלחה וההנאה של בניית עסק בעשר אצבעות.
2 צפייה בגלריה
יריב אביב
יריב אביב
יריב אביב במילואים. "דאגתי לחייו של אחי"
2 צפייה בגלריה
יריב אביב
יריב אביב
אביב באזרחות. "עכשיו העסק שוב בראש סדר העדיפויות"
ואז הגיע 7 באוקטובר. "הדבר הראשון שיידעו אותי הוא שאחי הצעיר, לוחם בצנחנים, וחבריו נכנסו להגן על בארי. הדאגה הייתה עצומה. אותי גייסו כמה ימים לאחר מכן, כלוחם בחיל התותחנים בהר דב שבצפון. הרגשתי שאנחנו בעולם אחר. לקחתי איתי את המצלמה, הנצחתי שם רגעים, הבאתי באמצעות הצילומים את הדיסוננס המטורף שבין הירי והטילים לשהות עם החברים, שמצאנו בה הרבה רגעים של חברות וחיבור". בתום שלושת חודשי המילואים הועלה לדרגת רס"ר.
בחודשים אלו העסק של אביב נעצר, ורוב הלקוחות עזבו. לאחרונה הוא השתחרר והחל בשיקום העסק. "כשהייתי במילואים, לא חשבתי על זה. רק דאגתי לחייו של אחי, למדינה, ורציתי לחזור בשלום. עכשיו העסק שוב בראש סדר העדיפויות, אני מנסה לגייס מחדש לקוחות ולחזור לפחות למקום שהייתי בו לפני המלחמה".
טלפון: 052-7380688